Feit mat og grått i lufta

 

Ikkje heilt slik eg såg for meg, men bort i mot. Teppa er i alle fall fri for hundeull og kattehår.

 

Att og fram er det like langt er det sagt, men alle veit det er feil. Men eg kom meg fint både fram og attende frå tannlegen. Da eg køyrde over fylkesgrensa på  tur heim, møtte eg ein grå vegg. Den kom veltanes over fjellet, så den grå dagen vart enno tanken gråare.


Før brukte alltid tannlegane å seia “gap opp”, men det har dei slutta med. I eit innfall av og vera skikkeleg i møtekomande heldt eg på å seia at tannlegen berre måtte be meg gapa meir om ho (det er ei dame) ønska det. Ikkje vera redd for å spørja liksom. Men heldigvis er det ikkje så enkelt å seia noko når ein gapar, noko som er like greitt. Ein treng ikkje seia alle dumme ting ein finn på.

 

Etterpå for eg innom apoteket, eg held på å bli tom for tannkrem. Eg hadde lyst på ein nattkrem dei fører der, men den kostar litt. Men så tenkte eg at så snill mot meg sjølv skulle eg vera. “Har du Vitus kort” spurde ho attom kassa. Og det viste det seg eg hadde i korthaldaren min, det låg så stille attom sertifikatet og var avgløymd. Og da vart tannkrem og nattkremen rett så rimeleg, så neste gong eg er innom apoteket ska eg prøva…..ja, å hugsa.

 

Tok meg og ein tur innom matbutikken for å sjå etter feittysdagsmat. Og det hadde dei, ein heil kjøledisk full. Så da vart det salta saukjøtt, røkt giseknoke og enno nokre variasjonar til. Ein pakke gulerter fekk eg og med, og ein bukett roser. Eg kjøpte meg smult, kanskje eg kan få laga berlinarbolla, for det er så lett å tenkje at en får til både det og det. Så svelta i hel er det ingen fare for.

 

 

No har eg tenkt alvorleg. Eg tenkte eg skulle lage ein kategori til i bloggen. Kanskje den skulle heita transformasjon eller noko slikt. For når fasta er i gong, da bør eg……. Eg bør slikt eg skulle……..lenge……. Slikt som gje meg energi.

Og så får eg ein heil diskusjon inni hovudet mitt som eg ikkje orkar utbrodera no. Først får eg feira det eg kan, både fastelavn og feittysdag. Men Valentin får berre feira og fara sin eigen sjø.

 

Aller først skal eg feira fredagskvelden. Djupt i godstolen. I går laga eg 10 pizzabotnar. Så menyen er både enkel og klar, ja ikkje heilt slik etenes klar og så klart ikkje alle botnane, men det skal ikkje så mykje til før ein er ferdig.

 

4 kommentarer
    1. Hehehe…Jeg har også hatt mange fine kommentarer på tunga hos tannlegen. Men så går det ikke å få de frem. Det får holde at tannlegen prater, så kan jeg heller lytte 😉 Men fakta er at jeg har besvimt i tannlegestolen en gang. Tror tannlegen min, som også er en dame, ble ganske sjokkert da 😉 Ja, jeg har tannlegeskrekk 😉
      10 pizzabunner? Wow…nå er jeg virkelig imponert 😀 Jeg har laget 3 i dag. Og de ble fylt og stekt og spist opp 😉
      Jeg ante ikke at apoteket også har rabattkort? Det må jeg passe på å høre om neste gang jeg er innom et av apotekene her i byen.
      Håper du har en fin lørdag, valentinsdag eller ei.
      Nydelige bilder har du pyntet med i alle fall 🙂 Og jeg sender deg i tankene en valentinsrose, for du er en skjønn dame 🙂
      Klem ♥

    2. godt du kom deg vel fra tannlegetimen da :)) feitysdag glir fint forbi hos oss,jeg styrer unna det meste som er fetandes skal eg være ærlig 🙂 men det skal være lov å kose seg,ha en fin søndag

    3. Eva: Uff, har du besvimt ja :o. Jeg har hatt tannlege skrekk, men tror det har gitt seg noe. Men direkte hyggelig er det ikke å ligger i den stolen å gape :).

      De 10 bunnene med pizza var ikke så store, og halvstekte de bare for å kunne ta opp fra fryseren senere. Kan tenke meg pizza’ene dine ble gode :).

      I alle fall har Vitus sine apotek det rabattkort, så det må du sjekke opp. Kan spare litt med et slikt kort.

      Og tuuuusen takk for den vakre tankerosen, så sender deg en tilbake :). Syns det er så hyggelig og ha blitt “kjent” med deg, og de fine bildene du legger ut :). Så glad for at du er der :))))).
      Klem <3

    4. fruensvilje: Det er ikke så lurt med feit mat, og jeg bør absolutt ta skjeen i en annen hånd, men tror ikke helkjøtt og gulerter er så fett. Skipper nok fastelavnsboller i dag også tror jeg, eventuelt lage berlinerboller og be opp henne nedunder – men kanskje likså lurt å komme seg ut en tur :).
      En superfin søndag til deg også :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg