Nest siste dagen

 Så er vekene gått og eg sit her. Snart klar for framtida.

 

Vi er komne til endes. I morgon er siste dagen på Muritunet Det vil seie at eigentleg er den på måndagen. Den dagen er det likevel berre utskriving. Så heile gruppa reiser i morgon. Og eg er på tur på laurdag.

 

I morgonkveld skal eg gje meg tid til å tenkje “kva no?”, i dag er eg her enno. På same nivå som eg ikkje tenkte så mykje på korleis opphalde vart før eg kom hit, like lite tenkjer eg på tida etterpå med anna enn spenning. For eg veit ikkje. Men drivet i meg vil eg seia er sterkt.

 

For meg har det vorte ein del avgrensingar på det eg syntes var det viktigaste, det med trening. I går fekk eg likevel med meg ein tur til Muldalsfossen. Eg kom meg opp. Og eg kom meg ned. Da var beina skjelvande og hadde problem med å gå flatt.

 

Fotoapparatet var med på turen, så her kjem ein ny biletkavalkade.


Muldal

Enn å bo slik på kanten av ein hammar?


Utsikt


To gardar hadde livgrunnlaget sitt her.

Eg kom meg opp som sistemann…….eller -dame.


Bratt er det både opp og ned.


Her ser du vegane som går i sikk og sakk. Trur det var tretten svingar.


Langt der nede er vegen og ein tunnel.




Oppe over hammaren ser du Muldalsfossen vi var oppom.

 

Men det var ei god økt beveging både for kropp og sansar.

 

10 kommentarer
    1. Bra du fikk med deg den turen da…selv om det “tok på “…vakkert..og du ser jo riktig så kul ut der der står å slapper av med en kaffe (eller hva det er )..om du var sistemann ….du kom opp iallefall :))
      Virker som du har hatt et bra opphold..håper det får positive ringvirkninger når du kommer hjem også :)) Klem og nyt siste rest av oppholdet <3

    2. Så fort disse ukene har gått, og så bra at nå er du klar for en ny start. Det blir sikkert litt rart for deg å komme tilbake til det vante med så mye nytt “innabords”. Jeg håper utbyttet ditt av dette er stort og at du vil ha mye nytte av det 😀
      Så bra at du kom deg med på dagens tur, og hva gjør vel det om du ble siste “mann” opp? Du kom jo opp flinka!!! 😀
      Nyt de siste dagene dine! Stor klem fra meg til deg <3

    3. Tenk att oppholde ditt allerede er over,helt utrolig,har jeg vært hjemme i 4 uker alt ? synd du fikk begrensninger,men jeg håper du sitter igjen med gode minner og att du føler du har litt igjen av oppholdet 🙂 Det er en tøff tur opp til Muldalsetra ja :)) men en fantastisk tur,veldig kjekt att du fikk den med deg da :))kos deg på siste dagen

    4. Men så flott du klarte turen og fikk tatt alle de vakre bildene. Det er sikkert rart å være klar og vende tilbake til hverdagen. Men om du fortsetter å gå tur med kamera, så finner du nok mye glede i dagene som kommer. Del med deg, så vi får se også, så hygger vi oss sammen:)

    5. annebe: Det var riktig deilig å få bli med på turen….og alt en får se. Det er kaffe i koppen ja:)))).
      Oppholdet er veldig bra, mye av det vi har jobbet veit jeg – men likevel føler jeg inn i mellom at jeg har enda bedre utbytte av det fordi jeg har den kunnskapen jeg har. Og det er veldig viktig at dette kan overføres til hjemmesituasjonen.
      Her skal det nyte. I kveld er det siste natt med gjengen :))). Klem <3

    6. Fruemmel: Ja, tiden har gått veldig fort. Nå skal jeg straks hjem og kjøre skuta selv :). Mulig jeg må “koble” litt andre på hjemme også. Ellers blir vi fulgt opp ett helt år framover, skal tilbake på to dag møter om seks måneder og om tolv måneder.
      Det var veldig godt å bli med på denne turen i går, føles så godt for kroppen.
      Det skal nytes. Klem :))))).

    7. fruensvilje: Dette oppholdet gikk riktig som en vind. Forskrekkelig hvor fort den går denne tiden.
      Det var dumt dette som skjedde av uheldigheter med kroppen, men slik vart det…..og det er når jeg er hjemme det ordentlige arbeidet begynner. Tiden her har vært fantastisk :).
      Turen i går kjentes ja :), men veldig fin tur. Skal kose meg :)))).
      Klem:)

    8. natheless: Ja, det var veldig godt å bli med på turen. Naturen her er fantastisk. Hverdagen er veldig spennende, men jeg er veldig motivert.
      Det blir foto turer når jeg kommer hjem…med speilrefleks…trodde ikke jeg kunne bruke det lengre – at det var ødelagt, men så gikk det likevel greit. Mye morsommere å ta bilder av et kamera enn mobil. Noe jeg har brukt i senere tid. Skal dele :). Ha en riktigfin kveld :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg