Mett til frukost

 

Fire dagar er ikkje materiell nok til nokon statistikk. Eg vil likevel ha ei lita summering. Eit lite overblikk på kontrollen sitt alter.

 

Ute regnar det i dag og. Må legge ut eit bilete frå gårdagen. Da det var riktig ille.

Seinare vart det likar, og boffen og eg fekk oss ein tur i rask gange. Det var så surt og utriveleg at eg måtte ha musikk på øyra. Litt slik rocka og småpunka musikk, det resulterte i taktfast og rask gange.

 

Hittil har eg vore ute kvar dag. Eg har funnet ut at framover no skal eg bruka naturen, koma meg ut. I dag skal eg veg å kjøpe noko som heiter 4-fjell. Og nei, eg får ikkje fire fjell, men eit kort der det er merka ti fjell der ein må opp på fire for å være med i ein konkurranse. Ikkje det at den konkurransen er så viktig. Akkurat i år er det tjue fjell fordi det er tjue år sidan dette her starta. Eg skal kjøpe til jentene mine også, for i helga kjem dei nok begge heim og plana er ein fjelltur.

 

I tillegg til å være ute har eg planer om å plukka fram innkjøpa opp gjennom tida; matta, den store ballen, strikket, vektene…….og kanskje rockeringen. Til hausten kan eg kjøpe meg treningskort og melde meg på spinning, men ikkje no. No vil eg styre alt ut frå ein enkel modell.

 

Sovinga og legginga, som er det eg har størst fokus på no, det fungerer. Eg får lagt meg, og vaknar gjerne tidleg……..men eg let meg være i drøymane mine fram mot åtte.

 

Maten har det og gått greitt med. Eg har baka meg brød og rundstykke som er på frukosttallerken min akkurat no.

Og eg greier dei fire måltida om dagen. Men i dag var eg mett til frukost.

I dag må eg ha med meg middagen, for i dag startar eg opp med slik ein skal. Eg tenkjer også å ta med meg brød og rundstykke inn til foreldra mine i etterkant til kveldsmat. Da får eg også ta ein klesvask. For akkurat den biten er eit sørgjeleg kapitel. Vaskemaskina pumpar ikkje, vasken eg fekk vaska med å bruka ein heil da, vart hengt ut. Da starta det å regna og det blas, så no da eg såg etter nettopp, hadde klessnora med dei våte kleda lausna og låg i bakken. Men alt kan ikkje være bra. For det der som heiter husarbeid, også utanom klesvask, det skal eg ikkje skryta av.

 

Ha ein riktig fin dag.  

 

6 kommentarer
    1. Men dette høres da lovende ut. En plan å følge er lurt, og en turplan er flott! Dumt med vaska di, men du fikser nok det også skjønner jeg. Ha en fin dag i regnet og kos deg med ditt! .)

    2. Vi kan ikke klare “alt” på en gang! Bra kosthold og passe mye trening er vel kanskje det viktigste for å få overskudd til det andre etter hvert. Her ser det ikke ut nå… Har jobbet mye i det siste og heimen trenger helt klart en overhaling…..Får begynne i kveld…men har akkurat kommet hjem fra jobb…..:)

    3. nei alt blir ikke ordna over natten,men du er på rett spor og det er det viktigste no :)) husarbeid kan en ta når en lyster for det går ingen veg hi hi litt verre med vaskemaskina da,håper det ordner seg raskt.Så spennende med 4fjell da,håper du/dere får noen fantastisk flotte turer i tørt vær

    4. natheless: I dag skar det med tur seg, dagen regnet vekk og med både jobb og besøke foreldre ble dagen for kort. Men alt ordner seg…etter hvert :). Riktig god natt.

    5. karidansen: Det er mange små brikker som må klaffe for å få til energi….i dag ble det for masete for meg, men det var i dag. Og ser du også har hatt det travelt, da har noe lett for å hope seg opp. Men du kom sikkert i mål med di plan….kanskje. I kveld måtte jeg bare droppe ut mi plan. Helt enkelt veldig trøtt. Ønsker deg en riktig god natt 🙂

    6. fruensvilje: Ja, jeg må være på riktig spor…men i dag spora jeg litt av. Fikk gjort litt husarbeid tidligere i dag. Hadde med meg et par poser med skittent tøy og fikk vasket hos foreldra mine etter jobb. Men håper på oppholdsvær i helga, bøtter det ned som i dag blir det nok ingen fjelltur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg