I dag

 

Tysdag i mitt hus. Korleis styra alt frå nytt perspektiv.  – Og gamalt.

 

Da eg skulle heim frå Muritun kjende eg tankane hopa seg opp. Dei hopa seg opp alle vegar i frå. Skal…..skal……slik og slik, sa dei. Ei venninne sa noko om og gapa for høgt. Eg følte mest ho banna i kyrkja……..for det var klart eg måtte ALT.

 

Og så skjøna eg at no var eg inne på gamle handlingsmønster og tankebanar, om at oppskriftene skulle følgjes til punkt og prikke. Kanskje det som gjorde at eg har mislukkas. Alltid.

 

Og så tenkte eg gjennom saka om tankar, trening og mat……kva var viktigst og få til.

Så klart alt, men kvar skulle eg starta. Det eg måtte få til å fungere først var døgnrytmen. Altså vart det å leggje seg i rett tid, nokså relativt, det viktigaste. Men det viktige for meg er før kl.23.00.

 

Så kjem det neste som er kosthald. Og hittil går det grei. Ha, ha……dette er no berre andre dagen. Men eg har vore og handla inn i dag. Full fokus på sunt og magert, men uten hovudet fullt av oppskrifter.


Middagen i dag var eg fornøgd med. Tok seifilet og la på en seng av hermetiske tomatar, saman med basilikum, koriander, timian og kvitløk. Steikte det inne i omnen. Koka litt brokkoli til, og laga ein purre av søtpotet, mandelpotet og persillerot. I tillegg hadde eg ein klatt humus av kikkerter til.

Det var faktisk nam, nam.

No skal eg ha ein opprydding i kjøleskåpet, kjøre søster mi for levering av bil. Og så tenkjer eg også å lage brød og ein tur ut for berre slikt som er fint og få til.

Ha ein riktig fin tyrsdagskveld.


 

10 kommentarer
    1. Ja, bedre å begynne én plass, og så øke på etterhvert 🙂
      Så veldig godt ut det du laget til middag 🙂 Jeg er litt dårlig på middag når jeg er alene. Blir gjerne et knekkebrød eller to 😉
      Blir spennende å følge deg videre fremover. Og klart du får det til <3
      God klem <3

    2. den fiskeretten såg deilig ut :)) og et fargerikt vareutvalg på bordet,det er slik mine poser ser ut også ,men ingen lettkvitost her hi hi da må det være den med litt mer smak :))
      No har eg både sykla tur i dag og gått 2 spaserturer :)) godt å komme seg ut selv om varmen uteblir

    3. natheless: ….en prinsesse….ja, slik vil jeg fikse det :D. Middagen var absolutt god, og det beste…fryste ned til to måltid til :).
      Håper kvelden din også strålte :))))).

    4. Eva: Dette med å legge seg har jeg nesten alltid hatt problemer med, og jeg hørte på radioen en dag noen som sa at kvelden er dagens mor. Og det er sant. Dagen starte kvelden før…og jeg har greidd å legge meg tidligere nå.
      Det som kan være lurt når en har dager aleine er å lage flere porsjoner med middag og fryse ned porsjonsvis.
      Jeg er spent på meg selv også..he, he, men JA….jeg MÅ få det til :).
      God natt og klem <3

    5. fruensvilje: Retten smakte veldig godt :). Vi blir påvirka av Muritun :))). Bra det :). Jeg kjøpte lettost, hi, hi. I kveld har jeg baka Muritunbrød :).
      Så flink du har vært da.., ja det er godt å komme seg ut. Men på meg ble det bare en tur ned til sjøen i kveld..en tur på ca. halvtime. Tok på meg ullgenser, det var faktisk for varmt.
      Ha en riktig god natt :).

    6. No vart eg imponert over den fantasifulle middagen til berre deg sjøl. Eg er og åleine for ein periode, men min middag ser ikkje så forlokkande ut. Eg prøver å kome meg i seng til kl 2400, men ofte blir kl 0100, altfor seint.

    7. Oldemorbloggen: Må gjera det triveleg for seg sjølv også :)))). Men innimellom er det godt og taka det enkelt også. Eg er eigentleg ei nattugle (ikkje vinugle :)), men som du forstår prøver eg å snu…alt for å få opp energinivået :)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg