Tamperveka over

 

Og her sit eg med hovudpine, lemus og er heilt set på sidelinja. For eg har nok forbruka meir enn eg har og er berre frykteleg klar…….

 

For litt sidan reiste jentene til Trondheim. Dei skulle vaska ned hybelen til mellomste, ho skal ut ved slutten av månaden, det skal bli restaurant der ho har bodd. Ho har ein ny på handa. Og ho tenkjer å ta eit år studium med spansk i året som kjem. Ting går seg til………for alle, slik etter kvart.

Eg sit her og er oppbruka. Etter tamperveka.

Etter feiring av meg sjølv på fredag gøyv eg laus på laurdag. Det var eit arrangement eg skulle vera med på både laurdag og søndag. Men før ting starta på laurdag skulle vi sjå på ein hybel i Kristiansund som yngste hadde forelska seg i. Vi hadde tronge margin for å få dette til. Da vi sto på tur til å reisa oppdaga eg at nøklane eg skulle ha der arrangementet var –  dei låg att på kontoret og at setene i bilen var våte etter ein skikkeleg regnbye der  takvindauge hadde stått open…… Skikkeleg god start på dagen.

På turen til ferga med for lite tid, fekk eg kartlagt at det fantes folk med nøklar, så eg kunne hoppe over turen innom kontoret. Og det var bra, for på søndag fann eg den heime i skuffa der nøklane ligg. Og ikkje har eg rukke ferga heller, om eg har prøvd.

Likevel. Eg skal ikkje prøve på å skjule at stressfaktoren nok har vore i høgste laget i det siste.

Men med handklede i bilseta saman med varme, gjekk turen til byen. Vi fann hybelen, jenta likte den – men ei anna jenta hadde kika på den føe, så ho hadde på ein måte forrang syntes mi yngste. Men seinare same dag kunne ho juble.

Vi hadde ei ferje vi MÅTTE ta attende, før eg måtte være på plass der arrangementet var. Vi stilte oss i ferjekø og fann ut vi rakk å kjøpa oss ein softis. Kiosken var stengt oppdaga vi da vi vel var nede ved den. Så kom ferga og på tur attende, forbi bilkøa møter eg ei som har tilbydt seg å hjelpe til. Ho spør om ho kan få sitte på med oss, og det er så klart greit. Så ho parkerer bilen.

Det som skjer i neste omgang er heilt utruleg, eg observerer at han som er i bilen framom går ut av bilen sin og speidar………og da ser eg det, ferga legg i frå. Eg er i sjokk da eg skjøner kva som skjer, neste ferje går ikkje før om ein og ein halv time. Og eg skal opna arrangementet……..når neste ferje går………trur eg.

Eg får vite av henne som sit om bord i ferga at pga. av en tankbil tok dei bare på eit mindre mengde bilar. Det var noko som var praktisert fekk eg og kunnskap om denne strålande dagen.

Ho som skulle få skyss med oss ordna seg ny skyss på overfarten. I tillegg kom ferga attende og køyrde ein tur utanom ordinær rute. Før den tid hadde kiosken opna, så vi fekk oss softis. Eg fekk også vite at eg hadde tatt feil av tidspunktet er skulle ønske velkommen, det var ein time seinare enn eg trudde. Så slik sett ordna alt seg i tur og orden.

Altså gjekk alt bra. Men da endeleg tidspunktet for opning var der, hadde stresset gjeve meg store problem med konsentrasjon, så den velkomsttalen var ikkje noko å ropa hurra for. Heldigvis var ikkje det den store attraksjonen, men reknar med at eg ikkje vert nedringt av spørsmål av liknande oppdrag. Og det er heilt greitt det.

Elles var det ikkje så mange oppmøtte, men vi som var der fekk ein herleg dag med sjø, båt, sol og notkast.

Neste dag var eg oppmøtt igjen. Og det var ikkje det at eg hadde så omfattande oppgåver, heller det at oppgåvene mine var såpass uklare at eg vart sliten av det. Men den dagen var også i sol, vind, sjø og…………. irsk musikk. Publikummet, som denne dagen var mange fleire, var godt fornøgde. Og eg var frykteleg godt fornøgd med å væra heime i går kveld.

Da hadde eg hatt ei veke med arrangement både gjennom jobb og dugnad privat. Feira fødselsdag, funne hybel til yngste, vaska ned ei seter, og ein dag måtte eg væra buffer/rådgjevar for gjengen med etterkomarar kvar sin gong. Veka har ikkje vore ein lettvektar. Og eg tenkte, at når denne veka var over…………., da skulle eg, da skulle eg………..for andre gongen i mitt liv ta………..FOTBEHANDLING!!!!!!

Så i dag, da eg endeleg hadde ein fridag, da sette eg meg i bilen tidleg, køyrde og henta foreldra mine. For dei skulle også. Og eit minutt på ti hadde eg lagt dei mil og kilometer attom meg som måtte til, og vi ringte på til fotterapeuten. Vi hadde altså den første timen klokka ti.

Eg kom ut der i frå på lette føter utan hard hud på hælane og med ei ny fotfil. Og eg skal innrømme at eg var ikkje til så mykje meir i dag. Da eg fekk spørsmål om å hjelpe til med noko datagreier sto hovudet mitt i stampe, eine auge rykka og rykka det i denne lemusa.

Så eg trur det er bra ferien nærmar seg. I morgon har eg tre timar med slikt ein skal. Og onsdag, onsdag håper eg kan gjera frå meg slik eg skal…………..for timane eg har bruka er alt, alt for mange. Men vi får sjå.

Til helga har eg i alle fall ferie. Og da skal eg kosta på meg eit jublande HURRA – !

 

16 kommentarer
    1. Var mye som holdt på å gå galt her ja..men du rakk det og det kan vel hende andre var fornøyde med den talen , selv om ikke du var det :)) Har vært litt stressende med yngste sønn som har flytta ut av leilighet i helga..og skal bo her til han finner noe han vill kjøpe 🙂 Og mamma på sykehus ..så har litt “høye skuldre om dagen”..men ting roer deg vel…
      Så bra yngste din fikk ordna med hybel ..og det hørtes deilig ut med litt fotpleie..:)) Nydelige bilder ved vannet..og av den velpleide foten..hehe…Håper du får noen avslappende dager fremover … Nattaklem <3

    2. Pass på blodtrykket, sier nå bare eg, for her tror eg at eg hadde gått i dørken for lenge siden…Jammen bra du skal ha ferie. Tror jammen det blir finver og i August, kjenner det på meg, og Eli Kari har sagt det….:)

    3. annebe: Det var stresset som holdt på å sette alt over styr. Regner med ingen tenkte så nøye over talen, den var i hvert fall ikke lang :).
      Du har mye rundt deg du i hvert fall, og når det er sykdom, slik du opplever – da tar det på. Jeg håper mor din er på bedring, at det snart blir tid for at skuldrene er der de skal være. Leilighet til sønnen er spennende, og koselig å ha “barna” hjemme slik inn i mellom.
      Er veldig glad for at hybelen er på plass, blir vel en tur til byen på lørdag med masse kasser :)…som nå bare står og har ingen plass.
      Egentlig skulle en unne føttene behandling jevnlig, det gjør så godt.
      Håper dagene blir i slik passe skulderhøyde her også, jeg har for mye stress i kroppen nå. Håper det blir en rolig dag på biblioteket i dag, solen skinner i hvert fall :)))). Nydelig dag til deg, klem <3

    4. maiken: Nå har jeg stresset for mye, kjenner det på kroppen og drømmene om natten. Kaos. Så jeg er glad for at ferien står pent foran døren og venter :)). Det er meldt varmebølge neste uke…..iiiiiijeah 😀 har jeg hørt.

    5. Ojojoj, skjønner at stresset var himmelhøyt her ja, men det rare er jo at alt ordnet seg til slutt, og det gjør det jo som oftest! 😀
      Jeg håper det blir roligere for deg de neste dagene, og heldige deg som har feriedagene foran deg 😉

    6. Etter alt dette var det ikkje rart at du fekk både hovudverk og lemus. Det siste er visst stressrelatert. Ang fotpleie, har eg no kjøpt meg noko supert på apotek, ei fotfil som går på batteri. Den er veldig effektiv på hard hud.

    7. Den fotpleien, den fortjente du virkelig <3 Du hadde fortjent full kroppspleie, sånn som du har stresset på i det siste. Jammen godt du har ferien innen rekkevidde 🙂
      Jeg kjenner meg litt igjen. Det er rart med det, når noe først går galt, så har det av og til en domino tendens. Men godt at det ordnet seg til slutt.
      Flotte og sommerlige bilder.
      Snart kan du senke skuldrene, med god samvittighet <3
      God og stressfri klem til deg 🙂

    8. Mona: Det er det jeg har funnet ut, det ordner seg….så egentlig burde en legge vekk stresset. Og jeg jobber med saken :)).
      Det skal bli skikkelig godt med ferie, og den er så åpen at nesten alt mulig kan skje :).

    9. Oldemorbloggen: Eg har tenkt at eg ikke skal stressa, men teori og praksis heng ikkje alltid saman.
      Elektrisk fotfil må vera ein svært greitt og ha….men får væra flinkare med å bruke mi nyinnkjøpte og fotkrem for å sjå om føtene kan helda seg mjuke.

    10. Eva: He, he, ja jeg følte det sjøl også, at det var riktig å gi seg slik behandling. Og full kroppspleie har nok ikke vært dumt :). Men jeg BØR slutte og stresse. Blir ikke bra av slikt.
      Ferie skal bli kjempegodt, sjøl om jeg er litt lei meg for at jeg ikke kan dra for å feire eldste sønn i slutten av neste uke. Men – det er ingen til å passe boffen.
      Det ble nesten vittig hvordan alt skeisa i vei i helga, men overlever gjør en….og det ordner seg :).
      Det ble to fine dager i helga, vi har vært heldig hver en søndag på museet, det er ikke verst så dårlig som denne sommeren har vært.
      Skuldrene skal snart henge fint og pyntelig på plassen sin :)))).
      Takker for den klemmen :), og klemmer tilbake :))))

    11. Ha-ha! Sjølironien er det ingen ting å si på! “Trur ikkje eg blir nedringt…” Bra at dattera di fikk hybel og at du i alle fall RAKK å holde åpningstale. Jeg får også “Leamus i aulokket” når jeg er litt utbrukt. det rykker og napper noe så irriterende…….. 🙂

    12. karidansen: Det var i hvert fall en skikkelig rotedag, men noe bra kom det ut av den. Tror jeg skal ha litt bedre kontroll på konsentrasjon før jeg åpner noe arrangement. Men jeg fikk en ide om å være gallionsfigur…….
      Ekkelt med slike rykninger…og fryktelig irriterende, så vi får prøve å stresse mindre :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg