Hav og himmel hand i hand

 

Når sola skin og det er sommar vil eg gjerna væra over alt…… eigentleg. I dag skulle eg noko heilt anna enn kva som vart.

 

Eg skulle på fjellet…..eller opp til ei seter i dag. Det var plana. Hadde i kledd meg riktig antrekk da eg fekk ein telefon. Om eg ville væra med på båttur. Eg er heilt tullerusk etter båt……født som eg er om bord i ein.

Men eg ville plutseleg alt og ingenting.

Riktig vanskeleg vart eg.

Eg sa først nei og så sa eg ja……..i same setning omtrentleg. Og eg angrar ikkje på at det var ja eg sa sist.

Og her kjem eit utval av dei 500 bileta eg tok frå kommunen min med alle bruane.

På tur ut Mjosundet.

Passerer ein av alle bruane som har gjort kommunen samanhengande.

Eit typisk naust med svalgong.

Sjø og himmel hand i hand…..himmelen hadde lett, lett skyar.

Det er så mange pittoreske hus ein passerar.

Det er mykje fisketurisme i kommunen.

Gjennom Lesundet er det grunt når fjøra er sid. For store båtar ikkje den luraste leia.

Mykje båtliv.

Eit sjøhus som gjorde nytten i ei anna tid.

 Ferieleilegheitar ut mot havgapet.

Sjøen var glitrande blid i dag.

Blåne over blåne.

Glitter.

Merking er viktig.

Brue fasinerar meg. Spesielt frå undersida.

Men også på avstand, forma og det at dei knyt saman.

Lurvika, ein gamal handelstad.

Fargane….

No er det pubdrift her.

Den gamle krabbefabrikken.

Aure sentrum.

Så runder vi Rotøya og kjøyrer gjennom Straumen.

Attende til Mjosundet.

Her er riket mitt frå barndommen. Eg bodde dei fleste åra i det gule huset under krana. No bor foreldra mine i det øverste huset der det raude treer står.

Nedunder var den kvite bygninga, som er heilt nede ved sjøen, ein gong butikk, men i dag marina, restaurant og pub. I dag åt vi middagen vår der.

Og så bakka båten seg på plassen sin ved flytebrygga,og turen var over.

8 kommentarer
    1. Det hadde sikkert blitt en fin tur til fjells….men den sjøturen så virkelig idyllisk ut. Kunne godt ha tenkt meg en slik tur! Grønt vann og blått vann. Bruer sett fra undersiden og pittoreske hus. Ser ut til at folket som bor der er glade i fargerike hus. Foreldrene dine har flyttet lenger opp i høyden. Lurer på hva slags tre som er rødt nå, såpass tidlig på sommeren? 😀

    2. karidansen: Turen var nydelig….men jeg så nesten mer gjennom kameralinsa enn uten og løp att og fram på dekket, var ganske sliten etter disse timene på sjøen :). Veit ikke om folk har så fargerike hus…noen har, og de fasinerte meg :). Treet til foreldra mine tror jeg er Japansk blodlønn….om jeg ikke tar feil.

    3. Så bra du ble med på det..så både sommerlig og vakkert ut :)) Ser så idyllisk ut med hus som ligger slik med utsyn over vannet ! Gøy å se hvordan du har bodd og hvordan foreldra dine bor til også 🙂 Er de ferielelighetene populære..ser flott ut iallefall :)) Håper det blir masse dager med blå himmel og glitrende sjø :)) Klem og fin uke til deg <3

    4. Så flott det er der 😀 Jeg må si at jeg fikk lyst til å ta en sånn tur selv jeg 🙂 Og skjønner godt at du tok 500 bilder 😀
      Jeg er enig med valget ditt. Båtturen er jo ikke hverdagskost. Så litt greit å gjøre det når anledningen byr seg 🙂 Og været så også ut til å by på seg selv, og da er jo alt perfekt 🙂
      Takk for bildeturen. Det var en riktig nytelse 🙂
      Klem <3

    5. annebe: Angra ikke på turen nei, det ble en veldig fin og sommerlig tur :). En får med seg så mye annet når en reiser sjøveien.
      Da jeg var lita bodde vi så nærme verftet, huset var ferdig da jeg var ca, 2 år….. og det var mye bråk fra maskinene, derfor bygde foreldra mine nytt hus opp i lia, da var jeg 17 og gikk på skole hjemmefra. Så har aldri bodd der slik ordentlig.
      Disse ferieleilighetene vart visst liggende en stund, men nå er alle solgt.
      Vi håper vi har MASSE sommer og sol foran oss :)))).
      Klem

    6. Eva: Det er veldig fint å komme seg på sjøen, og det var godt med den turen. Så er glad for at jeg sa ja :). Det er sikkert svært fint på sjøen rundt der du bor også.
      Takk for at du var med på turen :).
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg