“Kom mai du skjønne”

Så er vi her. Akkurat her. Der naturen er full av glede for det framom. Og vi med den.

 

Siste vårmånaden er i gong. Den held på å kle seg i sommarhabitten. Det er ein fryd å sjå naturen, no -, når vi har alt framom oss. Sommaren, varmen og kanskje kjærleiken……. Det grønskast dag for dag, så augo får lov til å gleda seg stort i alt dette vakre. Det er verre med nasen, men den held vel ut dette som vert spreidd utover for å få betre groe.

 

Eg sit no berre her, den første maidagen med ein fot heva høgt over sitt vanlege nivå………….ja, den andre foten må og væra med. Denne veka med både røntgen og fleire legebesøk. Men grunnen til det vassfylte kneet vart ikkje funne. Det vert behandla som ein betennelse, og så skal eg bruka foten så lite eg kan. I går heldt den på å bli kvelt av ein støttebandasje.

Kan eg reisa til Muritunet?

Det var det store spørsmålet. Om eg ikkje vart verre i løpet av helga så gjekk det, men vart eg det måtte eg kontakte legevakt prompte sa legen. Ho var ung og hadde nok ikkje den store erfaringa enno, og sikkert redd for å gjera feil. I tillegg var ho energisk og skikkeleg dedikert til det ho var i gong med. Ho ringte både hit og dit. Så eg bestemte meg for at verre vart eg ikkje.

 

Eg ringte og rehabiliteringssenteret og forklarte situasjonen og det var berre å koma. Så i helga skal eg vaska, pakka og gjere i stand med foten høgt heva. Det vert ei artig øving.

 

Elles vart det nokre lange dagar for å få oversikt, kontroll og alt slikt på slikt en må. Eg får nokre timar å spasere av etter eg er heime, det vert og ei øving når alt likevel vil væra travelt. Men da har eg nok så mykje energi at det spruter av meg.

Eg opplyste om at eg kom attende ung, sprek……..og vakker!

– Nja, vakker var nok å forlanga for mykje var det ei som meinte.

Men eg tok det som ein god spøk.

Ha ei god 1. mai, her snør det no :).

 

10 kommentarer
    1. Jeg gleder meg så mye på dine vegne som kan reise på dette oppholdet! Jeg håper og tror du får en ny og god start på resten av ditt liv!
      Nyt Mai <3

    2. Det var no ein sørgjeleg tilstand, med vatn i kneet. Det kan ikkje vera lett å gjera husarbeid med foten høgt, du måtte då i tilfelle stå på henda, men det er vel formykje forlangt. God betring i alle fall.

    3. Tungvindt å holde på med ting med vondt kne..og når du må ta det med ro er det ikke lett…
      Men fint å høre du kunne komme på det oppholdet …der får du kanskje hjelp til å behandle det også….
      ..hehe..det var nok ment som en spøk også…men jo mer uthvilt man føler seg..jo vakrere blir man..så jeg tror det du sa stemmer jeg :)) Ønsker deg en fortsatt fin 1.mai <3

    4. Fruemmel: Takk skal du ha, så fint. Ja, jeg håper og tror også det :))))).
      Håper din mai også blir veldig fin, og du er så godt i gang – at det er jeg sikker på går bra <3.

    5. Oldemorbloggen: Ja, i går spekulerte eg på om det var det nye vannreservoaret i kommunen som var plassert i kneet mitt :))). Litt må eg få til å gjera. Takk skal du i alle fall
      ha :).

    6. annebe: Heldigvis vil jeg ikke kalle det for vondt, bare ekkelt. Men det at jeg bør være rolig er absolutt en utfordring.
      Regner med de har forslag til hvordan jeg skal forholde meg til mitt prakkengreie.
      :)))…litt må en kunne spøke når det ellers røyner på….
      Håper dagen din har vært vårlig og fin på alle vis <3.

    7. Da krysser jeg fingrene for at kneet oppfører seg slik at du kommer deg av garde….og det er jo det du har bestemt deg for også…… Så kommer du hjem….ung, sprek og vakker…… og med friskt mot! 😀

    8. her snør det ikke og ute er det grønt og fint,ja hagen her har allerede hatt besøk av plenklipperen 2 ganger.
      Det er bra du kommer og lege er det her også,ja endten du vil eller ei så skal du ha legetime her i løpet av dei første dagene,det gjelder alle som får opphold her ) så det er slettes ikke den verste plassen du kan komme med vonter i kroppen hi hi

    9. fruensvilje: Oj, plenklipperen to ganger allerede!!!
      Det blir nok bra å komme seg nedover :). Tviler ikke på en blir god i vare tatt :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg