Fredag den 13.

 

Det er denne dagen i dag ja. Eg bryr meg ikkje så mykje.

 

“Det er ledig fredag den 13..” sa dama på tannlegekontoret. Så eg noterte timen og skal sette meg i bilen om under ein time. Det er ein halv time og køyra. Eg er nok ikkje så overtruisk slik av meg. Reknar med at denne dagen er like grei som andre dagar.

 

I går derimot, syntes eg det var ekkelt å køyra. I skuggeparti låg eit tynt islag, så bilen vart ustødig. Da må ein berre bruka tida. Men dagen i går var vakker, fekk slik må-ta-bilete kikk medan eg køyrde.

 

I dag er dagen grå.

 

Når eg er heime igjen har eg slike planar ein frå gamalt av bruka å ha på fredagar. Og som dei mest ihuga framleis har. Men kanskje skal eg kjøpa meg ein bukett av noko som ein premie for at eg forhåpentlegvis føler meg slik greitt flink utpå ettermiddagen.

 

Brukar du å vaska i huset ditt kvar fredag?

 

Er du forsiktig på fredag den 13.?

 

Ha ein riktig fin og god dag uansett.

 

10 kommentarer
    1. nydelige bilder,ja en må stoppe opp avogtil og nyte disse dagen,en veit aldrig kor lenge dei varer 🙂
      nei jeg er nok ikke overtroisk og ikke har jeg faste vaskedager heller,jeg vasker dei/dei romma eg synes treng det om det er tirsdag eller lørdag spiller ingen rolle,jeg tar det når jeg orker hi hi

    2. Ja, jeg må nok innrømme at jeg har datoen litt i bakhodet, men ikke slik at jeg lar det styre gjøremålene mine. Fine bilder fra bilturen! Håper det gikk greit hos tannlegen, til tross for datoen! 😉

    3. Kjempefine bilder. Og sånne øyeblikk varer jo ikke evig. Så veldig godt gjort av deg å fange det på bilder 🙂 Selv om du kjørte…..;) Farlig 😉
      Jeg frykter ikke fredag 13. Synes det er en litt kul dag 🙂 Har så langt overlevd hver eneste fredag 13 jeg har vært gjennom 😉
      I kveld skal jeg på fest. Singelfest. Har bedt med meg en singel kavaler. Det er damenes aften. Det må jo gå bra på en dag som denne, tror du ikke? 😉
      Og ja, ofte vasker jeg på fredagen. Men det siste året har det blitt så som så med vaskingen. Nå må jeg helst vaske når jeg har overskudd til det. Og det er jo heller sjeldent. Men i dag har jeg faktisk fått dratt over store deler av leiligheten 🙂 Litt stolt. Har en god dag i dag 🙂
      Kjempegod helg til deg 🙂 Klem ♥

    4. Jeg tenker heller ikke spesielt over at det er fredag den 13..for meg er det en dag som alle andre dager ..:)
      Nydelige bilder av flott blå himmel over her…og bra du kjørte forsiktig 🙂
      Nå for tiden har vi ingen fast vakedag..og mannen gjør det meste…men vi har faktisk tenkt å gjøre litt etterpå begge to…så kanskje vi får kjøpe oss noen blomster i morgen …det er jo så hyggelig i et ryddig hus 🙂 Fin fredag videre til deg<3

    5. fruensvilje: Takk, i alle fall var naturen nydelig i går :).

      Da er du som meg, men nå må jeg fram med noen renselsesredskap :)))).

    6. karidansen: -Du har det, jeg har egentlig oppdaga at datoer-, svarte katter over veien og, ikke spiller så stor en rolle.

      Dagen i går var så nydelig, i dag er dagen grå langt inn i sjela. Men tannlegen gikk det greit hos, begynner å se enden i en rotfyllingsperiode som har vart og bidratt med stoff til mangt ett bloggeinnlegg :)))). Datoen hadde ingenting å si.

    7. Eva: De fine øyeblikk er viktig å ta vare på. En bør kanskje ikke ta bilder slik som jeg kan – 😮 – finne på å gjøre, men oversiktlig uten biler går det……men hysj :).

      Kanskje fredag den 13. blir din lykkedag, kanskje du finner mannen med stor M. Og i morgen….du veit hvilke dag det er? Hva kan vel passe mer :))). Håper du får en riktig trivelig kveld i kveld, uansett dato og slikt.

      Tror faktisk vaskinga på fredager gikk over før overskuddet for….eller kanskje….nei, tror ikke jeg vaska hybelleiligheta mi hver fredag for årtider siden heller. Så du har nok vært flinkere enn meg :).
      Skjønner du er stolt, og ikke minst er det godt – etterpå, når en har vasket :).

      Kjempegod helg til deg også, og en supertriveligkveld. Klem <3

    8. annebe: Ikke sant, hørte på radioen…husker forresten ikke landet….men tirsdag den 13. var der den skumle dagen.

      Det er så fint når jeg kjører over noen broer, havet utover…himmelen og havet, jeg syns det er så godt og se på. Men måtte kjøre forsiktig i går, det var noen ekle, glatte part.

      Greit og ha en mann – he, he. Men det er vel naturlig han tar det når du har de begrensningene du har. Så det er fint du har en mann som skjønner det :). Og blomster fortjener både et rent hus, han og du. Riktig fin fredag til dere begge :))).

    9. Silje S. Lopez: Takk skal du ha :).
      Så den 13. er din lykkedag. Håper du slipper at noe dårlig skjer dagene etter nå da, og at det heller ikke skjedde noe negativt i dagene før. Lykke til :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg