Framtid

 

Fortsett vind, rokk og fokk. Ein dag med mest ingenting er over.

 

Plutseleg vart dagen berre heime. Eg hugsa ikkje korleis plana var frå før påske. Og nokre av notatane var borte frå mobilen. Det viste seg eg berre kunne være heime. Men eg trur mest ein slik fullstendig sløv dag gjorde godt. Ein slik dag kan går fint. Eg var så vidt ute og gjekk meg ein tur, men det blas og var så kaldt – derfor var det ingen god tur.

 

I morgon skal eg ha møtet om kva som skjer, kor eg er og kvar eg skal. Møtet eg gløymde før påske blir i morgon. Kan være greit å repeter rammene, for dei har eg gløymt.

 

Eg har funne ut at eg kan ta i mot tilbodet frå Muritunet. Ein stad med rehabilitering. Men eg fekk ikkje tak i henne eg skulle snakka med i dag. Så får ordna det i morgon, og håpe det ikke er for seint. Trur dette kan løysast praktisk. Det blir i mai og eg har berre to avtalar notert, som skal kunne flyttast. Det er mange fridagar som jentene kan kome heim for å passa dyra, slik at søster mi ikkje må ta alt. Og for foreldra mine er det ei lys årstid, så om eg vert borte i fire veker er dette den beste tida dette kan skje på for dei også.

 

I kveld skal eg legga meg for ei normal natt. Det er nokon som seier at natta er dagen si mor. Det trur eg.

9 kommentarer
    1. Så bra du tar i mot det tilbudet 🙂 Jeg søkte om å komme med på vikersund kurbad igjen jeg..hvor jeg var for to år siden..men inntakskontoret ga meg avslag fordi, jeg har vært der før…og det var innmari dumt , for jeg har så nytte av å være der…får prøve å søke senere igjen,men gir opp litt når det blir så mye søknader og papirstyr 🙂 Sov godt :))

    2. Så bra at du får til å ta deg “fri” i noen uker, og at andre kan passe det du må forlate for en stund.
      Du trenger det, jeg er glad på dine vegne 🙂
      Ha en riktig god natt, og sove veldig godt 🙂 Klem <3

    3. annebe: Du må søke igjen. Når noe hjelper er det for dumt å si at du har vært der….det er mye rart. Er det du som sender søknaden? Legen min har ordnet alt, og jeg har blitt oppringt først fra den ene plassen….som jeg syntes ble feil. Og så fra dette stedet. Men jeg har ikke fylt ut et papir. Gleder meg til oppholdet, eller mer resultatet jeg forventer meg.
      Sov riktig godt du også, så håper jeg du får en fin dag i morgen :).

    4. Oldemorbloggen: Hugser ikkje kvar eg høyrde det, men syntest det var godt sagt. For har ein ei dårleg natt vert det også oftast ein dårleg dag :).
      Bilete er frå jordet like nedafor huset, gjekk meg ein forblåst tur på det jordet i dag :).
      God natt.

    5. Legen sendte henvisning…..men, det er noe med at det koste så mye penger å ha folk slike steder..så de skrev at da skal jeg bruke det jeg har lært og bruke det i det daglige..men jeg skal forsøke igjen…for det er virkelig bra å være slike steder….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg