Jula er over

 

Dagen har vore høg og blå. Utan ei einaste stjerne på. Og dagen er litt lengre, ørlite meir ljos. Eg er heime og det er berre kos. 

 

Fort går det ikkje med meg. Eg treng tiiiiiiid. Til alt. Og så gruer eg meg, for å gå ut. Eg var å henta søppelkassen nedved vegen. Fann ut det er mellom 70 og 80 meter å gå. Frykteleg langt, og så må eg ha på meg tungvintes sko. Bort til vedbua litt kortare. Eg henta eit trillebårlass med ved. Døra fekk eg ikkje opp, for det har rasa snø ned frå fjøstaket. Spade? Sa du spade…, ja det har vore greitt…. men kvar er den? Eller kanskje har eg berre hagespade no. Veit eg av den da? Ikkje greitt med dette hovudet som ikkje har særleg konsentrasjon og vorte heilt elendig på struktur. Den virke berre normalt nokre timar etter eg har stått opp. Og så går det berre over.

Eg fekk ei såpass opning at eg fekk trengt meg inn i bua, og gjennom to fjøler som er borte fekk eg kasta ved ut i trilla. Så i kveld vart det tent opp i omnen.

 

Eg fekk og hengt opp to maskiner med klede.

Ute!

7. januar!

Men det var kaldare enn eg trudde. Eg vaskar klede. Maskina durar, eg skal få orden på eit vaskerom det flyt over etter jula.

 

Og så har eg starta å samla jula på det store stovebordet. Advent- og juletretinga er gruppert og skal ned i kvar sine kassar. Men adventsljosestaken treng ein skikkeleg reingjæring før eg legg den bort i kassen med adventstinga.

Kanskje eg skal sjå etter vårblomar i butikken i morgon? Det er godt med ein dag i ro og fred og i selskap med seg sjølv.

 

4 kommentarer
    1. god morgen.Det høres ut som att dere har mye snø ? her finnes det ikke sorten,det kommer og går ,like fort begge veier .
      Deilig å ha rikelig med ved da,så en kan sysle inne uten å fryse.Jeg trodde jeg hadde pakket bort hele jule,men oppdaget en julestjerne jeg hadde glemt i går kveld hi hi får huke den ned i dag 🙂 kos deg og kjøp en vårblomster du

    2. Bortsett fra snøen, kjente jeg meg godt igjen her 🙂 Ting tar tid. Laaaaang tid. Jeg begynte å pakke ned og ut julepynten på søndag. I dag skriver vi torsdag. Og enda er det mye igjen. Vel, alt er tatt ned, men det skal jo videre også…inn på lager. Men det er en tung prosess. Så vet godt hvordan du har det.
      Vårblomster høres ut til å være akkurat den belønningen du fortjener etter det styret du har. Nå trenger vi vår, og noe oppmuntrende. Det går heldigvis mot lysere tider <3
      Jeg er glad for at jeg har blitt kjent med deg også <3
      Ha en fin dag videre. Og gjør alt det du må, i ditt eget tempo 🙂
      Klem <3

    3. fruensvilje: Hei, det er ikke mye snø – men der det har rasa fra taket er det snø…eller var det, kanskje det har regna vekk nå.
      Ja, veldig godt med ei bu full av ved. Men det var skikkelig masse styr for å få det til.
      Det er så lett a ting blir igjen fra jula når en rydder. Tror en blir litt juleblind liksom, he, he.
      Skal se om de har fått primula i butikken, bruker å komme like etter jula.
      Ha en riktig fin dag :).

    4. Eva: Det er ikke mye snø nå, markene er spraglete.
      Ja, det tar lang tid å rydde. Juletreet her er ute, men har ikke tatt ned kassene fra mørkeloftet ennå. Men har fri i morgen, så satser på å komme i mål da.
      Det er så godt å vite at det lysner dag for dag. Og vårblomster er godt å få inn i huset. Har lagt inn på telefonen når det er fastelavn, det er en herlig vårlig markering.
      Takk for alle dine fine ord. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg