Grøn juice og pust

 

Natta var lang og drøymane var mange. No er dagen her og eg er i gong.

 

Nokre av det som rulla over natta sitt lerret var riktig plagsamt, det flagra folk i mange utgover i alt eg drøymde. Eit godt teikn på at no har det vore for mykje aktivitet for meg. Bra resten av veka har eit anna tempo.


 Eg la meg halv tolv i gårkveld og vakna litt over ti i dag. Det vart ei lang natt, er mest øra her eg sit med frukosten min. Grovt rugbrød med solsikkekjener og valnøtt i. Godt med levepostdei og rødbeter. Ein kopp kaffi til. Og eit glas med heimlaga juice.

I dag tok eg ananas, grønkål, sitron, eple og ingefær.



Det smaka godt. Eg kjøpte meg denne juicemaskina i fjor ein gong. Det var eit tilbod hos Coop, så den var ikkje så dyr. Når ein har for mykje frukt og grønsaker som held på å verta for modne er dette ein kjempefin måte å få utnytta dei. Det einaste er at det blir mykje avfall og reinhalde tek litt tid. Men avfallet kan brukast, ikkje minst om ein har kompost.

 

Eg har allereie set i gong ei vaskemaskin med klede. Straks skal oppvaskmaskina køyrast i gong. Eg har også ein haug med papir eg må gå i gjennom og ein gjennomgong av rekneskapet mitt kan væra greitt. Og så har eg ein stabel av ved som ligg ute. Har ei plan om å legge opp ved under trappa, trur det kan være lurt og trur det vil fungera. Og så var det denne turen etter ball, potetball. Ser snøen er våt og minkande, så det bør gå greitt og sitte på i ein bil under slike føreforhold.

 

Så her postar eg ein kvardagsrapport for dagen før eg fortset med den.

 

Ha ein god dag i februar, uansett kor du her. Og så kjenn etter om du pustar godt inn heilt ned i tærne og ikkje berre øvst oppe i kroppen din.

 

8 kommentarer
    1. Det ser jo absolutt ut som at du har hatt en god start på dagen din 🙂
      Jeg fikk en sånn juicemaskin til jul, og har prøvd den ved flere anledninger. Det er så utrolig godt med ferskpresset juice. Jeg har planer om å forsøke med blandingsjuicer også. Men til nå har jeg kun presset epler og appelsiner.
      Selv har jeg akkurat vært på tur nå. Skal øyeblikk spise middag, som er rester fra i går, komle 😉
      Ha en flott dag resten av dagen 🙂

    2. det er godt med en skikkelig god nattesøvn ,tenker du trengte det :)den juicen såg frisk og god ut :)) kanskje eg og skulle sett på en slik maskin en dag om den kommer på tilbud :)) håper du fikk deg ball i dag,her var det stekt ball til middag,rester fra tirsdagens ballmiddag

    3. Eva: Veit du, komle er det samme som ball :). Det ble ikke det på meg i daglikevel.
      Å lage sin egen juice er bare supert, og det er så mange variasjoner. En kan blande den og lage smoothie også. Det er å mye godt å lage :).
      Håper dagen din også har vært fin, min ble :))).

    4. fruensvilje: Ja, godt med nattesøvnen – men ble litt i lengste laget for meg dette:).
      Ja, du må kjøpe deg om du kommer over. Så mye godt å lage.

      Ble nok ikke ball, faren min orka ikke turen. Han er voksen nok til ikke å orke like mye alle dagene :).Slik restemat som du hadde er også godt.

    5. Ja, jeg trodde nesten at komle var det samme som ball. Det var i grunnen derfor jeg nevnte det. Og jeg spiste resten etter middagen i går, og det smakte like godt 🙂
      Dagen min har også vært fin, med en god tur i finværet 🙂
      God natt og sov godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg