3. søndag

  

I advent. Om fjorten dagar er vi midt i romjula. I dag tenner vi tre ljos.

  

Eg har sove og drøymd. No over ein kaffikopp huskar eg ingenting. Men føler at dei var gode.  

Dagen er i gong. Eg har tenkt å baka. Men er ikkje heilt sikker på kva, kva eg skal plukka av lista mi. Fann noko som heite kanelstjerner, dei har eg lyst til å prøva. Og så må eg hente yngste jenta mi. Ho var bedt i fødselsdag i går kveld. Den var heldt der besteforeldra bor, så ho skulle overnatta hos dei. Så da slo vi mange fluer i eit smekk, midt på vinteren………dette skulle være morosamt altså.  

Eg fekk beskjed om at bilen var ferdig, så henta den. Henta mor så ho fekk handla. Eg var litt tafatt, men fekk kjøpt inn julebrusen. 

Og så køyrde vi heim til foreldra mine. Dekte på bordet for å eta.

Nei…., vi åt ikkje gamalost i djuptallerkner. Men da gamalosten faren min sverer til hamna midt på bordet syntest eg det såg så morosamt ut.


Vi åt graut.

Og etterpå kaffi med lussekattar til. Og dei var kjøpt.

Tenk det!

For først gong på over tjue -, tretti år gløymde eg at det var st. Lucia.

Ein gong, da barna var små, tok eg med meg ein haug med lussekattar og reiste ut til foreldra mine på overrasking. Da budde vi ein og ein halv køyretime unna. Jentene hugsa vi sto opp tidlig. Eg hadde en gong en ide om å ta med meg nybaka lussekatter og dra på besøk til nokon kvart år. Og  det vart eit besøk i går også, men med kjøpte utgaver. Dei var nok ikkje så gode.

 

Men no må eg til å virke. Ha ein fin søndag.

 

10 kommentarer
    1. koselige bilder:)gamalost har eg berre såvits smakt inn på tungespissen,det for like fort utatt igjenn hi hi,men grøt er godt,lusekatter derimot har jeg faktisk aldrig smakt,det er ingen tradisjon for det hverken i min familie eller svigers.
      Kanelstjerner lagde jeg en gang da barna var små,dei var virkelig gode :))

    2. Ja tenk det du, om fjorten dager er vi i romjula. Da er alt vi har styret og ordnet med nesten over.
      Det så veldig koselig ut med middag sammen med foreldrene dine 🙂 Fikk sånn koselig minner tilbake til mine besteforeldre 🙂
      Fin 3. søndag i advent til deg 🙂

    3. fruensvilje: Så fint, jeg har aldri prøvd kanelstjerner, men det virka godt. Har lyst å prøve noen nye sorter.
      Lussekatter var heller ikke jeg vant med, men likte denne svenske tradisjonen godt, så tok den til meg. Tror jeg begynte å bake lussekatter før jeg fikk barn.
      He, he, gammelost må en trene på, men nystekt godt brød, MASSE smør og en klatt gammelost, det er faktisk godt.

    4. Åse Helen: Jeg prøver faktisk å holde på den gammeldagse tradisjonen og dra jula litt utpå nyåret…men er ikke helt enig med meg selv når nok er nok :). Det er godt å få inn vårplanter også.
      Det er godt og med foreldra mine ennå, vi har mange koselige stunder. Og barna mine elsker å besøke de. Yngste hadde spilt inn en kort sekvens på film i en skoleoppgave der de hadde hatt hovedrollen, og læreren hadde uttalt at han hadde lyst til å feire jul med hennes familie fordi det så så koselig ut 🙂 :).
      Riktig fin kveld.

    5. Fruemmel: Ja, vi gjøre….eller jeg gjør det nok mer i teorien og ikke så mye i det praktiske. Men må prøve å lage en deig før jeg legger meg :).
      Dagen har vært fin, håper også din har vært det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg