Ein mett kveld

 

Stemningar kan snu på hælen, og dei kan snu nitti gradar. Dei kan og snu seg på hovudet.

 

Så fantastisk, utruleg herlig å kunne sitte her. I dobbel forstad, slik som at eg greier å sitte……..og at eg sit her fordi eg er heime.

Det er påskeferie.

I morgon skal eg ta ein svingom med støvsugaren, handhelsa på moppen. Vri om brytaren opp til fleire gong på vaskemaskina. Eg skal legge på plass klede…….og eg kjenner eg gler meg.

 

No har eg ete ein sein middag. Rakk det ikkje før. Men eg rakk det eg skulle. Og altså…..middagen til slutt.


Siste post på programmet i dag gjekk også bra. Sjølv om eg hadde lyst til å gå mi veg ei stund. Når det er noko ein synest er så mykje rettare  enn noko anna, og når ein ikkje får andre til å forstå det synet, er ikkje det artig. Men så snudde stemninga seg, og fleire var einig i måten som eg såg tingas tilstand på. Så på tur heim følte eg meg som ein sigerherre, både fordi kvelden var ferdig og at stemninga snudde.

 

Akkurat no er verda god, eg er mett og trøtt. Fekk og ein kommentar på at eg fekk godt til å seia det eg sa på eit greitt vis. Det har vore noko av problematikken min, at eg mista orda eg skulle bruka, tråden i det eg skulle seia. Fordi eg var så sliten vart det brot på nettet mellom tankane og det verbale. Derfor var valet mitt i fleire år og helda munnen godt igjen, ein orkar helst ikkje å babla. Og når ein er i ein situasjon der ein bør seia noko og ikkje evner det, så er det er ein forferdeleg fortvila situasjon. Så sjølv om eg synest denne framgongen går seint, så kan eg absolutt sjå ein framgong. 

 

I natt trur eg at eg skal sova rett så bra. Seier god natt til deg også J.

 

12 kommentarer
    1. Neimen, sjå her du, i går las eg om ei som heller såg svart på det, men i dag var det andre tonar. Slik som du beskriv det, kjenner eg meg godt igjen i. Livet går opp og ned og humøret med det. Eg har òg kjent på det at ein kan gle seg til husarbeid, men for å presisera, det er særs sjeldan.

    2. ikke noe er bedre enn å avslutte dagen med gode tanker for at dagen har vært god,krysser fingrane for att dagen i dag fortsetter i den samme gode stilen 🙂

    3. Oldemorbloggen: I dag eig eg tida mi sjølv, mest heile dagen….i går hadde eg mykje som eg grudde meg for….og når ein er ferdig med slikt letnar ein :). Og så held kroppen på å gje slepp på desse ryggsmertene, og da vert funksjonen betre.
      Av og til vert ein så frykteleg lei av motstanden ein balar med, derfor måtte eg letna litt på trykket i går………men helst vil eg ikkje skrive slike innlegg, fokusera på dette som krever – men i går måtte eg altså. Beklager det :)).Eg var nok meir lei enn svartsynt.
      Men humøret kan nok gå opp og ned for dei fleste av oss.
      I dag slepp eg :))))). Ha ein riktig fin dag.

    4. fruensvilje: Ikke sant, det var godt og sitte der i går kveld og væra ferdig med noe som til og med gjekk bra :))). Fikk et positivt energipåfyll da…får håpe det varer utover ja :D.

    5. Så bra at verden føles bra nå …alltid godt å få ordna opp litt og få ting ut av verden :)..leste det forrige innlegget også…ikke morro å ha problemer som må ordnes opp i ..særlig ikke når formen er dårlig .
      Jeg har heldigvis ikke økonomiske problemer…men har hatt andre ting i livet, som har vært svært energitappende…så som deg har jeg lært meg å sette pris på de fine tingene….:)))
      Her er det rot om dagen siden mannen holder på med maling i stua..og da er det ikke noe gøy å gjøre husarbeide..så det får vente noen dager 🙂 Kos deg som best du kan 🙂 Klem<3

    6. Ja, blir en sliten nok, kan det meste gå i stå. Du har i alle fall ingen problemer med å uttrykke deg skriftlig. Du får sagt mye med få ord, og det er en fryd å lese (Sjøl de gangene du gir uttrykk for at du føler deg litt mismodig!) 😀

    7. Herlig når det kommer gode dager. Da ser livet lyst ut, og alle store problemer minker.
      Jeg kjenner meg VELDIG igjen i det meste du skriver. Selv har jeg også en veldig lett og glad dag i dag. Det var nesten så jeg danset litt da jeg gikk ut på tur tidligere i dag. Og det er nok fordi jeg fikk ordnet noe i går, som har ligget tungt på skuldrene mine lenge. Og som deg, så er det ikke så lett å få sagt alt i alle situasjoner. Sånn er det bare. Jeg gleder meg på dine vegne, at alt har gått så bra. Og håper at du kom i havn med bøtteballetten 🙂
      En riktig god helg til deg 🙂
      Klem <3

    8. annebe: Det er ikke artig når en liksom blir sittende fast. Og så kan en bli fryktelig lei.
      Jeg vet du har absolutt ditt og stri med, og greier vi å se gleda gjennom det som er vanskelig er vi heldige :).
      Stua di ligna i stil litt på mi, så bilde. Burde fått malt vinduskarmene her også. Får håpe rotet snart er historie for dere og at du har krefter til en fantastisk påske. Klem<3

    9. karidansen: Denne slitenheta er nok ikke så lett å forstå uten en har opplevd den selv. Og skrivinga…..den er god til å bearbeide tankene. Ikke sant :)?
      Takk for fine ord :).

    10. Eva: Så fint og høre at du har hatt en god dag:). Slike dager er uvurderlig. Det er godt og få bort det en gruer seg til.
      Det og kommunisere, finne de riktige ord er ikke lett når en er sliten. Og å bli skarpere i kantene er godt, har følt meg mistolka……jeg har vært veldig sliten fra jeg flytta hit, da er det lett å tro at jeg bare er slik.
      Denne bøtteballetten stranda, men skal prøve på med dødsforakt i morgen. Greier ikke så mye, men noe er gjort :).
      Kjempefin helg til deg Eva. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg