Konsentrasjonstrøbbel

 

I dag går eg over i eit anna system. Eit system som gjer at inntekta mi reduserast. For eg er såkalla utbrent.

 

Eg har vore delvis ute av arbeidslivet i eit år, da skjer det noko. Slikt er ikkje så artig fordi det får økonomiske følgjer. Og utfordringar. Det er heller ikkje ideelt for den tida vi er på veg inn i. Jula. I dag kjem den siste ordinære lønna mi inn. Men slikt må berre gå. I tillegg er vi så heldige å leve i eit samfunn der sosialdemokratiet har hatt ein sterk rolle i mange år. Så alt kunne vore mykje verre.

 

Det som er verre er at eg synest framgongen har vore for dårleg. Å bli betre tek for lang tid. Men noko betring meiner eg det er. For når ein startar og ikkje greie oppgåvene sine, når ein startar å gløyme, skjuler ein. I alle fall eg. Så i staden prøvde eg enno hardare. Slik dreiv eg på lenge. Når eg endeleg tok dette på alvor, frigjorde det den energien eg hadde bruka til å gøyme at eg gløymde, så vart noko betre allereie der.

 

Men konsentrasjonen er så sørgjeleg dårleg. Det er lenge sidan eg ga opp og lesa bøker slik som før. Eg kjem meg i gjennom, men må for oftast bruka tid. Av og til har eg problem med å lesa teksting på tv, fordi tankane går så seint. Eg kan prøve å hugse på for eksempel eit tal, gå eit par skritt og talet er borte. Handarbeid, som eg tidlegare var glad i, orker eg i liten grad. Eg orkar å skriva, det gje meg glede når eg skriv på mine premisser. Det kan likevel henda eg slit for å finna orda når eg bloggar.

 

Plana mi er å bli bra. At hovudet ikkje skal bli så fort oppbruka. Når det ikkje vil virka blir det også vanskeleg å snakka. Kommunikasjon er no ein gong viktig, ikkje minst den verbale. Men plana mi er altså og bli bra fort. Sølv om eg veit ting tek tid, TTT. Det er berre ikkje så lett å skjøne korleis ein skal øve opp konsentrasjonen. Det er liksom ikkje berre å ta ein joggetur med hjernecellene. Eller bøye og tøye på dei.

 

Og for å ha det klart, dette er ikkje meint på nokon måte som ein klage. Men har nokon erfaring med dette og i tillegg gode erfaringar om kva som kan være til hjelp så vil eg være svært glad for slike innspel.  For oppe i dette har eg beheldt eit slags burlesk humør. Både glede og humor er der. Og når tanken er at det finnest alltid ei løysing, så slepp eg unna svartsyn og depresjon tendensar. Gjett om eg er glad for det. Eg greier rimeleg  bra både og ha empati og være delaktig i liva til andre. Eg er altså ikkje slukt opp av desse greiene mine.

 

Så mykje er bra, og det gjer meg glad. Og betre skal det bli, berre energien kjem på gli. For den SKAL det!

 

8 kommentarer
    1. Jeg er også utbrent, jeg fikk den diagnosen for 4 år siden og jeg kjenner meg igjen i det du skriver her.
      Ting tar tid sa legen min til meg, du må lære deg å lytte til kroppen din og ville litt mindre, for man kan ikke bare gyve løs hele tiden, kloke ord fra min lege som jeg ikke lyttet til først.
      I dag klarer jeg å lese bøker, ikke like fort som før, men jeg koser meg med det.
      Ikke ha hastverk, lytt til kroppen din og si i fra når du ikke klarer mere, vanskelig er det men nødvendig.

    2. bestemorsgodstol: Takk for godt svar. Det er diss t’n som er så fryktelig vanskelig. Det er fryktelig fint og bli påmint at slik er det. Fint du greier æ lese og kose deg med det. Så viktig å ha noe en liker og ikke minst mestringsfølelsen.
      Det er vanskelig ikke bruke fart, ikke å haste, men jeg øver.
      Takk igjen for svaret ditt 🙂

    3. Kjære BforB
      jeg kjente meg veldig igjen i det du beskriver, ikke det at jeg er utbrent, men jeg har også nettopp gått over på AAP og det er jo en ganske stor reduksjon i lønnen og spesialt nå når det øyeblikk er jul og man jo gjerne vil ha litt ekstra 🙁
      Jeg ble rygg operert i mars og hadde egentlig trodd at jeg skulle ha vært tilbake i full jobb for mangfoldige mdr siden, men sånn er det bare ikke . Jeg har vel etter hvert lært å akseptere at kroppen min trenger tid til bli bra igjen og nå har jeg endelig begynt å holde på med alle hobbyene mine igjen, og det gir meg masse energi, så mitt råd til deg er at aksepter at det nå en gang er som det er og prøv å nyt hverdagene dine og gjør ting du liker, jeg tror det vil gi det det overskudd du trenger , godbedringsklem fra meg til deg

    4. en omstilling tar litt tid å komme inn i,men det går som regel veldig greit :)) og vi kjøper som regel altfor mye til jul,så litt mindre skader ikke,tror jula kan bli like fin alikavel

    5. Nita: Så fint svar du gir meg. Nei, det er aldri morsom når ting ikke går som en ønsker. Håper det går framover med ryggen din…..veit litt om dette med rygg, har vært noen tak. Jeg kjenner at kommentaren din roer ned stresset jeg føler på fordi jeg VIL bli BRA, helst i går. Jeg dro pusten dypt og tenkte; ok, her er jeg og slik er det. Sender en godbedringsklem tilbake jeg 🙂

    6. fruensvilje: Har bestemt meg for at jula SKAL bli fin den :). Vi som skal samles evner nok å kose oss samme. Og det er viktigst :). Ellers må en bare legge opp ting etter forholda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg