Utanom tid og rom

 

Spent er eg. Men eg må kanskje lengre inn i framtida for å være sikker. Tørre å være sikker etter alt som har vært.

 

For over eit år sidan fekk eg vite at det fantes noko i huset vårt som ikkje skulle væra her. Noko frå ein annan dimensjon. No kan vi tru på slikt eller avisa det. Eg har plass til å tru at det finnes mykje meir enn kva vi veit. Elles har eg også erfart hendingar utaføre den vanlege tyngdekrafta, for å seia det slik.

 

No er ikkje dette eit gamalt hus og ingen har døyd i her. Ikkje har eg lagt merke til noko heller. Men yngste såg noko ikkje så lenge etter vi flytta hit, ei gamal dame som gjekk etter meg, og ungane har vore litt mistenksame at det var fleire her enn kva vi såg. Fleire enn kva som skulle vera her. Elles gjekk lyspærer for eit godt ord og vi har hatt elektrikar her utan han fann nokon årsak. Og hunden har hatt det med å bjeffa om natta.

 

Så fekk eg vite om at det var ei gamal dame og det var ein logikk at akkurat ho kunne være her…….men på ein annan side var det også rart; At ho skulle gå igjen for ho var godt metta av livet da ho døyde.

 

I sommar fekk eg vite at det var ikkje noko særleg i fjøset heller.

 

Før vi flytta hit var fjøset leid ut til ein som ville driva med oksar. Ein dag kom ein mann og sa at han syntest vi burde ta oss ein tur inn i fjøset. Det var ikkje som det skulle væra der sa han.

Så vi gjorde så.

Det vart ei sterk oppleving. Eg kom halvveges inn i fjøset før eg snudde, og det var meir følelsen der inne enn synet som slo meg ut. Gråten braut opp i meg før eg var ute. Der inne hadde ikkje dyra det godt. Vi kontakta Mattilsynet, og etter kvart vart det slutt på lidinga til dei halvlevande dyra. Det tok likevel mange veker før alt var over. Vi fann eit dødt dyrekadaver nedpakka i noko plast da vi flytta hit ei god stund etter den tragiske hendinga.

 

Slik var det ikkje det minste rart om fjøset hadde sitt. Ei slik dyretragedie er ikkje kvardagskost. Heldigvis.

 

For ei stund sidan hadde vi besøk av nokon som fekk problem med energiane på garden. Eg fekk gjengjeve synet for mange år sidan. Dyra som lei, dyra som skreik og dyra som låg i båsen. Personen fortalte om det eg såg den gongen, men som ikkje hadde vore fortalt.

 

Og den gamle dama av ein annan dimensjon her i huset, sto å kika bort mot fjøset. Ho sto i eit vindauga å såg i den retninga, fekk vi vite. Ho hadde vore glad i dyr da ho levde.

 

Eg fekk vite at det ikkje var rart eg var sliten. Denne energien tok på, den tappa. Yngstejenta mi bar seg også over at ho vart så frykteleg sliten når ho kom heim. Og eg tenkte at eg skulle nok funne ut og fått nokon hit som fjerna slikt som ikkje skulle væra. For det var absolutt verdt å prøva. Var det ein liten sjanse for å ha bitte lite grann meir energi var det verdt det, tenkte eg. Men det å få tak i nokon opplevde eg som eit stort tiltak.

 

Personen som fekk problem med energiane ville besøkje fjøset for å sjå om noko kunne gjerast. Det gjekk ei god stund, kanskje ein time. Da var eit sliten menneske som kom attende, eit menneske som var tappa for opplevingane i fjøset og som måtte henta seg inn igjen. Som ikkje klarte å snakka om det med det same og som hadde behov for ein lang, varm dusj.

 

Etterpå fekk vi vite…..vite korleis dyr for dyr forvant og fekk fred. Vi fekk høyra om dei sterke følelsane hos dyra. Smerta. Og om hovudpina som forsvann hos personen som tok på seg dette.

 

Her inne i huset var det ei slags forklaring, ei friskare luft, ein opnar energi som mest kunne forklarast biletleg. -Som fragment i lufta som vart forandra.

 

“Den gamle dama er borte”, sa personen da den hadde fått igjen energien sin.

 

Ho som hadde vore glad i garden og dyr var borte. Kanskje det var det som var hennar misjon med å kome attende etter så mange år sidan sin eigen død. Og no var det fullført og dyra hadde fått fred.

 

Korleis er det no?

 

Energien?

 

Eg tør mest ikkje tru, men inne i meg har eg nok ei mykje større sikkerheit enn eg uttrykker verbalt. Det første som skjedde med meg var at eg greidde og legge meg før det lei langt på natt. Alt er ikkje like stort tiltak.

I går var eg på butikken med mor mi, eg køyrde ho heim og gjekk meg ein bratt tur i skogen, eg kom inn att og drakk kaffi. Eg fekk sett hunden inn i bilen, saman med søppel eg skulle kasta for foreldra mine, køyrde bilen ned på vegen – attende og henta tilhengaren som eg fekk drege og trilla ned til bilen, hengt den på. Eg hugsa å stoppa ved søplekassane for å kasta søppelet, eg kom heim og fekk tatt av hengaren og teke inn alle varane som eg handla på butikken. Som eg så sette på plass medan eg laga middag. Og eg følte meg ikkje tappa og utslått etter alt dette, som i mi verd var mykje. Og da har eg ikkje sagt noko om kleda eg sette på vask. Ikkje vert eg så utslege med tanken på ting som må gjerast heller.

 

Er alt slik det kan virke er det svært, svært stort. Så stort at eg tør ikkje tru enno.

 

14 kommentarer
    1. Ja, jeg vet at det finnes mer mellom himmel og jord, enn hva som kan forklares alltid. Og har selv opplevelser som har satt sine spor. Og jeg må av og til tenke, at mange som er så utslitte, at de knapt orker å gjøre noe, kanskje burde hatt en på besøk som renser hus for det vi ikke kan se. For jeg har også hørt at sånt stjeler vanvittig med energi.
      Nå tror jeg ikke det er noe her hos oss lenger. Men det var en periode, da det var fryktelig urolig. Og jeg var nervøs og konstant totalt utslitt. En periode jeg var sammen med en. Og jeg har kommet frem til at det var han som brakte disse til hus. De fulgte han. Og det er snakk om tre stykk, hvor den ene var et barn. Riktig ekkelt var det. Men etter han forsvant ut av livet mitt, ble det fredelig her, og ingen merkelige opplevelser.
      Lykke til med energien. At det har hatt en del å si, er jeg helt sikker på. Men kanskje det likevel vil ta tid før alt har ordnet seg.
      Ha en fortsatt fin lørdagskveld 🙂 Klem <3

    2. Eva: Takk for det. Jeg har egentlig god tro om at alt skal gå rette veien nå. Framover. Kanskje jeg kan ta igjen de opprinnelige planene etter hvert. Det er noe som føles annerledes i hvert fall.
      Bra du fikk ro i rundt deg, bra den mannen er historie :)).
      Riktig god natt.
      Klem

    3. Da håper jeg virkelig dette kan gi bedring til energien din..og det var mye merkelig som hadde foregått ja..men om det har naturlige årsaker eller er noe vi ikke kan sanse vet ikke jeg…men utrolig bra om ting roer seg…så du kan få mer overskudd til andre ting :))
      Ha en fin søndag videre :))Klem<3

    4. annebe: Ja, får håpe at energien kommer tilbake. At dyra sultet hadde svært så naturlige årsaker, og at de døde av det. Jeg har bare registrert lyspærene som har gått, etter dette har igjen gått. Ellers har jeg registrert ingenting, jeg har ikke en gang vært redd etter jeg fikk høre at det skulle være noen her.
      Da jeg begynte med min første blogg for fem år siden var temaet hvordan jeg skulle få mer overskudd :)).
      Han en riktig nydelig søndag fine du. Klem :))

    5. Oldemorbloggen: Eg sjølv er spent på framtida, eg har vore svært tappa for energi alle åra eg har bodd her. Blir det betre no?? Og du kan tru eg håpar. Håpar STERKT. Nokre har nok ein evne til å få opp ting vi andre ikkje kan….eg trur på det. Så får vi sjå :).

    6. Jeg håper virkelig at den bedringen du føler nå har kommet for å bli!! 😀 Jeg kjenner folk som driver med husrens. En gang gikk jeg tur med ei dame som gjør det. Vi kom til et hus som var til salgs. “Her kunne jeg aldri tenke meg å bo ” sa jeg. “Her var det ekkelt!” “Ja,” sa hun. “Bli med meg å rense”. Vi sto der ei stund. Det dukket opp mange rare og litt utrivelige bilder i hodet mitt – nesten som en nifs film fra “Gamle Dager”- med slossing, fyll og spetakkel. Noen uker senere gikk vi forbi der igjen. Huset var solgt, og det kjentes helt annerledes ut der. Ja, jeg er overbevist om at det finnes mye mer rundt oss enn det som er synlig for oss med det samme! 🙂

    7. karidansen: Oj, for en opplevelse….og så bra huset ble rensa. -Og at du fikk opp disse bildene!
      Ja, jeg håper at det vises i energinivået mitt….og at lyspærene stopper å gå så ofte….:))).
      Det finnes nok mye, som er på et annet svingningsnivå. Heldigvis har jeg begrensa evner på dette området og det er jeg glad for :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg