Grøn laurdag

På tallerken min ligg ein haug spirer. Utanfor vindauge er det ei intens grøn verd.

 

Det er laurdag og eg et frukost to timar etter mi eigentlege plan. Men det har ingen ting å seia. Det er laurdag og eg har inga plan. Og det er godt det.

 

Det har vore slik i overkant travelt etter eg kom heim frå Sunnmøre, men i helga skal eg roe ned og berre fokusere på det som er bra for meg. Det er mest to veker sidan eg kom heim frå opphaldet mitt i Valldal. Dei første dagane i den første veka tok eg det for så vidt roleg. Men så eskalerte det liksom berre.

 

Men i dag har eg klatra opp på ein fri laurdag.

Friiiiii!

 

I går avslutta eg dagen med sommar avslutning…….ja ikkje at sommaren har slutta – sjølv om det kanskje kan sjå litt slik ut. Det er noko med dette med “vær og klær”. Turen starta frå ei kaie i ein liten båt. Vi fekk på oss redningsvestar og utover bar det dusk, dusk over båra. Etter ein kort køyretur gjekk vi i land på ein holme med gamle hus som har vorte restaurert gjennom fleire ti-år i tilegg til at det var set opp ny bygningsmasse. Så sjølv om veret var slik det var, var det fint likevel.

Det var første gongen eg var her. Verten fortalte si historie om- og rundt staden. Seinare fekk vi servert både bacalao, creme brulee og talar. Og eg kosa meg ei gooood stund. Men så vart eg frykteleg lei og all sosial glede hadde fordufta. Heldigvis var det nokre fleire også som hadde det omtrentleg slik, eller berre var trøyte, så vi fekk båten attende. Klokka eit i natt var eg i senga mi heime og det var frykteleg godt.

 

Da hadde eg tidlegare på dagen vore på slikt ein skal, sett litt på opninga av eit sentralbaneanlegg, køyrd heim, fekk gått ein luftetur med boffen, ordna meg til kvelden, køyrde eit godt stykke attende og fekk atter gjort litt av slikt ein skal før vi møtte opp på kaia for resten av kvelden.

Sjølv om dagen min no er fri og utan plan, så tenkjer eg både slik og slikt. Eg har ein hund å lufta, eg har ei vaskemaskin som ikkje virke og mange klede som eg må få vaska, eg har og vinterklede som skal leggast bort…..for eg trur på sommaren, det skal eg ha. Og i går kveld såg eg sola, ei ørlita stund skein noko på himmelen utan skydekke og eg kom på at det var sola. Det var slik den såg ut.

 

Ha ein fin laurdag :))).

 

8 kommentarer
    1. Har det alt gått to uker snart siden du kom hjem..tida går fort altså 🙂 Deilig med dager uten store planer..og da gjør det ikke noe om man drøyer litt med frokosten 🙂
      Fint du hygga deg og spiste god mat på den avsluttninga..men jeg er også slik nå for tida at det er ikke lang tid det går før jeg “lengter hjem”…
      Her har det vært sol i dag..men skyet litt til nå…håper du får se mye til sola utover sommeren…
      Lørdagsklem til deg <3

    2. Så herlig med en fridag uten noen planer 🙂 Kan tenke meg at det hoper seg litt opp når man er borte i mange uker, men det er nok verdt det. Du merker sikkert det selv også? 🙂
      Så koselig det hørtes ut på den sommer festen 🙂 Moro når man gjør litt mer utav det enn bare fest på lokalet.
      Håper det blir sommer og fint hos dere også snart. Vi har hatt besøk fra Trøndelag denne uken og det har vist regnet ikke flere uker. Kos deg masse på fri dagen din :-):-)

    3. annebe: Ja, tida går forskrekkelig fort :). Jeg tror jeg trengte en slik planløs dag :)….men fikk vaskemaskina mi til å virke…så her har den gått og jeg er KJEMPE glad.

      Tenker du føler rimelig fort at det kan bli for mye ja. Men koselig å være litt sosial og spise og alt slikt, men jeg er begrensa uten at jeg har noe utmattelsessyndrom. Regner med det skal bli bedre etter hvert – jeg får bare prøve og være flink på det jeg bør være flink på.
      I dag kom faktisk sola her også, jeg har til og med fått slått et lite stykke med gress. Så nå skal jeg straks kose meg med lasagne :)).
      Ha en superfin lørdagskveld. Klem<3

    4. Åse Helen: Ja, det er herlig :))). Det er mye å gå i gang med her ja, men så ble jeg snufs noen dager – men føler absolutt at oppholdet var verdt tida og småkaos nå etterpå.
      Det var fint med litt sosial sammenkomst …det var liksom før ferien setter i gang for folk og avskjed for en kollega som gikk av med pensjon.
      I dag kom sola fram her også, men kald luft…men fikk hengt opp klærne som vaskemaskina vaska etter den har vært vrang. Fikk vaska tre vasker…hurra :)))).
      Koselig med besøk.
      Og takk, jeg har kost meg i dag :).
      Ha en riktig fin lørdagskveld :).

    5. Jeg synes du har fulle dager hele tiden,så en fridag uten bestemte planer høres helt riktig ut 🙂 kjekt å være med på ting,men uff jeg liker å være landfast så jeg kan lure meg av når eg selv vil :))

    6. Koselig å komme i selskap…og godt å komme hjem. Jeg trives best i selskap i timene FØR midnatt. Sjøl om jeg kan være en natterangler, så liker jeg ikke å rangle i selskap. Godt å komme hjem til senga. Spirer er jo både godt og sunt. Kanskje det har begynt å spire litt i deg også? Håper at du føler at du fikk utbytte av oppholdet på Muritunet – også nå i etterkant. 😀

    7. karidansen: Jeg har vært slik at jeg kunne sitte lenge opp utover natta, men det er det slutt med.
      Oppholdet gjorde nok veldig godt, jeg føler jeg er fokusert uten å bli stressa og oppgitt når jeg sporer litt av. Det tror jeg er bra. Så jo….tror det “spirer” rett så bra :)))):

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg