YES, eg kan

 

Snart er midnattstimen her. Så eg må snart sette strek for denne måndagen. Straks.

 

Men eg er svolta. Kan eg ta meg ei brødskive så seint. Å yes, eg kan…..men kan eg sette infintivmerket framom eit engelsk ord som ikkje ein gong er eit verb. -Det kan eg nok sikkert ikkje, men i kveld kan eg det også.

 

I dag har eg køyrd fort i vinden som ruska i bilen, ei føling av krefter og kraft. Eg har handla ein liter kefir til minstesyster, eg har båre ved for foreldre og hjelpa min vaksne far inne på facebook sin veden. Fekk og middag der, altså ikkje på facebook, men hos foreldra mine.

Eg har vore leksehjelp til mi hybelbuande yngste med hjelp av telefon og snapchat…….kva er det som ikkje går i dag liksom.

Og no, som ein god borgar skulle eg teke av sengteppe av senga, teke tøflane forsiktig av og set dei fint frå meg halveges stikkande fram under senga. Men ikkje denne dama, ikkje er senga oppreidd og ikkje har eg tøflar. Men brødskive har eg lyst på. Så kan eg skriva å framom yes, så kan eg iallfall ta meg ei brødskive.

 

10 kommentarer
    1. du er jammen flink til å ta vare på alle dine,klart du kan unne deg ei brødskive før legge tid :)det er forskjell på ei skive og en haug med junkfood

    2. I dagens digitale verden er mulighetene uendelige. Tenk så herlig å kunne kommunisere med, og hjelpe sine egne barn både visuelt og i tale og skrift på sekunder, selv om de er langt borte. Ganske utrolig. Det er jo både gode og vonde ting med alt. Men når det gjelder å kunne hjelpe, så er det jo et fantastisk verktøy i alle fall 🙂
      En fin dag ønskes deg. Kos deg masse med det du får gjort, og ikke stress med det du ikke når over <3
      Klem <3

    3. fruensvilje: Det ble visst ikke noe av den brødskiva. Og så klart hjelper vi når vi kan, det gjør vi vel alle :). Ikke minst du, besøker gamle naboer og slikt. Ikke alle som gjør det.

    4. Eva: Disse verktøya er gode og ha. Midterste mi som ennå bare er 17, må bo på hybel. Egentlig har jeg ønska vi har bodd slik til at hun har bodd hjemme. Men når jeg kan hjelpe henne med å uttale meg og komme med råd over nettet, så er det en liten trøst – og hun blir ikke så aleine i sitt hybelliv. Og det e godt og ha mulighet til å hjelpe.
      I dag ha jeg faktisk skippa det jeg tenkte, fordi at jeg så jeg stressa i vei med ting jeg hadde satt meg fore. Så nå ha jeg en rolig formiddag, men etter hvert har jeg noen planer jeg må gjennomføre. Ønske deg en riktig god dag :))). Klem

    5. Oldemorbloggen: Først tenkte eg: ler hun av meg :/ ???!!! Men så blei eg så glad, for dette var berre ei så koseleg melding å få. Samtidig kjenner eg at eg tenkte…..tenk om eg greier å skrive slik…. Men kjempefint om du vil følge meg, og du vil nok ikkje væra fri for at eg kjem innom deg heller. :)))) Takk skal du ha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg