Det snublande tilvære

 

Kva er det eg gjær så frykteleg feil, tenkjer eg. For noko må det være når alt skal snuble slik.

 

Det gjorde han politimannen i dag også. Han gikk forbi bilen søster mi og eg satt i, og han ser inn…….ser riktig lenge inn i bilen. Plutselig fyk han framover, tvikrokete, og beina går som trommestikker under han. Det var det siste eg såg før han forsvann utanfor synsvidda. Men eg har ledd mykje i dag av det synet.

 

Dagen starta fri med sol på.

Herleg!

I dag kom også denne fuglen som flaug frå vindauge til vindauge. Pikka på ruta og flaug opp og ned framom vindauget.

Leita han etter make skal tru?

Vart han så forheksa av seg sjølv at han sette livet sitt i fare?

På bakken oppheld det seg katter, dei kan gjere slutt på livet til ein forelska stakkar frykteleg fort. Dette har skjedd fleire dagar no. Denne pikkinga og flaksinga. 

Kanskje er det fleire, eller kanskje er det berre denne eine…..?

 

video:img7484

 (1. videosnutt-innlegg med ein forelska ein)

 

Dette var før fridagen min hadde kome i gong. Medan frukosten vart fortært. Eg fann ut at byturen fekk vente, reiste eg tidleg nok på måndag rakk eg turen inn til byen da. Men eg kunne sjå kva dei hadde på sentrum her av treningsklede først til dei fire vekene min vart tanken.

Det var berre det at den foten med eit kne ca. midt på ikkje hadde vorte betre, heller verre. Derfor måtte eg sende ei melding til legekontoret. Fekk time kvart over elleve, og kvart på var eg klar.

Eg kunne dra innom bilverkstaden for å tinga tid for skifte av hjula i samme slengen tenkte eg. Sommerdekka måtte på.

Men kvar var hjula……?????

Dei sto ikkje der eg trudde. Da er det ein bitte liten tanke startar å spire….. Var det ikkje slik at dei vart kasta fordi dei var såpass utslite i haust……..?

Og det var nok slik. Eg kunne rive meg i håret og alt slikt, men det vil ikkje hjelpe. Eg må finna ei løysing, og aller først bruke tid på å fortvila litt.

 

Eg dumpa inn i bilen og vrei rund nøkkelen – utan reaksjon!!!!!

Og eg som skulle væra ferdig med dei sju magre no, det var dei sju gode som skulle starta dette året……. Eg sat i allfall inne i ein heilt daud bil.

 

Eg bikkar meg attende til huset og bankar på hos veslesøster.

Ingen reaksjon.

Opnar døra og hunden hennar kjem meg i møte. Så ropar eg namnet hennar.

Ingen respons.

Ropar fleire gong. Eg høyrer noko romstering som eg trur kjem frå soverommet. Kanskje ho kavar etter krykkjene sine tenkjer eg, kanskje har ho smerter slik at ho vil væra i fred. Så etter og ha stått der ei stund bikkar eg meg attende. Prøver ein gong til for å fastslå at bilen er like livlaus. Eg får ringa legekontoret og fortelja om ståa, men kjem på eg skal prøva å ringa søstera mi først.

 

Ho tek telefonen, ho kan køyra, eg ringer legekontoret for å høyra om det går bra om vi kjem for seint……..i det heile. Eg kjem meg til legen.

 

Der blir eg klemt og kjent på, og det blir teke ultralyd. Og jau da, der inne er det vatn i stor mengde. Enden på heile er at eg blir sendt til røntgen, for legen er ikkje sikker på om det er så lurt med rehabilitering no.

Blææææææ!!!!!!

 

Så eg er lei og kjei og oppgjeve og oppgjeve, og sa eg at eg er OPPGJEVE!

Eg har lyst til å grina, men eigentleg blir det også tragikomisk når det ballar seg på slik. Likevel lurer nokre frustrerte tårar.

 

Så det vart bytur på meg i dag likevel. Vi anløp foreldra våre, for søster mi var ikkje kledd og ho heldt på å verta sjuk etter ei stund, ho slit med daglege smerte pga. av MS’n sin. Mor og far hadde koka kaffi og smurt nistepakke åt oss, mor hadde funne fram betre egna klede for henne.

Den halte hjelper den blinde………her var vi ein meir eller mindre redusert gjeng, men alle bidrog med sitt. Og eg fekk gjort det eg skulle.

 

På torsdag er det ny legetime og studering av bilde av kne. Reknar med det er slitasje gikta som har funne kneet. Eg håper eg kjem meg i veg. Eg var innom Stormberg i Kristiansund, og dei var så snille å henga til side ein del klede som eg kan koma innom på måndag å prøva, om turen går sørover til Valldal.  

 

Og dette er nok så kjedeleg å lesa om – men kva anna kan eg gjera enn å skriva det av meg?

 

Vi møtte mi yngste, og vi åt middag saman alle tre. Yngste og eg vart einig om at tre veker er for lang tid enno til å væra frå kvarandre. Da vi drog var augo hennar like banke som da eg kom. Ikkje berre, berre å vera 18 år og skal bera eit vakse liv på skuldrene. Enno er det trong til å væra lita.

 

No står bilen og ladar, for det plukka far fram da vi var framom på tilbaketuren. Og eg fekk ljos i bilen, så eg klarte og sette minus og pluss rett. Da kan dagen fortsetja som den skal i morgon. Så da gjenstår løysinga på korleis eg skal greie å kjøpe hjul………….men eg finn nok den også.

 

I morgon startar dei sju gode åra, det var ikkje på overgongen til eit nytt år det skulle skje. At eg ikkje skjøna det………..

 

10 kommentarer
    1. Kjedelig når ting trøbler seg til…det skal ikke være enkelt sies det..:))..men greit å kunne se litt humor oppi det hele da..men så dumt med den rehabiliteringa ..om det ikke blir noe av..men da tar du det vel igjen senere håper jeg :)) Lykke til med kneet og livet forøvrig…du får kose deg med de små tinga …som søte små fugler bl.a ….Klem<3

    2. Ja, kanskje det er i morgen de sju gode årene starter…… Noen ganger er det akkurat som om alt det vrange og skakke skjer på en gang. Det ser jo ut til at noe løste seg. Dere er en familie som har mye samhold, sjøl om dere sikkert også har noen feider og uoverensstemmelser! Håper det går i orden med Muritunet. Et vannfylt kne kan vel ikke stoppe det? 🙂 🙂 🙂 Jeg tror det blir bra for deg å oppleve noe annet for en stund. Få maten servert og bare ha ansvar for ditt eget velvære!

    3. annebe: Nei, av og til kan det bli nok – men tenker likevel at det er noe en skal lære eller noe en er treig til å lære :).
      Skal til lege i morgen, for da skal de ha fått røntgenbilda….og da vil jeg tale sterkt for at jeg fortsatt har tre friske lemmer :). Takk for lykkeønskninga, var tungt et par dager – men nå er det lettere….funnet noen løsninger. Riktig god natt snille du :)))..

    4. karidansen: satser på at de 7 gode er i gang nå. Endelig :)))! Det finnes egentlig bare løsninger, men noen ganger kan en bli riktig lei.
      Ja vi er en familie med samhold, og som du sier; noen ganger kan en bli riktig irritert på hverandre. Og noen ganger må en bite tennene sammen for å bære over med særheter.
      I morgen får jeg svar om Muritunet. Det handla visst nok om en akuttfase som må være i ro….men jeg har både en frisk fot og to hender, og det er en del muskler der også. Så jeg satser jeg. Tror også at dette oppholdet skal bi bra. jeg har tenkt å kjøpe meg knallgrønn regnbukse og lilla jakke…for nå er tiden kommet for fargene i livet. Ønsker deg en nyyydelig torsdag.

    5. Knallgrønt og lilla høres bra ut. Grått eller mørkeblått regntøy forsvinner jo i regntåka! 😉 Ønsker at morgendagen blir vakker for deg også…på alle vis! 😀

    6. Sist jeg kjøpte nye dekk, kjøpte jeg dem brukt. Jeg gikk innom dekkforretningen, og forklarte at jeg slett ikke har råd til dekk. Og de gikk for å sjekke om de hadde brukte som kunne passe. Og det hadde de. De brukte dekkene var kun et år gamle. Det viste seg jo, at det ene dekket hadde vært reparert, men da jeg oppdaget det etter en punktering, var det jo for sent. Da endte jeg opp med et nytt dekk. Men likevel, det ble billigere å kjøpe brukt enn å kjøpe 4 splitter nye dekk 🙂
      Jeg kjenner meg så godt igjen i når alt går galt. En ulykke kommer sjelden alene. Men jeg håper at ting nå endelig skal snu, og at om du må vente litt med rehab., at du kanskje slipper å vente så lenge 🙂
      Lykke til med dette videre <3 Klem <3

    7. Eva: Nå har jeg bestilt meg dekk, fått time på lørdag – så det går da framover :). Men det er dyrt med disse bilene. Og når vi må snu på disse myntene flere ganger kan det bli en utfordring. Men – alt løser seg :)))).
      Bra du ble hjulpet av brukte dekk….mulig jeg har kunne forsøkt her også, men tida er for begrensa. Men det var kjedelig med den punkteringa da.

      Ja, noen ganger er man absolutt ikke i noen “flyt-sone”, så da er det bare å leite etter den. Skal straks til lege, da får jeg høre hvordan det blir.

      Ha en riktig fin dag Eva….veit du, jeg har bare lyst til å kalle deg Ewa…og nå har jeg funnet grunne :))). Fordi det kommer window etter navnet ditt, så har dobbelt w’n hoppa over i navnet ditt for meg :). Kos deg i våren. Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg