Vann i minus og tur i pluss

I dag måtte jeg igjen.

Jeg måtte ut og jeg kjente tanken på å greie det føltes fryktelig tung. Så jeg bestakk jentene med frokost på senga, og så var vi i gang. I tillegg hadde jeg en halvavtale med naboer. -Om å vise veien opp til Bakkskalet (jeg omtalte det som Krokskalet i et tidligere innlegg). Fortsatt er det den gamle seterveien det er snakk om. Og da turen var bestemt for jentene og meg ringer de, og dermed hadde vi en helavtale – den gamle seterveien skulle vandres igjen.

Men først skjer det noe nytt på vannfronten, da jeg tar av stoppekranen for å få tak i vann viser det seg at kranen er tørr.

Vannet er forsvunnet!

Les mer på

BforB

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg