Tenner og besøk

 

Ein strålande måndag er over. En dag med solstrålar rett i auga når ein køyrer bil.

 

Har vore ute og hengt klede. Kunne gå ut i korterma skjorte for å henge klede etter midten av november må ein seia er bra. Kjente det var litt rim i graset, så kanskje eg berre var ekstra varmblodig i dag. Etter både tannlegebesøk og besøk.

 

I dag skulle eg eigentleg starta å rotfylle den andre tanna. Eg fortalde om kulen i tannkjøtet og at eg er hard i kinnet enno. “Ja, eg ser du er opphovna” seier tannlegeassistenten. Så dermed vart det denne tanna i dag også, dei måtte få ut puss som hadde danna seg i kinnet. Og så vart det ein ny omgang med penicillin. No håper eg denne tanna roar seg. Og så lenge den ikkje er bra var det best å venta med den andre. Eg var mest øra da eg sette meg i bilen for og køyra frå Øra. Måtte innom apoteket før turen heim. Det er kanskje ikkje så rart eg er så tiltakslaus for tida, desse tenne starta å murre alt i sommar. Så kroppen har nok bruka energien til og handtere dette. Er faktisk ei trøst det, for da er det håp.

 

Heime gjekk eg i gong å lage ei suppe med gulrot, raudløk, chili, tomat, tabasco, grønsakbuljong og appelsin. Den er varm og god, passar godt om hausten. Søster mi frå Trondheim var på tur utover for å besøke foreldra våre. Ho kom framom her først, serverte både suppe og kaffi med sokoladefondant etterpå til henne og den andre søster mi. Vi fekk ei søsterstund der rundt bordet. Ikkje ofte berre vi er samla slik. Riktig triveleg var det. Eg laga gjettekonkurranse på ingrediensane og den eine gjetta nypesuppe men vart meir usikker da ho fekk sjå flatbrødet. Ho andre gjetta tomat og chili da ho fekk sjå, men greidde ikkje finna meir ut da ho smaka.


Oppdekt bord, så no kan gjestene kome.


Ein kaffikopp etterpå.


Så er gjestene gått.

No er det mørkt utaføre vindauga, og eg skal finne fram strikketøyet og berre ta kvelden avslappa. Og så er eg ein ørlite lettare utgåve av meg sjølv. Det hjelper å fokusere på kva ein puttar i seg.

 

6 kommentarer
    1. Det er så koselig med den mørke høstkosen. Varm og god mat, hyggelig familie og venner, og håndarbeid i godstolen om kvelden 🙂 Det gjelder å gjøre det beste utav det vi har 🙂
      Men, problemfylte tenner, og infeksjoner og sånt, det liker vi ikke. Det kunne godt holdt seg laaaaangt borte. Jeg krysser fingrene for at du blir snart god igjen. Masse god bedring 🙂
      Klem <3

    2. au au,det hørtes ikke godt ut med både betendelse og rotfylling,vondt og veldig dyrt 🙁 ønsker deg god bedring.Middagen og hyggen i ettermiddag derimot hørtes god og hyggelig ut

    3. Eva: Ja, du har så rett, mye som er koselig om høsten.
      Tennene skal bare fungere og være bra, det er helt sant, men tusen takk for omtanken. Det må bli bra nå:)).
      Klem tilbake :))

    4. fruensvilje: Dette med tennene passer skikkelig dårlig nå, men det er ikke vondt lengre – men har vær vondt i måneder før jeg kom i gang.
      Ja, det var skikkelig koselig at vi søstrene kunne ha en felles stund :).

    5. fruemmel: Ja, nå må det ordne seg. Jeg syns jeg har vært fryktelig tiltaksløs over tid, så det er godt, for så vidt, og ha noe å skylde på :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg