Gleda

Eg kjenner plutseleg eit gledeshopp. Hjarta som gjer ein piruett. Av glede. Over ferie.

 

Berre tanken og den varme lufta set i gang ein endorfindusj i mitt indre. Eg kjenner eg vert så hoppande glad. Eg kjenner gamle kjensle dukkar opp. Frå da eg var ung. Rusla barføtt ut på terrassen  ein sommardag. Vatna den eine verandakassen eg hadde. Skulle noko -. Ha heile livet framom seg utan å vete kva det kom til å innehalde.

I dag kjende eg dette, den same gode sommarkjensla, rusla ut, lese bok, ha tid……


Sola fekk eit slør av skyer framom seg etter kvart, og verda vart mest turkisgrøn.

Sommarferien min utan ei tidsbestemt plan, utanom at eg tenkte hjelpe jentene med det som dei måtte ha hjelp til før eit nytt skuleår. No har begge husvære for året. Mellomste har tinga sine hos faren og vil flytta inn i neste veka. Yngste vil reise til byen før neste helg.

Eldstemann har fødselsdag no til fredag, og i dag, etter ein prat med han, vart vi einig om at eg ikkje kom nedover til dagen. Eg hadde ikkje lagt heilt frå meg dette at kanskje eg kunne finne nokon til å passe boffen. No kan eg leggje frå meg den tanken. Og eg kan ta ein tur ned til Oslo når systera mi, som leier nedunder, er attende. Vi passar hundane åt kvarandre når vi kan.

Så frå neste helg er eg fri til å finne på noko for min eigen del, for da eg jentene klare for sine liv og skulegong. Da kan eg sjå på mitt gjennom rosa glas.

Akkurat i skrivande stund har eg nett fylgt yngst ned til bussen. Eg må nok berre finna meg i å dele samværet med dei mellom alle venene og faren. Slik er det og slik ska det væra.

Så no har eg nokre dagar i eige selskap. Eg trur eg skal ta kontakt med ei venninne, eg skal ta turen framom foreldra mine og kanskje ta dei med på ein tur, eg skal pusle med ting heime, eg skal ta meg tur i skogen, eg skal leva på mine premissar.

Eg koser meg skikkeleg og har det så fint i seinsommarferien min.


Ludvig, Lucas, Cleo og Miranda i avslappa sommarleg sameksistens.

18 kommentarer
    1. det høres ut som en deilig ferie,bare det å kunne glede seg over å kunne gjøre nett det en vil,ikke var det dumt å ha seinferie heller for det later til att det no kan bli litt varmere enn det var i juli :)) kos deg videre og ta kontakt med venninna di,bare det å kunne ta en kaffe sammen er hyggelig

    2. fruensvilje: Takk, skal kose meg maks :). De første ukene blir jeg hjemme og tenker jeg kan ta med meg foreldra på en tur en dag, har avtalt tur med denne venninna mi. Og så blir det nok tur både til Kristiansund, Trondheim, Oslo og Vestlandet. Føler jeg har masse å se fram til:).

    3. frodith: Det har vært to intense måneder, så nå var det godt med ferie :). Når en er i gang med jobb etter ferien bruker det å være godt å være i gang. Det forskrekkelige med en så sein ferie er at det er høst når jeg er ferdig med sommerferien :)))….

    4. maiken: Dyra er det masse selskap i, nesten for mye til tider:)). Jeg liker godt de stundene jeg har for meg sjøl :). Men jeg er glad i tiden med andre også.

    5. Det er godt med noen dager der alt er litt åpent! Den fine beskrivelsen av sommerfølelsen fra ungdommen, den kjenner jeg meg igjen i! Den var god – og av og til kan jeg kjenne et lite frydefullt snev av den! Jeg skal ha ei uke fri fra og med fredag, og det blir godt etter en julimåned med tett jobbing! 🙂

    6. karidansen: Ungdomsfølelsen er god, før alle pliktene satte inn og skrua en tettere sammen. Artig at du kjente den igjen.
      Så godt det blir med en uke fri etter all jobbinga, du må nyte det og utnytte den til minste trevl :).

    7. Sen ferie var alltid min favoritt. For da kunne jeg gå i ferie, når alle andre var tilbake på jobb. Jeg kan enda kjenne den gode følelsen 😀
      Og uansett, så er det jo ikke så lenge til neste fri, som jo er i jula for de fleste 🙂
      Kos deg masse, og la den sige inn, den gode feriefølelsen <3
      God klem <3

    8. Eva: Likte du sen ferie så artig :). Hittil har jeg vært heldig, de siste dagene har temperaturen vært god. I natt for god, for jeg fikk ikke sove fordi det var såpass varmt.
      Vil ikke tenke på jula nå:)))), ønsker meg en Indian summer i hele høst :D.
      Takk, ja jeg koser meg. Det er så godt å ikke skulle hele tiden.
      Klem til deg :)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg