Ferie i november

Det er håp, det er håp i hengande snøre, seier vi. Og kvifor seier eg no det……..

 

………ja sei det, eigentleg er det ingen grunn. Men da eg gjekk over parkeringsplassen i dag på høge heler til meg å være, kjente eg det. Eg kjente ei sjølvsikkerheit det er lenge sidan eg har kjent. Ikkje veit eg kvar den kom frå heller. Den berre var der. Eg var til stades i meg sjølv, eg kunne gå rak i ryggen utan at skuldrene heisa seg opp under øyra i stress. Seinare held eg på å få tullfliren, eg synes ting kan være så likt ein komedie. Eg såg at eg gjorde folk litt usikre, men eg greidde ikkje stogga. Og eg vil ikkje det, gjera folk usikre – eg vil at folk skal ha det bra. Men latteren berre bobla ukontrollert ut. Fikk tru at dei andre tilskreiv det at eg berre er slik, litt rar.

 

Eg kan godt ta på meg å være litt rar. Heilt greitt. “Trur du det er håp?” spurte eg seinare. Og den eg spurte trudde det. Temaet var eit anna, men det har ikkje noko å seia.

 

I morgon er det bytur. Eg fekk ei liste. Fekk beskjed om å ta med sengekleda med raude hjarta på og eit skift til. Det viste seg at det med hjarta låg i skittentøykorga. Så no durar vaskemaskina.

 

Eg skal ta ut den siste veka med ferie. Osloturen var utset til eit anna år. Til eit nytt år, eg skulle eigentelg dit til byen i mitt hjarta. Men det viste seg umogleg å få alt til å gå opp.

Så bra det vart som det vert.

Og i morgon skal eg kanskje sjå etter noko åt meg sjølv. Om vi får tid og kreftene til slikt. Eg er nokså trengande på noko nytt, synest ikkje på meg at ein gong var alt annleis. Men det synest nok ikkje heilt kor gamalt alt er heller, for dei gamle kunstane kan også brukast til å kamuflera.

 

No har eg snart slukt ein pakke med dadlar, skulle berre ta ein til kaffien etter middagen. Hadde nok ulvehunger etter noko søtt. No skal eg rekne ut realiteten for ein slik avsporing. Svart på kvitt.


 

4 kommentarer
    1. Dadler er veldig godt synes jeg. Og jeg spiser dem hele året, når jeg tar meg råd til det 🙂
      En liten bytur er heller ikke å forakte om det er lenge siden sist 🙂 Håper kreftene holder…Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om akkurat det.
      Kos deg, det er viktigst <3

    2. Eva: ja, dadler er godt :).
      Bytur blir det inn i mellom. I dag er det moren min som skal til kontroll. Skal også innom datter som er syk, muligens jeg tar henne med hjem. Så det spørs om jeg rekker å se på så nye til meg selv i dag. Burde til å fornye garderoben, den et mangelfull og velbrukt :).

    3. Det er deilig de gangene vi føler oss helt på topp 🙂 Å være litt rar er ikke negativt, det viser bare at man er den man er, og det er positivt. Det er da vi har det godt, når vi tør å være den vi er 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    4. Åse Helen: En av fordelene med å bli mer voksen er at en velger å være den en er, det syns jeg er fryktelig godt :). Da blir alt mye bedre også syns jeg. Av og til på topp og noen ganger rar :)))). Ha en riktig fin dag :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg