Sjuk og sjukare

 

Basselurkane er flytta til hus. Dei herjar med nasar, hals…. og rygg.

 

Ei doven stemning ligg over heimen. Litt feberheit. Stikkande og sår for nokon. På retur for andre. Det hostast og harkast, verda har vore betre for opp til fleire.

Absolutt.

 
Lucas og Miranda er nok friskare enn oss på tobeinte

Eg er den friske. Men det er så rart med det, eg hadde inga lyst å stå opp til morgonen – sjølv om sola skein lokkande inn gjennom vindauga. Eg ville berre forsvinna inn i drøymar om walk-in closet, skyvedører av glas og store terrassar. Ei verd utan problem, ei verd som eit illustrert vekeblad.

 

Vart trekt ut av draumane av telefonen. Det var mellomste. Ho greidde ikkje få noko gjennom halsen. Det stakk. Forma var langt unna formfull. Det måtte avlysast det eine etter andre. Og som den mora eg er sa eg så klart at ho måtte koma heim! Eg sendte melding til faren om han kunne henta henne og så møttes vi på halvvegen. Men ho måtte ta bussen seinare på dagen da den gjekk. Faren var også heime og var sjuk.

 

Yngste kom opp og følte seg betre, medan ho hosta surklande. Ho tenkte å ta bussen attende til hybelen, men da eg såg på henne syntes eg kanskje ikkje det var så lurt. Ho fekk venta til neste dag.

 

Eg kom meg opp og etter kvart ut for å trilla åt slike gjeremål som å starte utskrivinga av over eit og eit halvt tusen ark. Kjente at kroppen ikkje var heilt på part. Så det spørs om det er noko rusk i koppen min også, for det er typisk at dei svake punkt i kroppen vert angrepet. Så ryggen vil ikkje retta seg ut, med det ubehaget det er.

 

No er heile denne fantastiske gjengen samla i stova, to på data og ei under dyna i skuvsenga. Ho i senga kjem med nokre rasande, pistrete utbrot, for tilstanden er nok litt meir enn ubehageleg..

 

No skal eg laga supe av gulrot og ingefær. Den er sterk.

 

 

12 kommentarer
    1. Huff…sånn sykdom kommer sjelden kun til en… :/ Ikke noe kjekt i det hele tatt. Og du er hønemor. Jeg kjenner meg så godt igjen i den rollen. De små vil alltid være små for oss, samme hvor store de blir. Og vi vil alltid passe godt på dem, selv om de forlengst har fløyet fra redet 😉
      Men husk og passe godt på deg selv også nå da <3 God bedring til hele gjengen <3
      Klemmer <3

    2. Så kjedelig da..men sånt får en jo ikke gjort noe med…annet enn å ta det med ro og lytte til kroppen 🙂
      En blir jo litt påvirka selv også av at de rundt en ikke er i form..så ikke så rart du ikke hadde så lyst å stå opp 🙂
      Kunne vært deilig med litt sånn “ukebladliv” av og til ja…men det er nok de færreste som har det “bare”sånn..
      Fint bilde av dyra over her :)) Sov godt også håper jeg det snart blir mer oppløftende ting som skjer hos deg :)..og suppa så nydelig ut 🙂 Klem<3

    3. uffa dette hørtes slettes ikke godt ut nei,kan bare si god bedring i heimen,godt for jentene uansett å få litt moderlig omsorg når baseluskane regjerer 🙂

    4. Eva: Det er visst en smittetid, mange som er syke her….men vart legebesøk med den ene og det viste seg være halsbetennelse – så da vart det penicillin på henne. Så da er det nok på bedringens vei, og yngste drar tilbake til byen grytidlig i morgen. Så da blir det opp og hopp og kjøre til bussen. Tar samtidig en økt på kontoret, må få ut nesten 1600 “brev” på fredag. Men de skal ikke i konvolutt, bare brettes.
      Greit å kunne være litt “hønemor” :), av og til bør en gi hverandre omsorg.
      Og jeg har kutta ut et møte i morgen, som var langt avvei….så da tok jeg litt vare på meg selv også, takk snille du :).
      Klem til deg <3

    5. annebe: Det er beste. Må nok bare lytte til kroppen. Ja, håper jeg ikke blir smittet. Har kasta inn på med C-vitamin og smertestillende, håper det går over med det :).
      Og alle har nok sitt, absolutt, i tillegg vil en vel helst ha sitt liv uansett :).
      Dyra er fine, jentene er helt i ekstase når de kommer hjem til dem :). Suppa gjorde godt til såre halser, jentene spiste opp resten i dag da jeg var på jobb.
      Klem 🙂 <3

    6. fruensvilje: Takk, det er nok på bedring. Ble legebesøk, både ett jeg skulle hatt for et par uker siden (nå ble det søkt om rehabilitering for meg, muligens det blir et sted du har snakka om tidligere) og mellomste som hadde halsbetennelse. Så nå er begge jentene friske snart vil jeg tro.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg