I kveld

Vi er framme ved første vårmånad. Noko så inn i hampen godt. Godt langt inn i dei inste avkrokar av sjela.

 

 

Så sit eg her. Det er søndagskveld og helga er over. I kveld må søpla trillast ned til vegen. Og i morgon er det bytur. Mor skal på kontroll, og eg er sjåfør. På soverommet nede står ein bag pakka, så slapp yngste ha med seg den på bussen full av sengklede, handklede og slikt.

 

No er begge jentene dratt, eg køyrde dei til kvar sin buss for og ha mest mogleg tid saman med dei. Ja, eg måtte køyre etter den eine bussen eit stykke for marginane vart for små.

Like før vi for var sola kome framom nok eit fjell, og soldagen har auka myke. Husveggen vart bada i sola.





Fargane var så fine, så måtte ta nokre bilete. Og mellomste sprang barføtt ut for å sjå etter snøklokkene. Dei var komne langt, men dei blømar ikkje enno.

Attende frå bilturen var mørke kome, berre litt ljos attom skyane.

 

Dette blir ei travlare veke enn vanleg, men får tru alt går greitt. Neste helg skal vi feira ho som fyller 18 år.


4 kommentarer
    1. Jeg elsker sånne stemningsfulle solbilder. Det gir glede og forventning 🙂 Du har fanget det rette øyeblikket. For ikke å snakke om hun som går ut barbent på denne årstiden. Det tror jeg nok ikke jeg hadde orket å gjøre. Har sko parkert fint rett innenfor døren min 🙂
      Det er godt å ha ungene sine hos seg. Da må man bare nyyyyte i langdrag 🙂
      Ha en fin uke, selv om den blir travel for deg <3

    2. Så koselige bilder! Jeg gikk barbeint ut på verandaen i dag for å ta et bilde, og det holdt for meg!!Dattera di er ikke helt ulik mammaen sin! Herlig jente med glimt i øynene! Du er nok ei dame om stiller opp mye for andre. Håper du får plass til deg sjøl oppi det hele. Ble glad av å lese dette innlegget.:D

    3. Eva: Hun som gikk barbent burde nok ikke gjort det. Hun fortalte hun følte at stemmen var litt hes, og akkurat nå er hun kommet fram på Sørlandet der hun skal ha opptaksprøve på en ny studieretning i akkurat sang/musikk.

      Men det er herlig når lyset er på tur tilbake og vi kan vente på den varme årstiden.

      Ungene våre er viktige, og vi er heldig som er så heldig :))))

    4. karidansen: Tror det er best og vente med den barfotgangen…..selv om det er fryktelig godt – syns jeg :).
      Det er nok ingen av jentene som er så veldig lik meg, men noe kan det nok være :)….bra for meg.
      Jeg vil nok gjerne hjelpe omjegevner, men har nok vært for dårlig til å ta vare på meg selv….om ikke har jeg nok fungert bedre, men er på vei til å ta igjen det forsømte, øver og øver :D.
      Og ble du glad av å lese innlegget ble jeg glad over det :))))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg