Damp

 

I går, ja i går……. Ja, her ein annan dag også. Kva er det som skjer?

 

Det kan ein spørje seg om; kva er det som skjer? Med meg. Eg blir sint. -Noko så frykteleg sint. Eg blir så sint at eg blir kvalm. I går skjedde det igjen. Det buldrar opp eit raseri eg ikkje visste at eg hadde. Det tek meg i gjennom fleire lag av følelsar. I gårkveld enda det med gråt, for eg fekk slike tankar på kven eg eigentleg er…… Når alt dette skjer meg. Når folk ser det som sin rett og møte meg slik eg blir møtt av og til. I går kveld fann eg ut at det beste var og trøste seg sjølv. Som ei mor trøstar ungen sin trøsta eg meg i tankane. Det kan faktisk væra fint. Tankane våre kan brukast til så mykje fint på så mange nivå.

 

Eigentleg trur eg dette er bra. Bra at eg kjenner dette sinnet. Fordi eg trur det er år med press med å sette seg sjølv til sides som held på og lausnar. Og når eg no møter uforstand som går utover meg da buldrar eit kraftig sinne opp. Eg vil ha respekt der eg før lett det passera. Der eg ikkje hadde orda og kreftane. Det er på tur attende.

 

Det er ein spanande prosess. Den er også slitsam. Men eg må nok gjennom dette for å bygga energien opp igjen.

 

– Du ser så snill ut, har eg høyrt nokre gong gjennom livet. Snillheit kan for mange bli tolka som at ein ikkje ha meiningar. At ein på ein måte er litt “fjottåt”. Og når ein tillegg har mista det meste av energien sin, evner ein ikkje taka til motmæle og markera.

 

Det var nokså godt i går og sende frå seg ein mail med snert, om det vart oppfatta er ei anna sak.

 

Men eg tolkar det som eg er på tur attende til overskot og energi og det gjer meg ikkje sint, men enormt glad. Eg held på og slepp ut dampen av mange år med undertrykking av meg sjølv.

 

Hurra!!!


6 kommentarer
    1. dette hørtes jo flott ut,klart folk skal respektere deg for akurat den du er 🙂 jeg bruker å si att dei som rakkar ned på andre eller ikke respekterer dei må ha det vondt med seg selv.Sinne er godt å få ut så la det stå til hi hi,godt du er på rett vei :))

    2. Så fint å høre..ja en må ha litt energi og overskudd for å ta til motmæle..:)..men mye bedre å få det ut..i allefall av og til…Heier på deg 🙂 Ønsker deg en fin kveld <3

    3. fruensvilje: Det tenker jeg også om folk som går ut og bevisst er stygge med ande. Respekt for hverandre er viktig. Og av og til møter en mennesker som kan ha en bakendeforliggende agenda og bruker for eksempel. hersketeknikk. Det er mange typer blant oss. Og vi må greie å stå opp for oss selv. Men heldigvis møter en mest hyggelige mennesker langs sin vei.
      Ja, jeg tror også jeg e på rett vei. Håper det :).

    4. annebe: Ja, jeg håper dette sinnet jeg ha følt på betyr en tanke mer energi. Men jeg er ikke et sint menneske. Men jeg vil ha respekt til likt med at jeg respekterer andre. Av og til opplever jeg overtramp og ønsker da å si ifra.
      Takk for at du heier på meg, jeg heier også på deg – mestringa er viktig uansett hva det er. Så heier vi på oss selv også. Det er viktig. Riktig fin kveld til deg også :)))).

    5. Du skriver rett til hjertet. Og helt sikkert rett fra hjertet også. Det er godt og lese, og treffer meg veldig. Kjenner meg så godt igjen i mye.
      Det er viktig å si ifra. Ikke bare la andre herse med seg hele tiden. Det er det som stjeler mye energi. Så godt å få ut litt damp innimellom ja. Du skal se at det hjelper 🙂

    6. Eva: Så fint det treffer deg Eva, ja jeg skriver fra hjertet. Og jeg tror kanskje vi har noen av de samme erfaringene på ett slags vis.
      Jeg har ikke klart å si i fra pga. slitenhet, men tror og håper at jeg er på bedringens vei. Føler jeg greier å være tydeligere for andre, ikke så utviska. Så å få dampen opp er litt greit….om enn litt ubehagelig :). Riktig fin kveld til deg :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg