Dagane i eit nytt år

 

Inte vissta jag at det var sjølva livet…… Men eg gjer vel det, trur eg.

 

Denne veka fauk fort forbi. Fredagen er fri og eg sit her med utruleg mange ugjorte oppgåver i rundt meg. Så slepp eg å spekulera på kva eg skal gjera. Eller -? Det er kanskje akkurat det som blir problemet……..kvar skal eg starta………?

 

Eg har mest ikkje vore innom her, ikkje kommentert, ikkje lest og ikkje skreve. Etter ein lang dag på måndag dura eg opp til Trondheim. Hadde ein koseleg kveld med mellomste søster, mellomste dotter og tanteborn. Vi vart servert paella og heimlaga sitron- og lakris is etterpå. Det resulterte i innkjøp av lakrispulver dagen etter. Eg er ein lakrislikar.

 

Og det har vorte nokre innkjøp. Både i Trondheim og Kristiansund. I går gjekk turen dit. Eg har fornya garderoben. Det trongst. Like før eg ikkje hadde noko å ta på. Og det er faktisk inga overdriving. Eg hadde samla saman pengar over tid slikt eg har fått i gåver. Og no skal eg huskas på, så måtte skunda meg før det forsvann i det store sluket.

På onsdag fekk eg til og med lyst til å måla neglar i pur glede av innkjøpa.

Eg sminka meg og måtte ta bilete. Det visast ikkje, men eg ser heilt utruleg trøyt ut. Så eg syntest det var artig at eg trudde eg tok bilete av ei fresh dame. Bilete her er teke om morgonen før eg skulle ut i verda for slikt ein må.

 

Så må eg visa dette bilete her også. Skulle sende ein snapchat til jentene mine for å vise jakken eg hadde køpt. På Zizzi, ein butikk med klede for oss litt store. Dei hadde mykje brukbart. Så sender eg dette bilete…til ALLE på lista. Heldigvis har eg ikkje så mange på snapchat lisa mi. For å plutseleg få dette bilte seier ingenting. Ha, ha…..eg syntets det var så dumt at det vart morosamt.

Skjerfet eg har på fekk eg forresten til jul. Det er i fin tynn ull, stort og godt.

 

No må eg til med pleiing av heimen. Yngste dotter kjem snart heim, og for at vi skal ha ei triveleg helg må eg gjera ein innsats.

 

Ha en riktig god fredag.

 

8 kommentarer
    1. så kjekt å kunne fornye seg litt :))spesielt om det begynner å bli snaut i kleskapet.
      Du har hatt noen koslige dager,det er alltid kjekt så får du heller ta den tid det tar å fikse på heimen til helgen :)tenker du og yngste jenta får en trivlig helg uansett

    2. Så kjekt å lese at du har fått gjort noen fine innkjøp til deg selv <3 Husker at du skrev om det i et annet innlegg 🙂 Og det er rart hvordan man får en sånn god følelse når man føler seg ny og fresh. Det er bare en vidunderlig følelse 😀
      Kunne trengt den følelsen selv for tiden. Men alt til sin tid.
      Ha en deilig helg sammen med veslejenta di 🙂
      Klem <3

    3. Fruemmel: Godt sagt, ja husarbeidet er skikkelig trofast :).
      Uka var fin, travel og tok energi. Men jeg koser meg skikkelig med innkjøpa mine :)).

    4. fruensvilje: Yngste og jeg har det fint, også har hun starta og sydd. Det syns jeg er så morsomt.
      Og klærne jeg kjøpte henger på utsiden av klesskapet og jeg NYTER synet. Jeg skal rydde og kaste er tanken.

    5. Eva: Jeg har lovet meg å bli flinkere til å ta vare på meg selv. Så gleder meg til å stå opp i morgen og kan velge mellom flere antrekk. Yngstedatter har uttrykt at hun syns det er trist når hun ser meg i dag kontra tidligere tider (bilder), hvordan jeg tar vare på meg selv. Så hun er like glad som meg for innkjøpa :)).

      Håper du også får muligheten til å føle den gode følelsen snart. Men både du og jeg skal opp, og vi skal fungere godt. Den lovnaden til oss selv må vi aldri glemme:).Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg