Første og andre dag

Så er dagen komen og passert. Korleis er det med deg no da? Det er ikkje starten som er vanskeleg

 

…....det er etter ei stund. Etter ein månad eller to.

Og så før eg er i gong.

Før eg er i gong trur eg ikkje at eg klarar det. Slik som no, skjøna ikkje når eg skulle føle eg var klar for dette…..for det er akkurat slik eg kjenner det på førehand. Eg må over ein gedigen dørstokk. Finn alle på alt mogleg for ikkje å gjera det som er det beste for meg. Men eg veit eg nokså fort kjem inn i ein rytme, får ein giv på eit vis.

 

Dagen starta i går. Eg har levert inn bilen og måtte ta buss, derfor opp tidligare enn kva eg brukar.

Eg var både kvalm og uvel etter dusjenfør alt. Kanskje det var turen opp på vekta som slo meg ut. For den viste realiteten som knea har klaga lenge på, og til å forstå -. 

 

Kan seia det så  enkelt at starten på denne dagen ikkje var direkte vellukka. Så enden var at eg rakk ein kopp kaffi medan eg ordna maten, og oppdaga først da at dette nok er ein meny basert på lågkaloritanken. Men greier vel den i to veker. Vart aldri av dei frelste på dette. Eg pakka med meg to steikte egg, tomat, avokado og majones i ein boks. Det var frukosten.

 Lunsjen var en salat med kalkun, bruka ein heil eve på å laga dressingen. Og opp i alt dette skulle eg rekka bussen. Rakk den, fikk ete frukosten da eg var framme, før eit foredrag og etter vart det og lunsj med salataten.

 

Heime igjen, og trur du ikkje at eg fekk på meg tursko og kom meg ut som det første eg gjorde. Det var så fint ljos. Men den eigentlege grunnen var nok at eg var så tung i hovudet at det var ikkje noko anna som føltes riktig. Gjekk ned til sjøen i nokre centimeter med snø. Der var det høg flo og campane. – Farga på sjøen altså.

Til middag var det laks, og den smaka fantastisk godt……mest som eg hadde lyst til å sleike i meg tallerken – men sto likevel over det innfallet.

 

Det viste seg eg hadde lagt igjen bladet med oppskriftene på kontoret i går. Eg hadde teke det med for å handla, men så vart dagen så travel at eg rett og slett la det igjen. Men nokre forviklingar bør ein vel ha. Det skal ikkje vera for enkelt.

Og dette løyste seg. Fekk bladet levert. Men det skal bli godt å få bilen attende.

 

I går var inntaket 1439 kaloriar, i dag skal det vera 496, i morgon 728, torsdag 498, fredag 1371, laurdag 1447 og søndag 1018. Etter plana. Opp og ned altså. Så er ei ny veke i gong.

 

Men reknar eg går attende til VK-klubben som eg synest har vore fin å støtte seg til. Vanleg mat, gode oppskrifter, ein skal legge inn alle måltida. Og det er nok det viktigaste for meg, for det å eta jamt er nok utfordringa mi.

 

I dag starta det med ein tjukk grønsakjuice med mykje ingefær i. Eg er glad i ingefærsmaken. Og så to super, til lunsj tomat og til middag gulrot.


Dagen har vore så nydeleg. Da eg såg ut på vatnet som draup frå taket i sola, tenkte eg at her var det berre å koma seg ut. Så gjekk mest ein time etter vegen.

 

I kveld er eg nok litt redusert. Ser det står at dei første tre, fire dagane kan ein bli litt frosen og slapp. Så det beste er nok å legge seg snart tenkjer eg.

 

14 kommentarer
    1. Mye sunt du hadde spist i løpet av dagen ,viktig å lage noe som smaker om en skal holde ut å være flink 🙂
      Har ei svigerinne som har holdt seg til en slik 3-2 diet i ca 10 mnd..og gått ned ca 17 kilo..og de har kosa seg mye i helgene..og nå skal hun ikke mer ned menn prøve å holde seg på den vekta hun har nå…var tøffest i starten ..
      Så utrolig flott natur utenfor hos deg :)Sov godt<3

    2. Forskjellige dietter har jeg også prøvd, uendelig mange ganger. Men jeg opplevde å gå opp i vekt 😛 Kan du forstå det? Vel…en gynekolog forsto det faktisk. Og han hjalp meg til å komme på rett spor, uten dietter. Men rett og slett ved å hjelpe fordøyelsen min med en enkel liten pille som jeg tar til hvert måltid 😉 Jeg har PCO. Det er et syndrom, hvor jeg har for mange mannlige hormoner. Og i tillegg lavt stoffskifte… Garantert å legge lett på seg, og omtrent umulig å ta av igjen. Men, jeg tok av mye da jeg fikk hjelp….:) Dette er noen år siden nå da 🙂
      Spennende å følge med deg nå, håper du får det til, og gleder meg på dine vegne, selv om jeg vet det er tøffe tak <3
      Lykke til <3

    3. Jeg har begynt å slanke meg mange ganger – og sluttet nøyaktig like mange ganger….. Det handler vel om å endre livsstil – ikke bare ta en “kur” og begynne i samme tralten igjen etterpå. I fjor høst begynte jeg med yoga. Det har jeg klart å fortsette med, og det hjelper på styrke og smidighet.. Nå er det maten som står for tur!! Merker at jeg er litt grinete fordi kroppen savner “dopet” sitt! Lykke til med det du har begynt på! Blir spennende å følge deg!

    4. Dette så trasigt ut, med slik kontroll over kaloriane, meinar eg. Eg syns du skulle sleikt fatet, viss ingen såg deg. Det er skummelt med slike ubedne kilo som snik seg på, og dei er uviljuge til å forlate ein når dei først har sett seg fast. Får du dette til er du god. Viss ikkje får du gå over på fem/to-kuren, eg har i nær slekt to som driv med denne kuren og den er effektiv, seier dei.

    5. annebe: Smakene er faktisk veldig gode. Heldigvis :).
      Så flink svigerinna di har vært. Jeg vil komme dit at kroppen føles bedre. Gikk ned 15 kg fra før jul og fram mot våren i fjor….men nesten alt er tilbake. Jeg har tidligere tenk jeg burde ned 30-40 kg, men tror ikke jeg bryr meg så mye om disse kiloa…men at det føles letter.
      Ja, vi har en vakker natur her, men naturen er i grunn vakker over hele landet :). Sov godt du også <3

    6. Da har du jo kommet i gang med det du ville 🙂 Det er bra. Var veldig lite kalorier der noen dager, men du vet vel hva du spise for mest mulig metthetsfølelse disse dagene. Det er kanskje en sånn kur du går på som det står hva du skal spise hver dag?
      Deilig at du har fått gått og det er jo nydelige omgivelser rundt deg ser jeg på bilde. Lykke til framover 🙂

    7. Eva: Jo da, har prøvd jeg også….men kommer jeg dit at jeg greier å spise ofte, lite og bevege meg, tror jeg det skal funke….men det er å komme dit.
      Så bra du fikk rede på hva som feilet deg, skjønner du har kontroll på dette.
      For min del greier jeg fint å få dette til en stund, men så blir jeg fryktelig lei og skjønner ikke vitsen. Har ikke funnet koden for å komme forbi. Men nå er det et nytt forsøk.

      Takk <3

    8. karidansen: Slik som meg det, dvs. at de første åra ville jeg ikke innse, jeg ville alt skulle forsvinne av seg selv. Jeg la på meg ca. 40 kg på ett år etter hele livet vært tynn til da. Så begynte jeg å prøve forskjellig.

      Jeg må komme forbi der jeg gir blaffen, fram dit er det greit. Da er kroppen glad fordi det blir mindre sukker, mer jevnt kosthold osv. Nå prøver jeg dette sjokket for å få bort noen kilo fort, for så å begynne med mer med bevegelse. All bevegelse er bra :).

    9. Oldemorbloggen: He, he, kanskje det ser trasig ut ja – men det er berre for ei kort stund. Vil fortsette med normalisert inntak er plana, men med auka rørsle.
      Desse kiloa mine kom brått på eitt år, problem med å fullføre svangerskap – så både kropp og kjensler fekk i grunn bank, men det er historie no. Men har eigentleg bruka alt for mange år på ikkje å få det bort.
      Om eg får det til……bryr meg kanskje ikkje så mykje om kiloa, men at eg greier å få opp energien. Trur på 5:2. Kanskje eg vil litt innom den. Det her eg skal gjennom dei første to vekene har litt av det same prinsippet. Narra kroppen litt liksom.

    10. Åse Helen: JA – endelig :D. Er godt og ha bestemt seg. De to ukene nå har både meny og oppskrifter, så det er bare å gjennomføre.
      Det er plana at framover nå skal jeg ut, men foreløpig er det å få en dose frisk luft hver dag som er det viktigste. Men etter hvert….håper jeg at jeg får opp kondisjonen. Takk :))))

    11. Så flink du er som har kommet så godt i gang! Og kjempebra at du kom deg ut på tur i den fine naturen. Det er jo påfyll for både kropp og sjel 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg