Første lørdag første februar

 

Den første av fire lørdager er på tur til å bli oppbrukt. En rar lørdag, og ikke minst en rar natt til lørdag. Jeg gikk å la meg uvitende om det som kom til å skje litt lengre framme. Slik er det. En veit ikke hva som skjer, i hvert fall om en ikke har slumpet til å bli synsk.

Jeg våkna av at telefonen ringte og klokka var to på natta. Det var lillesøster i leiligheta under.

“Det drypper fra taket”, sa hun. Jeg hadde en tanke i hodet, og det var at hun skulle slutte å si slike dumme ting midt på natta. Jeg opplevde det som meget upassende.

 

For å se mer fra denne opplevelsen,gå inn på

BforBakk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg