I mellom sol og regn

Dagane har hastverk. Dei skal heile tida vidare. Og eg heng med som best eg kan i sol og skygge, i regn og kuskitlukt.

 

Da eg vakna i dag regna det. Og eg kunne ikkje forstå kvifor eg ikkje tok inn kleda frå snora i går kveld. Kanskje var det rett og slett fordi eg var sliten.

For gårdagen sto opp med sola. Vakkert venleg sildra strålane utover dagen. Men slikt var ikkje å dvela ved. Så etter ein romsleg frukost med tida i handa bar det ut på hjul. Først var det ein stopp på denne vakre staden. Eg fekk knipsa nokre bilete før eg fauk vidare og rakk akkurat ferga.

Bommen hadde gått ned, men dei tok den opp att.

I Kristiansund var arbeidsgjengen godt i gong. “Er det vaska i omnen” spurte eg, “er det vaska attom”. Jau, dei hadde vaska både her og der. Dei hadde vore flinke og var nok ein aning lei.

Heilt til å forstå.

Vi pakka inn i bilen eske etter eske. Eit puslespel på høgt nivå. Eg gjer nok lurast i å ikkje vise korleis det såg ut da alt var kome inn i bilen. Men vi fekk alt med, nær så skohylla. Den kan nok vera grei å finne for neste hybelbuar.


Men før vi var heilt ferdig såg eg inn i kjøleskåpet………der var det hukommelsessvikt.

Men til slutt var vi ferdig og til og med det kalde skåpet. Jentene og eg tok ein matbit i full fart før turen gjekk heim att. Vi hadde forresten ein nokså mislykka softis leiting før ferga. Etter tredje forsøk ga vi opp.

Vel heime vart både yngste og eg overraska…….ho fordi ho var så glad for at ho var heime, og eg fordi ho var så glad fordi ho var heime……… Stemmeleiet hennar gjekk nokre oktavar opp. Men det var riktig koseleg å ha begge jentene sine heime.

 

I dag da eg kom heim i regnet låg eimen av kuskit over jorda, og kleda hang ute…….men da kom dei inn………og kanskje hadde ikkje lukta rekt å festa seg så eg slepp oppattvask.

Etter middag og før mellomste reiste attende til Trondheim, måtte eg knipse litt desse unikuma av nokre dotrer…….er det ikkje det dei er desse jentane og gutane vi har fått blitt kjend med og fått under vingane våre nokre år…..??


For å dele tida enno litt meir med ho som reiste køyrde vi likegodt til Kyrksæterøra så ho tok bussen der i frå og vi fekk ein ekstra halvtime saman.

 

Og til slutt gjorde yngste og eg noko som ei reflektert og oppegåande mamma og mor ikkje gjer saman med attenåringen sin……..vi leita opp eit solarium i regnværet og rett og slett tok SOL.

10 kommentarer
    1. Dette hørtes jo både slitsomt og kjekt ut på en gang. Opplevelser sammen med sine barn, er jo noe man tar godt vare på. Og bildene av døtrene dine, minner om mine egne barn, hvor det å sitte i sofaen her, aldri skjer uten mobiltelefonen 😉
      Og om man er aldri så reflektert, sol trenger man jo. Det er masse D-vitaminer i sol. Og visstnok i solarium også har jeg hørt. Så det var nok fornuftig og veldig reflektert synes jeg 😀
      God solklem til deg <3

    2. Så flotte bilder da 🙂 travel tid når dei unge skal pakke,flytte,vaske og rydde for så å pakke ut og flytte igjen,men en dag roer det seg og dei slår rot for godt iallefall for en lengre periode :)) håper dagen i dag blir litt roligere da

    3. Sånne opplevelser er jo så koselige og skaper gode minner! Du har vakre døttre og jeg skjønner stoltheten din over dem godt 🙂
      Det hørtes ut som en helt perfekt avsluttning på dagen med litt sol 🙂

    4. karidansen: Fant sola inne ja :)….og den var god og varm med masse vind…tenkte jeg lå på en båt i Middelhavet, kjente nesten bølgene :)))).

    5. Eva: He he, mobiltelefonen er viktig….men er det bare barna?? Tror ikke jeg er helt fri for å fikle med den heller, veldig til underholdning. Men av og til går jeg og legger den opp ned langt unna meg….da er det NOK.
      Reflektert eller ikke, syns det er litt godt etter som barna har blitt eldre og slippe “mora” i meg fri og bare være meg. Tror barna setter pris på det også. Vi er så heldig og ha det veldig fint sammen, og det setter jeg umåtelig PRIS på :))).
      Håper du har virkelig sol rundt deg og kan nyte sommeren. Klem <3

    6. fruensvilje: Takk :). Ja hybler og inn og utpakking er et pes, nå har mi bodd der hun har bodd i to år, så i fjor slapp jeg dette med henne. Men til neste og siste år har hun lyst til å finne en som ikke er så mørk, denne var i en kjeller. Men veldig ok plass, nærme skolen og gode leieforhold.
      I dag skal vi ha dugnad hos foreldra mine :).
      Du må ha en riktig fin dag.

    7. Mona: Så koselig sagt, det som jeg er mest stolt over er at de har et vakkert indre – det gir meg så fin glede.
      Sola inne i regnværet gjorde absolutt godt…så for meg en båttur mellom de greske øyer :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg