Reiseradioen

 

Plutseleg høyrer eg det, det er Reiseradioen som sender og himmelen er tindrande blå.

 

Eg ser det med det same eg vaknar – himmelen……… Den er BLÅ med sol på.

Det får berre våga seg at temperaturen er jomfrunalsk forsiktig. Det er laurdag med reiseradio og urefusert sol.

HURRAAAA!!!!

Her er nokre bilete frå hagen min for et par år sidan….kanskje det er tre, for året var 2012.


Her er den no, etter energitap og aukande reduksjonar av ho som sit og trykker tastatur.



Men kanskje-, tenkjer eg, kan eg koma……..og her arresterer eg meg kraftig.

klart skal eg greia å få den slik, ja til og med betre enn da. Eg skal få plenkløpparen eg kjøpte for eit par år sidan til gjera jobben, eg skal få høgtrykkspylaren, som eg kjøpte for enno lengre sidan, til å gjera den jobben den var tildelt.

YES, I can – tenkjer eg så.

Og så i eit brøkdels sekund skjøner eg også at da må eg slutta med det eg no gjer. Eg må enkelt reisa meg og gå.

Gå ut! Eg har funne fram shortsen og har den på.

 

Ha ein nyyyyydeleg dag aller fine der ute :)).

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg