FERIE

 

Endeleg, endeleg…..eg vil dra på eventyr, eg vil ha ro, eg har ferie. Eg er fri……… Endeleg er ferien her.

 

I går var lista lang. I går ettermiddag var den ikkje ein gong halvert. I dag gjekk eg på…..med……. dødsforakt, og i kveldinga gula eg ut siste punktet. Det var at eg la inn svar på e-postadressene mine at eg ikkje var attende før 31. august kl. 9.

Korleis trur du det føltes???

Eg boksa i glede ut i tomme lufta, og så gjekk eg inn på butikken og kjøpte feriekos for kvelden. Begge jentene var komne heim, yngste med ny seng. Den hadde mellomlanda her til vi får dra den med vidare på laurdag.

“Smågodt” sa mellomste.

“Salsa” sa yngste.

Og slik vart det. Mor sjølv sa “eggelikør”.

Eg skal steike Pavlova og sylte ingefær i kveld. Til i morgon.

Men først er det kos på søtt og salt på høgt plan.

 Dagen starta med at da eg køyrde heimafrå oppdaga eg at det var set ut plastsekkar så eg skjøna det var plasttømming. Eg snudde bilen og henta mine to sekkar. Da eg kom attende sette eg sekkane inn i et skur. Framme i vegen kom ein bil med blinkljos. Eg rakk å starta så vidt, da såg eg det var søppelbilen som kom for å henta plasten. Så der må eg seia eg hadde marginane på mi side.

Da eg rydda opp på pulten min ved enden av dagen vart eg vars eit papir under skriveunderlaget. Eg tok det fram og fikk sjå at inni papiret låg kvitteringa på eit utlegg eg hadde hatt i mars. Gjett om vart glad for å få dei pengane attende.

Bra start får ein seia.

Så no skal eg flagra med tærne, kasta på håret, blinka mot verda og flørte med fridomen fire veker til ende.

14 kommentarer
    1. Kos deg i ferien! Bra med noen sånne dager da alt tilsynelatende går på skinner….Det er jo innimellom dager da alt tilsynelatende bare går på tverke….og det er helst de dagene da vi hadde trengt noen lyspunkter. Jeg tror det kommer en del innenfra……. Når jeg sender ut tristhet og håpløshet, eller sinne…så er det akkurat som om jeg får det rett tilbake i fleisen….og motsatt! 😀

    2. karidansen: Takk, det skal jeg gjøre.
      Det var nok noen ting som gikk på tverke også i dag, men valgte fokus på det som holdt seg på skinnene……der jeg helst vil at tilværelsen skal være. Hvem vil ikke det :)))).
      Vi får vel oftest tilbake det vi sender ut. Antakelig.

    3. maiken: Jaaa, skal prøve det beste jeg kan…..er redd for at du har skremmende rett i det at de går fort….fryktelig fort….

    4. Jeg jubler sammen med deg, og unner deg disse ukene. Og jammen en god start også ja.
      Men nyt tiden, hvert sekund, for når man har det bra, går tiden ualminnelig fort 🙂
      Kos deg masse 🙂 Klem <3

    5. Eva: Tusen takk, så koselig :). Ja, jeg skal nyte så godt jeg kan. og prøver å sette bremsene på.
      Skal kose meg, det må også du gjøre. Klem <3

    6. Oldemorbloggen: Ferie er godt, sjølv om eg er i redusert stilling pga. denne slitenheita mi. Vonar at eg kan auka ut etter kvart utover hausten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg