I krekenes fotspor

 

Eit lettare skydekke ligg over dagen, og eg prøver og bøya å kreke……..det blir fort krekar ut av det. Men det er vel noko heilt anna?

 

Eller eit krek….kjem kanskje eit krek av å kreka……eller motsatt. Den linken har eg ikkje sett før. Å kreka, krek har kreke. Eller er det eigentleg eit ord? Eg må google, for er det ikkje eit ord er det for så vidt ikkje noko å skriva om…..

 

Sjølv om eg synest det. For akkurat dette er overskyggande i dagen min. Sjølv om sola  kom fram akkurat no. Så kanskje eg skal ut og ta øvinga igjen…….med å kreka eller kreke….

 ………………………….

For det første er å kreka ikkje eit ordentleg ord fann eg ut. Ikkje kreke heller, men det er brukt om når nokon ikkje går rett, men går sakte og krokete. Elles er kreke ei plante. Og har eg no feil etter ei raskt undersøking på nettet får eg satsa på tilgjeving.

 

Uansett, eg kom meg opp frå horisontal til vertikal. Faktisk var det nok betre enn den tilstanden med knekk i hasane, som også heiter å sitje……..på nynorsk altså. Nei no må eg stoppe.

 

Eg kom meg ut. Rimeleg rett i kroppen. Var ein tur ute tidlegare i dag også, da var ganglaget litt meir sørgjeleg. Eigentleg skulle eg noko heilt anna i dag, men når smertestillande ikkje tok bort smerta kapitulerte eg.

RYGG altså.

Kjekk og ha som ven, litt meir trøblet som uven.

 

Eg rusla ut.

 

Vil du bli med på turen er det berre og fortsetta.

Den her mursteinen er skummel, spesielt med ryggen så krigersk. Må treffe når eg trapper ned frå terrassen. Har kjøpt materiale til ei lita trapp……skal tru når den kjem på plass?? Eg prøve-sette-opp vangane. Eg bør vel kunne klare det -?!

Roooot……eg må bli bra snart!!! Mykje og meir, er nok å ta tak i. Terrassen må målast og rusk kastast.

Sjå snøklokkene, det er andre året dei kjem opp. Dei ein ha i hagen sin. Hugsar da eg var lita, – gleda over dei kvite blomane. Dei gjer meg framleis glad. Dei ber bod om vår og sommar.

Eg planta og to syrinar, ein kvit og ein lilla….av dei med lukt. Dei er små enno. Dette er av slikt som væra i ein hage. Tenk å kunne ta inn store bukettar med duftande syrin.

Denne krukka planta eg full av krokus førre hausten. Eg vart skuffa da ingen kom opp i fjorvår. Så det prosjektet prøva eg ikkje opp att. Men ser det kjem opp stemorsblomar. Denne krukka skal liksom ønska folk velkommen når dei kjem på vitjing denne vegen. Men dei fleste kjem inngangen i første…..men i fantasien min er dette inngangen til vår heim.

Så er vi ute av “hagen”, og dette går strykande. Eg er ganske rett i ryggen faktisk.

Her i fjøsveggen varmar sola godt. Kanskje eg skal sette ut ein benk her, slik at ein kan nyte den lune veggen. Apropos vegg, den skulle også vore måla….

Dette er tremasse etter all oppkappinga av veden i fjor haust. Kan det brukast til noko tru?? Har du nokon forslag?

Eg har så lyst på ein allé i oppkjørselen. I haust var fem tre planta. Etter vinteren er det berre dette som står att. Han som brøytar brøyta vekk trea. Eg trudde dei sto langt nok ut, men til vinteren skal dei eg får planta merkast!


Du ser kor åpent det er……

Boffen og eg tar turen over vegen. Kanskje vi skal sjå ned på jordet nedom vegen for å sjå etter kvitsymre…?

Det er så godt å være ute, og enno går turen heilt greitt.

I kanten her fann eg kvitsymre i fjor, men det ser dårlig ut…..

Eg går heilt ned jordet og inn i skogen, akkurat her har eg ikkje gått før.


Det er bratt ned til sjøen, og det er skikkeleg blikkstille i dag.        


Det er mykje fukt og mosekledde tre å sjå.

Roten skog.

Kome seg opp på jordet igjen….


Ikkje så langt heimafrå, men langt nok i dag. Men turen går strålane, likevel kjenner eg det er greitt eg snur no.

 

 

Berre attende bortover her og så oppover….

Kanskje eg skal sjå under lauvet her…..

….nei……..ikkje noko symre.

Mest komen opp att, bortanfor jordet er det ein steingjære – og der står ein gamal heim og forfell.

………………………………… 

 

Og etterpå var det godt og inntaka horisontalen igjen. Så gjekk kvelden til middag, telefonsamtale og slikt.

 

I morgon er ein ny dag.

 

Takk for at du følgde med på denne lang/korte turen i nærmiljøet mitt :).

 

8 kommentarer
    1. Så gøy å bli med å se hvordan du har det rundt deg til daglig …ser flott ut..og litt å fikse er det jo hos de fleste som har hus og hage 🙂 Dumt du har vondt i ryggen da..og må “kreke”deg rundt…vi bruker også det ordet slik, men har aldri tenkt over hva ordet opprinnelig kommer fra 🙂 Bra du fikk gått ei runde..så får du bare ta vare på deg selv ,så bedrer det seg vel snart 🙂 Sov godt og klem fra meg:))

    2. Det høres ikke så bra ut det med ryggen din. Men det er godt du kommer deg ut litt, det skal visst være bra for ryggen å gå 🙂 Og fin tur gikk du også. Må jammen si at du har et fint område, rett utenfor stuedøra di 🙂 Og så blikkstille vann. Det er noe jeg er veldig fascinert av selv 🙂
      Synd med så mye å holde i orden. Maling både her og der. Jeg må også male litt i sommer. Heldigvis ikke noen store ting, men likevel mye nok. Jeg kan ikke fordra å male egentlig. Greit å male bilder…Men ikke vegger og sånt 😉 Men, som huseier så må man jo til med malekosten i ny og ne.
      Du får invitere til dugnad. Så får du maling og alt gjort på en helg. Så kan du imens lage til litt mat, og kaker og sånt…Til å feire en godt utført jobb 🙂
      I morgen kveld reiser jeg til Oslo, så da blir det nok litt stille fra meg. Men ønsker deg en god natt nå, og en riktig god helg 🙂
      Klem <3

    3. annebe: Så trivelig at du ble med. Har masse natur rundt meg.
      Jeg har en HEL gård rundt meg, og det er egentlig nokså vilt – men håper at en vakker dag…….da klarer jeg ALT.
      Bruker ordet kreke hos deg også ja.
      Var godt med den runden, håper det verste er gjort nå, har i hvert fall tatt hensyn til meg selv i dag :).
      Sov riktig godt du også, klem <3 🙂

    4. Eva: Ja, jeg har mye natur å bruke – og kjente den vesle turen gjorde godt. Og nå var det lenge siden ryggen var problem, så egentlig ingenting å klage over. Blir bare litt lei.
      Jeg har nok å holde i stand, best ikke å tenke på det. Får ta det jeg klarer :).
      Riktig god Oslo helg. Kos deg i bøtter og i spann.
      Klem <3 <3

    5. fint å være med deg på tur 🙂 og en kort tur er bedre enn ingen tur.
      Det er svært tidlig ennå så du finner nok kvitsymre senere ja det kan jo hende du må vente til månedskifte april/mai da :))
      Kjedelig når brøytemanskapet tar nyplanta tre,du lyt plante dei litt lengre unna vegkanten neste gang 🙂

    6. En liten billedfortelling… Du kan kunsten å se det store i det små. Det er lekent, sjøl om en kan ane en undertone av oppgitthet over tingenes tilstand. Humoren til høyeste grad til stede…. mellom linjene. Jeg får lyst til å legge meg på ryggen i det mosegrodde treet – med armene over hodet…. Filosofere litt, og kjenne på at det er vår i lufta!! 😀

    7. fruensvilje: Ja, den turen den dagen mykna ryggen fint. Jeg skal se om jeg finner symra senere, det er et så vakkert vårtegn.
      Det er fryktelig kjedelig, veit ikke hvor mange trær jeg til sammen har plantet men jeg gir meg ikke:).

    8. karidansen: He, he, tror jeg vil ha funnet meg et annet mosekledd tre i hvert fall – akkurat her bildene ble tatt var det vel fuktig:). Men takk for trivelig kommentar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg