………er vi så glad i

 

Gratulerer med ein dag som snart er gått. Vonar den har vore fin for alle. Nasjonaldagen. Eg har kosa meg.

 

I dag har eg feira 17. mai så godt som for meg sjølv. Eg veit i grunn ikkje om eg har gjort det før. Og i alle fall har eg hatt med meg eitt – eller alle tre barna dei siste 23 år. Så kva anna passa enn og ta ein selfie…..held eg på å gå i barndomen utan barn i rundt meg tru…..dette har eg alltid heldt meg langt unna -.

 


Eg er ikkje ein gong glad i å ta bilete av meg sjølv, får nervøse rykkingar under nasen, på høgre side. Men shitt, det er 17. mai og noko må ein finna på når kjolen klistrar seg inn til beina som ein kjynnau unge. Eg måtte finne fram ein underkjole…….og da var eg pynta og klar for dagen.

 

Ute var det slik 17.-mai-stille før det starta. Regnet som var lova hadde måtte gjeve frå seg plassen til sola. Kan det verta betre?


Inne var det og pynta enkelt og effektfullt for dagen.

Og så kom toget. Det kom med flagga og musikken og alle bunadane. Det var utrulig mange bunadar å sjå. Trur ikkje eg har sett eit tog med så mange bunadar. Sunnmørsbunadar.




Det musiserte forbi, gjorde ein sving -. Og så kom dei attende.

Da dei kom framom inngangen til Muritunet stoppa dei opp. Så snudde dei seg mot oss, og ein dirigent var plutseleg på plass. Dirigenten heva hendene opp mot dei kvite fjella, og så stemte dei i med nasjonalsongen.


Eg kjende tårene ville koma, men så bestemte eg meg for at når eg sto her blant alt det vakre med så mykje godt i vente, var livet for stort, og eg ville berre nyte og ikkje sloss med tårer. Så det gjekk. Men etterpå fekk eg høyra at dei var mange med dei same kjenslene. Tårane-.

 

Så var dei ferdige, og toget var i gong igjen og forsvann innover mot Sylte. 

Etter lunsjen og ein pause, skifta eg om til treningsklede. Flagga vaia bortover vegane.

 

Men ikkje alt var pynta til fest. Dette området fasinerer meg. Det er så stygt at det mest vert vakkert.

 

 Så var eg ved elva. 


Det blomar og lukta ligg tjukk i lufta, hegg, spirea og hyll.


Løvetanna sprutar opp. 


Eg tenkjer løvetannlikør.

 

Grana spirer, og desse ljosgrøne skota kan brukast både som te og mange andre ting.

Vegen i dag gjekk opp til fossen. Og det var rart kor mykje mindre bratt denne turen var i dag. Utsikta er så flott.

Under: Oppover Valldalen.

 


Eg rakk akkurat middagen da eg kom ned. Vi fekk servert marsipankake som dessert. Eg tok eit lite stykke. Det var søtt. Det var forskrekkeleg søtt. Det var berre å hella etter med kaffi.

Det vart for søtt.

 

13 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen 🙂 og du for en flott kvinne,så nydelig så fortsett å ta selfie du 🙂
      Det var et vakkert innlegg,du ordlegg deg så fint,og att toget stoppet ved muritunet på den måten likte eg godt.
      Marsipankake er min favoritt hi hi søtt ja meg eg digger det 🙂 men vi har vært på tur,på bobiltur og der koste vi oss med sjokoladepudding i porsjonsbeger,og den var helt fortreffelig :)) innlegg kommer

    2. Ja, enig med fruensvilje : Bare fortsett å ta selfies du! Kjolen var fin , og ble enda finere da du fikk på underkjole. Det gjorde UNDERverker! Mange flotte bilder av natur. Jeg er litt glad i smale veier som slynger seg inn i skogen……. Kjenner igjen det med klumpen i halsen. Den kommer lettere og lettere jo eldre jeg blir! Sikkert litt rart å være vekk fra familien, sjøl om du har det godt der du er. Ønsker deg ei fredelig natt, og takk for at du delte! 😀

    3. Underkjole må til under enkelte skjørt. Eg har eit hengande, men har ofte lurt på, er de råd å få kjøpe underkjolar no til dags? Kan ikkje hugse at eg har sett slike på ei stund i butikkane. Før var det standard.
      Du har fått mange kjekke bilder ut av den einsame 17. maien din.

    4. Selvfølgelig skal du ta bilder av deg selv! Herlig! Bildene fra festdagen og tur var også utrolig vakre. Hørtes ut som en fortreffelig dag med stemnig! Ønsker deg en vakker mandag!

    5. Du var så utrolig nydelig i den kjolen. Den kjolen der likte jeg. Med kappe på kappe. Skulle nok hatt meg en lignende. At du måtte ha underskjørt, gjør jo ikke noe. Fint ble det jo.
      Flotte bilder også. Og ja, så mange bunader…like bunader. Her i byen er det et vell av bunader fra hele landet. Så utrolig mange vakre. Sånt blir jeg rørt av 🙂 En flott dag var det i går. Og det ble ytterligere forsterket av å se bildene du har lagt ut. Nydelig norsk natur <3
      Klemmer godt <3

    6. fruensvilje: Tusen takk, så kjempehyggelig kommentar.
      Skal kose seg på en slik dag, men denne gangen var marsipankake for søtt :).

    7. karidansen: Ha, ha….ja litt fjortis slik inni mellom. Husker ikke at denne kjolen var klistra seg innpå sist den var brukt.
      Det er mange fine veier rundt her.
      Faktisk gikk det forbausende lett å feire nasjonaldagen her i ensom majestet.
      Håper det går bra med deg 🙂 🙂

    8. natheless: Det var en riktig fin nasjonaldag. Vakker dag. Dagene etterpå har jeg ikke vært like glad i.
      Håper du har det fint, har mest ikke vært inne på bloggen i det siste :).

    9. Eva: Takk, kjolen ble kjøpt til da yngste konfirmerte seg. Kappene er fine til å skjule det som ikke er helt flatterende :))).
      Ble overraska over så lite variasjon av bunadene, og hvor mange som bar bunad.
      Veldig vakker natur her.
      Klem <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg