Oppstart på dagen

 

Er det ikkje sakt at morgonstund har gull i munn? Eg veit ikkje eg om det eigentleg er slik.

 

Har du det av og til slik at du har lyst til dra dyna godt over deg og sove vidare når du bør stå opp?

I dag hadde eg ei slik oppvakning. Og grunnen er nok så enkel at det står for mange bør’ar og må’ar i kø framom meg. Så eg må nok berre til å ekspedere dei, og dei løyser seg nok når eg tek ein etter ein og ikkje tenkjer på alle samstundes.

 

Så eg kom meg opp. Morgonritualet her i hus er eit stress. For det er opp mot mange ting som må skje samstundes. For det første ligg ein stor hund utom døra mi, han reiser seg og daffar bortetter gongen med logrande glede, men like før eg når baderomsdøra  legg han overkroppen bortover golvet i eit langt strekk og sperrer døra.

Inne på kjøkenet møter eg sjefskatta Miranda som vil ha mat NO. Ho jamsar med rusten stemme. Heile tida! Samstundes blir eg fotfølgt av ein hund med bedande augo. På terrassen kan det hende Ludvik går banans, og kaster seg på døra og krafsar frenetisk med klørne på vindauget, medan hovudet ligg attover og med eit vilt stirrande blikk, rett opp. Han er hjerneskadd, stakkars katt.

 

Miranda og Cleo, den tredje katta, er søstrer. Miranda har heile tida vore sjefen. Men dei er nokså gamle, og Miranda taklar nok alderdommen dårlegast. Så om alle tre kattene slepp til i matfatet samstundes, vert det ikkje mat på den gamle sjefen. Ikkje er ho noko glad i tørrmat lengre heller. Så eg har starta og kjøpe våtmat. Primært til Miranda, slik at eg er sikker ho også får i seg næring.

Etter at både Lucas og Miranda hadde fått maten sin i dag, tek eg med meg ein stor kopp med tørrmat ut til dei to andre. Men dei har nok fått teften av våtmaten og stormar inn og bort til fatet som Miranda et av. Cleo prøver å få tak i maten, men Ludvik legg seg over heile fatet så Miranda gjev heilt opp. Ut med begge dei svarte, finne i ny mat til Miranda – og da, da endeleg er det min tur.

 

Tenne opp i omnen, hugse vitamintablettane, eller det er eigentleg tablettar med olje for å smøre ledd. Det hjelper synest eg. Og så må eg få teke penicillintabletten, det er viktig . Og da er vi klar for frukost. I dag vart det to brødskiver med makrell og persille, juice, kaffi og yoghurt. Og da kan roen senke seg ei stund for alle.


 

Ha ein riktig fin dag.

 

9 kommentarer
    1. uff,nei eg kunne nok ikke hatt katter og hunder :))låner datter sin hund til å gå tur med om dei er her og det er nok for meg hi hi,vi hadde en pus i 15 år men han var rein utekatt,no vil eg ha tda mi til egen disposisjon ja 🙂

    2. fruensvilje: Jeg kommer nok ikke til å anskaffe flere etter disse. De to eldste kattene er mellom 12 og15 år. Den hjerneskadde er 5,5 år og boffen nærmer seg 6 år. Men det som er bra med katter er at de holde mus unna, så kan nok bli mer problemer der når vi ikke har katter mer :)..

    3. Jeg pleier å hoppe ut av senga med en gang den ringer ellers blir det bare seigpining syns jeg. Så går jeg i svime på badet og da våkner jeg litt når jeg skvetter litt vann i ansiktet 🙂 En kopp kaffe og en god frokost så er jeg igang. Jeg har en katt som sover i kjellerstua om natta
      Jeg er sånn at jeg må sprette ut av senga med en gang vekkerklokka ringer ellers sliter jeg. Så går jeg i svime på badet og våkner litt av skvetting av vann i ansiktet 🙂
      Etter en kopp kaffe og en god frokost er jeg klar for dagen 🙂

    4. Åse Helen: Så heldig du er :)..ikke med å gå i svime, men å sprette opp. I morgen skal jeg prøve det. Må tidlig opp :)).
      Kaffe og god frokost er viktig.

    5. hello there and thank you for your info – I’ve definitely picked up anything new from right here.
      I did however expertise some technical points using this site, since I experienced to reload the website lots
      of times previous to I could get it to load properly.
      I had been wondering if your hosting is OK? Not that I’m complaining, but slow
      loading instances times will often affect your placement
      in google and could damage your quality score if advertising and
      marketing with Adwords. Anyway I am adding this
      RSS to my email and could look out for much more of your respective exciting content.
      Make sure you update this again very soon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg