Mobil og helg

Først vaknar eg klokka sju, det er for tidleg. Klokka ti vaknar eg av ei melding. Da var det på tida og opne dagen.

 

God morgon ein laurdag i april.

 

Tenk så fint, både april og laurdag. Sjølv om dagen er grå har den sukker på.

 

Eg har inga plan i dag. Eg er så glad for planfrie dagar. Glad over at ingenting skal skje. Berre slikt eg finn på. Og for å være ærleg kan det væra mykje. Men det er ingen andre som skal ha tida mi i dag.

 

Dagen starta med ein telefon frå ei venninne, ho hadde nettopp kjøpt seg leilegheit på Tøyen og var høg. Men det er så godt å snakke med nokon som er meir oppteke av å leve enn avgrensingane av alder. Ho snakka om eit ektepar ho kjende som hadde flytta til Frankrike for å starta eit senter med kunst og kultur, og dei var over pensjonsalder……..

For det er LEVA vi skal til vi døyr. Og venninna mi, som har slitt i mange år, fortener og ha det godt.

 

Etter den lange praten fekk eg ordna meg frukost, tok fleire appelsinar og laga meg juice, hadde kjøpt meg eit olivenbrød og knekkebrød med frø og korn. Knekkebrød bør eg steike meg har eg tenkt ei stund. -Ein kopp ekspresskaffi. Sjølv om frukosten vart sein funka den supert.

 

Så ligg dagen rimeleg lang framom meg. Eg bør både slikt og sånn. Det er greitt og få unna slikt som er kjedeleg, men som gjer frykteleg godt når det er gjort!!!

 

Har starta. Eg rydda på mobilen. ALT for mange apps utover fleire sider. Eg systematiserte dei, grupperte og la dei eg bruka mest på første side.

 

Ser boffen er glad for og ha matmor heime, han luskar forbi stolen eg sit i, går i ein ring og legg seg med eit dusk og eit velfornøgd snøft. Så noko tid bør eg gje han, det får aksepterast, og i tillegg får eg frisk luft og gode følelsar attende.

 

Ønske dykk ein god laurdag!

 

10 kommentarer
    1. Deilig å ikke ha spesielle planer..og bare ta hensyn til seg selv :)) Vi har bare vært å handla og tatt en kaffe på kafè og nå skal jeg bare sette meg litt ut i sola på terrassen :))
      Inspirerende med folk som setter i gang med ting på tross av alder..jeg har nok dessverre litt lett for å tenke..hadde jeg vært yngre kanne jeg gjort det og det…Men det har nok mye å gjøre med det lave energinivået jeg har for tida også da :)) Håper du og boffen får noen fine opplevelser i dag 🙂 Klem<3

    2. det er viktig å gi seg selv egentid,nå sitter eg her på rommet mitt med varmepakning på skuldrane 🙁 da greier jeg forhåpentligvis å senke dem et hakk eller to.Håper du også fant på noe så du fikk nyte dagen din )

    3. annebe: Dere har hatt den vanlige lørdagsturen :), den høres så koselig ut. Og så har dere sol…..heldige dere :))).
      Alderen er bare et tall, og med redusert energi har det utslag så klart. Det har nok åra på sitt vis også, men syns det blir mye snakk om det i perioder – men er klar over at vi lever i en voldsomt ungdomsfiksert tidsalder, og det syns jeg ikke like bra om. For vi skal leve livet vårt slik der er riktig for OSS – ikke en alder.
      Kos deg i helga. Klem <3

    4. Eg er og særs glad i dagar utan planar. Ein slik dag har eg hatt i dag, og det var heilt vidunderleg. Det med å leva livet, mens ein har det, er eg heilt einig med deg i.

    5. fruensvilje: Det høres godt ut med varmepakninger, spesielt de håndbehandlingene du har. Jeg har hatt en veldig lat dag. Men håper dagen din har vært fin.

    6. aldelesheltvanlig: Ja, ikke sant :). Livet går så fryktelig fort, så godt å ta fri fra jaget inn i mellom.
      Riktig god søndag til deg også.

    7. Deilig å sove lenge og ha sånne planfrie dager 🙂 Da lader man batteriene.
      Så utrolig flink du er som har kategorisert i sånne mapper på mobilen. Jeg kan ikke det jeg, men har ikke så mange apper å holde styr på.
      Ha en riktig fin søndag og kos deg 🙂

    8. Åse Helen: Håper det, at man lader batteria :).
      Det er ikke vanskelig, teksten kommer opp av seg selv når en drar en app inn i en annen som har sammenheng med hverandre :). Jeg bruker mobilen til veldig mye.
      Takk, ha en nydelig søndag du også :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg