Fiji eller Mauritius

 

I dag har eg første dag i siste ferien min i år. Den er på overtid.

 

Det einaste som er dratt på ferie er tankane mine, dei er så langt av lei at eg får mest ikkje kontakt. Byturen i går og alt som bør skje har lamma dei. Byturen var heilt grei og direkte koseleg, men akkurat no er det greitt eg verken skal til Fiji eller Mauritius.

 

Eg var inne å kika på nettet. Begge stadane ser paradisisk ut. Fiji ligg i Stillehavet og Mauritius i det Indiske hav. Og reise dit vil kosta nokså likt fann eg ut etter ei kort undersøking. Både med organiserrte turar og at ein kan bestille og sette saman sjølv. Så slik i første omgong kan dei to destinasjonane virke lik kvarandre.


Fiji (fra Google)


Mauritius (fra Google)

Las at Mauritius var ubebodd framtil 1500 talet, men var oppdaga på 900 talet.  Øya har vore under kontroll av både Frankrike og England, men vart frigjeve i 1968 og er i dag blant Afrikas rikaste land. Den har et stabilt demokrati.


Mauritius (fra Google)

Fiji vart også oppdaga av europearar på 1700 talet og var engelsk koloni fram til 1970. Det er ei øygruppe av 322 øyer. På ein tredjedel av øyane bor det folk. Fiji er også demokratisk, men har vore utsett for fleire militærkupp.


Fiji (fra Google)

Kanskje eg skal starte og spare til ein av desse stadane. Grovt rekna skal ein kome seg dit og få overnatting for rund tjue tusenlappar.

Kvar ville du ha valt og reist?

Slik når livet mitt er vanleg skal det kunne gå å få det til. No er det nok strevsamt med tur til Kristiansund. Skulle sjå etter klede åt meg, og det vart ein pakke med tynne ullstrømper. Så var vi hos yngste og åt ein lunsj, etter det var eg ikkje til meir. Køyrde mor heim, sovna sittande i sofaen hos foreldra mine.

 

I dag vakna eg til ferien min. Eg har tømd omnen for oske og køyrde i gong vaskemaskina. Elles har eg eit mål om å vaske kjøleskåpet. Tru eg får gjera som for mange år sidan, da eg passa ein liten gut og samtidig vaska kjøleskåpet til foreldra mine. Eg underheldt guten medan eg heldt på, så vi reiste faktisk til Afrika gjennom kjøleskåpet. Han trudde i mange år etter at han hadde vore i Afrika. Guten hadde sterkt utvikla fantasi. Så eg får prøva meg på same reisa i dag eg og, for fantasien min er heller ikkje heilt borte vekk.

 Skal eg velje Fiji eller Mauritius?


Fiji (fra Google)


Mauritius (fra Google)

 

 

6 kommentarer
    1. Begge plasser ser totalt paradisiske ut, så beste rådet ville være en liten loddtrekning. Det blir jo et luksusproblem å velge om man har penger nok.
      Det å ikke ha overskudd til å reise, er i grunnen et verre problem. Kjenner meg godt igjen i akkurat det. Var i Roma i sommer, og hele turen gikk relativt greit, helt til hjemreisen. Den ødela hele idyllen. Og jeg trengte 3 uker ferie etter kun de 10 timene på hjemreise. Noe som altså skulle være kun 3 timer.
      Men ellers, er det deilig å reise, eller å se andre steder 🙂
      Lykke til med fantasireisen, den kan være vel så deilig <3

    2. Hanne Slette: Ja, man kan alltid ønske :). Burde sikkert skrevet fra hvor bildene var funnet, men ser mange gjør slik jeg nå gjorde – så valgte denne makelige varianten denne gang. Jeg bruker stort sett bare mine egne bilder.

    3. Eva: Ja, ikke sant – et luksusproblem:). Kan begynne å spare…men ikke akkurat nå.
      Jeg var også ute og reiste i sommer, angra ikke, men for sliten egentlig. Men du var nok uheldig med hjemreisen din skjønner jeg.
      Reiser i fantasien er absolutt ikke å forakte:))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg