Pakkrydde

I dag starta dagen tidleg. I morgon startar den enno tidlegare. Berre fordi eg har ferie.

Med litt blanda kjensle rotar eg i eit forsøk på å rydde for å pakke.

Ute er sola.

Eg sette meg litt i solstolen, men da kom eit slør framom den. Så eg gjekk inn for å gjera eit framstøyt. Da starta eg å prøve klede. Fann fleire nye antrekk, som eg fann ut kunne vera fine, berre magen vert mindre. Heldt på ei stund slik, laga to dungar, ein for reperasjonar/omsying av slikt eg ikkje vil kasta. Og ein dunge for når magen vert mindre. Men ingenting vart pakka i koffert. Den jakka må eg ha med tenkte eg. Men eg må ha meir enn den jakka…….

Eg liker ikkje pakke, da finn eg på alt anna. Vaske skap, gjennomgong av lagra klede slik som i dag.. Og det går så seint……

Dagen sto opp tidleg fordi eg synest bilen måtte ha ein sjekk. Utanom slitasjen var det ein skru som var borte, sa dei på verkstaden, så den kjensla av at noko heldt på å ramla av stemte. Da hadde det vorte bomstopp. No skulle det ikkje væra nokon fare med å leggja ut.

I dag skal eg ut på ein kort tur. Yngste vil reisa til Kristiansund i dag. Skulen startar på måndag. Venene lokkar. Ho skal ha med seg den store planta si, symaskin og ein del fleire ting. Eg skal ha med meg ein del tom kassar attende. Og så har vi begge lyst til ein tur innom Plantasjen.

Heime igjen skal det pakkast ferdig. Så må eg rekka og leggje meg tidleg. For i morgon startar dagen grytidleg, fordi eg har ein lang køyredistanse framom. Eg køyrer sørvest og hamnar sannsynleg i Hardanger. Etter ei vitjing der tenker eg å ta turen øst og nok litt meir sør, trur eg, for å peila meg inn mot Oslo. Men turen er open for innfall og forandring av planer. For samtidig er det meldt eit fantastisk vêr her eg bor, så det å reise bort til kanskje ikkje fullt så bra-, kjennes ikkje bra…… 

Kan enno ombestemme meg så klart …….

Men det er fint å kome seg bort litt også. Og så er det fint om eg har igjen av ferien når eg er attende. Så eg dreg nok……

 

Har du noko forslag til kva eg bør få med meg i ytre Hardanger?

Kvar har du vore på ferie i år?


Frå Oslo tur da eldstemann og mellomste var små og yngste ikkje var født enno, på midten av 90 talet

8 kommentarer
    1. hi hi,synes eg har hørt den der før,når fruen skulle på muritunet og ikke ble ferdige å pakken :)) Du kommer nok i havn denne gangen også.
      Hardanger er jo natur,så en eller annen fjelltur bare for å få oppleve utsikten kunne jo være spennende :)Uansett ha en fin tur

    2. Det høres ut som du skal få deg en god tur da, om du bare får pakket. Kanskje du ikke trenger pakke….? Men satse på litt shopping i stedet for, bare ta med jakka 😀

    3. Den der pakkingen er jeg håpløs til selv. Jeg pakker alltid med for mye, fordi jeg ikke klarer å bestemme meg. Og så blir det tungt, og selvsagt et problem når man skal med fly.
      Jeg har vært to ganger i Oslo i år, langhelger…Og en langhelg i Praha. Og i september venter en uke på Rhodos. Og da kan jeg ha med meg 30 kilo bagasje. Håper og tror jeg ikke trenger så mye vekt. Det er jo små plagg som skal pakkes, de veier jo ikke så mye 😉
      God tur til deg…Spennende eventyr du skal ut på <3

    4. fruensvilje: He,he….det tror jeg kanskje du har ja. Tror jeg ødela pakkegenet mitt da barna var små.
      Nå er jeg ytterst i Hardanger, og det er vakkert her. Så må nok prøve meg på noen turer.
      Takk skal du ha, turen har vært krevende – men fantastisk fin så langt :).

    5. Eva: Du liker heller ikke pakking nei :). Heldigvis behøvde ikke jeg tenke på vekt når jeg kjører.
      Du har fått farta en del. Blir nok en tur i Oslo på meg etter hvert også.
      Takker, turen ble krevende, men artig å legge ut på slikt som dette…og det er akkurat det det er, et spennende eventyr-, og kanskje litt mer. :)))
      Klem <3

    6. Kjenner meg igjen i det med pakkinga ja. Pakker alt for mye, skreller bort og ender oppmed å angre på de tingene jeg fjernet, for de fikk jeg visst bruk for likevel… og sånn går no dagan. Ønsker deg en fin tur, og kjør forsiktig <3

    7. Miss Imperfektum: He, he, du er ikke glad i pakking du heller nei… :).
      Takk for det, ja, skal kjøre fint når turen går videre. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg