Di plikt

 

Medan dagen deiser over i kveld og mørke fann eg ut det var min plikt og skjenke meg eit glas kvitvin. Fordi eg berre treng det.

 

Middagen i dag var ikkje planlagt, så eg stakk innom frysaren i kjellaren da eg kom heim. Der låg kveita som var att frå julekvelden. Og eg skjøna det med ein gong at der var middagen. Med kvitvin til. I dag er akkurat ein slik dag at det passa perfekt.

 

Eg tenkjer på plikt. Plutseleg har det gått opp for meg kva det er. Eigentleg dukka det opp ein dag eg skulle parkera i ei lita gate med parkeringsautomat som vil ha pengar. Ikkje kort. Eg greidde ikkje oppspora ein mynt i verken mine lommar, eller dei som var med meg sine. Da eg sto der kom ein parkeringsvakt og eg braut ut med min frustrasjon over at det forsett finnest slike gammaldagse greier. Eg går ikkje rundt med pengar lengre. Kven gjer liksom det? Det var da eg fekk vita det, at det var mi plikt etter Vegtrafikklova ein eller annan paragraf.

 

Etter dette har det gått opp for meg alle plikter eg har. Plikter som går ut på og lese mengder av ord, side opp og side ned. I tillegg må ein lese alle endringar som skjer. Og ikkje minst hugse det. Eg skjøna plutseleg at eg lever i eit minefelt. Av plikter.

 

Alle forventningane av kva eg skal kunne. Kva eg skal greie. Og skulle eg synest noko er urimeleg har eg heilt sikkert ei plikt som motseier det. Ei plikt eg skulle ha sett meg inn i. Eg kunne sikkert ha lese om plikter dagen lang, likevel ha eg nok ikkje fått med meg alt.

 

Så i kveld trong eg vin. Og kveite i rømmesaus. Etterpå skal eg finne senga, eg treng også ei natt med god søvn. Dagen har kravd sitt, det er ikkje alltid så lett å gje seg sjølv det riktige forsvaret. Det står plikter over alt.

 

Men parkeringsvakta og eg vart gode bussar, for han vifta ikkje berre med pliktane, han var også hjelpsam.

 

Ei god natt med beddfull av vakre draumar sender eg til deg. Ikkje fordi det er mi plikt, men fordi eg ynskjer deg det.

 

5 kommentarer
    1. Ja, plikter er det over alt, i alle slags relasjoner. Samme hva det handler om. Er det rart man blir utbrent? Det skal noe til å holde følge med alt sammen. Jeg skjønner godt de eldre, som kvier seg både for det ene og det andre. Verden går rasende fort i dag. Og det er vanskelig å henge med.
      Men jammen godt at parkeringsvaktene fortsatt består av mennesker, og ikke roboter uten empati 😉
      Ha en riktig god natt…og en herlig dag i morgen 🙂

    2. Eva: Henger litt etter med svar for tiden :). Bra det finnes gode mennesker, tror på at det finnes mange flere enn hva vi tror – men det er ikke så gode levevilkår for at de får syns.
      Dette med alle disse pliktene gikk opp for meg slik veldig plutselig, har ikke tenkt på hvor gjennomsyret det er av plikter og regler på alle kanter. Tror ikke det er så lurt å gå i rundt med de tankene heller.
      Ellers håper jeg du har fine dager. Snart helg igjen:).

    3. At du ligger etter med å svare, det skal du ikke tenke på altså. Det er jo ikke en plikt….bør i alle fall ikke være det 😉 Men det er jo koselig å se at du har sett kommentaren…Noe jeg jo vet du har uansett da 🙂 Så denne trenger du bare å lese, ikke svare 😉
      Ja, nå er det snart helg. Jeg gleder meg. Forbereder bursdagfest på lørdag, for veslejenta mi som fyller 14 i neste uke 🙂
      Kos deg videre denne uka, og ha en strålende helg når den begynner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg