Så var dagen over

Eg sit med føtene høgt, høgt og kjenner langt inn i det inste at YES, no var dagen over.

 

For nokre dagar er slik at det er bra dei er over. Det prikker i føtene etter rimeleg aktiv i dag. Og eg kan kryssa av at alt gjekk bra. Nok mat, fint vêr, kunne vært fleire oppmøtte – men fornøgd med over åtti besøkende.

I morgon er det fridag……….og i overmorgon.

 

På heimturen stakk eg innom foreldra mine. Dei fekk sjokoladekake og eg fekk kaffi.

 

“Skal vi køyre oss ein tur” sa eg.

“No må du berre roa deg ned” sa dei.

 

I natt skal eg sova godt.

På tur heim måtte eg stoppe bilen alt i eitt.

 

Så vakre himlar.

Så vakkert.

Berre så vakkert.

 

Vil du sjå?

 

Eg vil i allefall vise………sjølv om det berre var mobilen å bruka.

6 kommentarer
    1. Så kjekt det ble en vellykket dag da, selv om den var travel…… Og ser at det er vakkert der rundt deg. Sånn ro-i-sjelen-vakkert. Du kommer sikkert til å sove til 12 i morgen….:)

    2. nydelige bilder,klart du måtte stoppe og forevige det 🙂 og foreldra dine sin utalelse var fornuftig.
      Har ikke lest alle innlegga så har ikke fått med meg hva du har styrt med,men det høres ut som at en rolig dagen derpå er på sin plass 🙂

    3. maiken: Riktig til tolv sov jeg ikke, men klokka nærma seg nok ti før jeg kom meg opp. Er veldig glad i naturen i kommunen jeg bor i :).

    4. fruensvilje: Egentlig skulle jeg ha gått eller sykla, rundt om bare for å ta bilder. En gang…..
      Hadde i går det arrangementet som jeg følte jeg hadde mest ansvar med, så det kan stresse når en ikke veit om det blir mye eller lite folk og ha nok mat for salg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg