Doble gleda

 

Dagen er ved slutten, akkurat denne er det…..for nye står og venter fint oppstilt. Som perler på ei snor. Snart kjem første ferie perla.

 

Det er 29. juli og eg har vore å henta ved. Det er koseleg med flammar i omnen her eg sit og et ein middag, sjølvkomponert med glasnudlar og kjøttdeig…….ikkje heilt treff, men ok. I går orka eg ikkje laga meg middag. Det var i går og slike dagar har eg ikkje så mange av.

I dag kan eg konstatere at ferien ikkje startar i dag men i morgon – i morgon ettermiddag. Det gler eg meg til.

 

Da eg sto opp i dag hadde eg lyst til å stressa, men så bestemte eg meg at akkurat det ville eg ikkje. Kom eg ein halv time seinare enn tenkt gjekk verda ikkje under. Eg hadde ingen avtale. Det gjorde godt for eit hovud og ein kropp med vonde strammingar. Berre gå roleg og tenkje ein tanke i gongen. Køyre fint mest under fartsgrensa og høyre lydbok. Vera til stades akkurat der eg var. Eg har klart denne øvinga i heile dag.

Dei første dagane av ferien min er det lagt planer for.


 

Fredag er det feiring av mor, ho fyller 83 år. Har lova og laga ei Pavlova med mykje frukt oppå. Trur eg skal sylte ingefær også, for det gjev eit så godt sting.


Laurdag køyrer vi alle kassane til Kristiansund, kassane til henne som skal flytte dit igjen.

Så har det passa og tatt desse dagane på setra …. men kanskje for få dagar til disposisjon akkurat no…… ?!

Torsdag i neste veke reiser jentene og faren ned til Oslo for å feira eldsmann sine 24 år. Eigentleg skulle eg nedover og, men eg har ingen til å passe boffen. Akkurat det er litt trist og ikkje vera med å feire han som kom for 24 år sidan…..men kan ein ikkje så kan ein ikkje.

Eg må nok få sjekka bilen, for eg likar ikkje lydane heilt. Så skal eg på lengre tur bør eg nok det.

Elles har eg myke eg kan gjera, eine husveggen må målast, grase skulle vore teke og det er myke meir eg kan gjera ute. Og nokre turar i nærmiljøet må eg få til.

Enno har eg nokre planar til som ikkje er tidfesta enno. Eg sit her no med ein kjempe god kjensle av at alt ligg framom meg.

Eg nyt det. Ha alt framom. Ein må prøva å nyta alt dobbelt – når det skjer, men også medan ein gler seg til at det skal skje.

 

4 kommentarer
    1. Så herlig at du har klart å ikke stresse 😀 Det står det respekt av altså <3
      Tror jeg må forsøke det selv en gang 🙂
      Det blir godt med ferie. Og spesielt når du har noen planer, og når også litt tid står åpen til å være impulsiv 🙂 Dumt at du ikke får feiret de 24 årene. Men kanskje du får det til neste år, da det er 25 års jubileum? 🙂
      Bursdager er kjekt, og de gamle liker også å bli feiret. Så det er bra du får med deg den i alle fall 🙂 Og Pavlova høres veldig godt ut 🙂
      Kos deg masse med alt sammen <3

    2. Bra du har klart å roe ned litt i dag…man MÅ bare det noen ganger 🙂 Blir nok koselig med feiring av moren din og Pavlova er jo kjempegodt..og sommerlig og fin kake 🙂
      Dumt du ikke får vært med å feire 24 åringen da..men du får kose deg med fine Boffen 🙂
      Håper du får mange fine opplevelser i ferien 🙂 Herlig bilde av dere der dere sitter å “slurper”i dere de siste dråpene i glasset 🙂 Klem og fin kveld videre <3

    3. Eva: Det der å unngå stresset i går var aldeles herlig.
      Tror du greier det fint, da du satt på terrassen din her om kvelden er jeg ganske så sikker på at du hadde en stessfri kveld :).
      Denne ferien føles fantastisk, skal prøve å ikke ha for stramt program for da vil den være over før jeg veit ordet av det. Har ikke helt gitt opp håpet for feiring av sønnen….men så stor sjanse er det nok ikke.
      Pavlova er godt. Det som er så bra er at i fjor feira mor mi her, for ho følte ikke at hun orka å streve med dagen sin – mens i år orker hun. Så faktisk har hun mer energi i år. Skal dra innover til de i god tid og hjelpe til så klart.
      Jeg skal kose meg, og det må du også :))) <3

    4. annebe: Det var fint, kjenne på ro i kroppen og ikke dette stresset. Tenkte å lagekaken i kveld, men får stå opp i god tid i morgen.
      Jeg vil gjerne feira han på 24 år også, men det blir nok ikke så lett.
      Takk, håper den blir kjempefin :). Bildet er fra i fjor, da vi hadde sol:)).
      Ha en riktig god natt. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg