Revebjøller opp til Myrdalsvatnet

Når sola skin og sommaren enno er her må ein ut. Vegane er mange, men så framande. Likevel må en gjera eit framstøyt i framandland.

I går var eg kjempetidleg oppe. Eg såg sola klyva nedover fjella.

Eg hadde plukka ut ein tur som tok ca. tre timar. Vegen gjekk opp frå Rosendal, like ved baroniet. Ein kunne køyre eit stykke opp i lia for å parkera.

Eg fann fram. Hadde smurt meg matpakke og la friskt i veg oppover bakkane. Sola skein og grashoppa gnissa. Var mest som ein kjensle av andre himmelstrøk.

Eg hadde tatt med meg fotoapparatet, lada opp batteri og fått minnebrikka på plass. Så frå eg tok fram det var eg mest i Nirvana. For alt virka mest heilt greitt.

Det første som tok merksemda var revebjøllene. Dei var så mange og så rake der dei voks oppover attmed grusvegen eg gjekk etter.

Sildrande bekkar rann og kryssa under vegen.

På andre sida gjekk Melselva med varierande nærleik.

Etter eit stykke dukkar ein setervold opp. Den heiter Midtsetre og har vore i bruk frå 1600 talet. Men husa som står no er alle frå1900.

Noko av vegen gjekk gjennom skog, ei glede i ljos og skygge.

Ein mystisk stein er mystisk, men det sto ei grei forklaring på steinen.

Så var eg oppe ved vatnet. Båthusa låg skulder ved skulder ved enden av vegen.

På ein liten odde sto det bord og benkar og bau meg ned. Maten smaka nydeleg i sola og den stille verda. Høyrde sauer langt oppe frå høgjellet.

Vatten gjev ei så god ro i sjela.

Speglingar i vassflata.

Idylliske båthus.

Starten av elva.

Enno ligg det snø i fjellsidane.

Turen ned igjen.

Utsikta, varmen og lyden av gnissinga skulle eg gjerne ha delt med deg.

Rosendal nedanfor, og Dimmelsvik lengst borte, der eg bur.

Og her har vi utsikt til Hardangerfjorden, og øya som ligg i biletet heiter Snilstveitøy.

Og da kvelden kom oppdaga eg at eg hadde fått skilje for første gong denne sommaren.

Dette var ein vakker tur ein vakker dag.

1. Takk for stemningsrapport. Av alle de flotte naturbildene velger jeg meg det litt mørke og mystiske bildet av trærne i skogen. Dessuten opp-ned bildet av løvtreet som speiler seg i vannet! 🙂

2. Var en god og lang tur det, flotte bilder av flott natur. Jeg har også vært i Rosendal noen ganger, sist med båt. Da var vi også til fjells. Men det var fælt bratt, det er det jeg husker best. Men den utsikten da vi kom opp. Fantastisk vakkert..

3. Nydelig tur du har vært på. Det er balsam for sjelen. Og så kjekt å ha fått skille 😀 Det har ikke vært noen selvfølge denne sommeren 😉
      Nydelige bilder. Jeg likte godt det bildet av bekken mellom trærne 🙂
      Skal selv gå ut på tur nå. Mye kortere tur. Men jammen skal jeg ta med meg litt mat. Ble inspirert av å lese her <3
      God ferie videre 🙂 Klem <3

4. karidansen: Så artig…ja, granskog kan være spennende motiv. Tok mange bilder fra den. Men måtte velge. For jeg tok svært mange bilder…..men du verden hvor jeg kosa meg:).

5. frodith: Så koselig, ikke alltid tiden er på ens side. Jeg har sjøl vært dårlig til og vært inne hos dere jeg følger – men skal ta meg en lese økt nå. Ha en riktig fin dag <3 :).

6. natheless: Takk skal du ha :). Ja, begge deler gjør godt. Jeg koser meg, og må vel til å dra videre snart. Ha en riktig fin dag.

7. maiken: Rosendal og området her er vakkert. Bor ikke så langt unna du da…skal se når jeg er innom hos deg. Det er nok noen bratt turer her, men den jeg gikk var bare behagelig.

8. Eva: Litt rart, først stampa jeg i veg med hodet fullt av tanker, men så tok jeg fram fotoapparatet og jeg forsvant inn i en lykkerus.
      Det var så mange idylliske bekker og jeg måtte ta bilder av dem. Jeg er så glad i vann, lys og skygge.
      Skal innom og lese hos deg nå, kanskje du har skrevet om turen. Kan ikke bruke så mye tid her inne som jeg gjør når jeg er hjemme.
      Takk, akkurat nå er jeg usikker om jeg skal dra snart, reise inn til Oslo eller dra hjem. Har ennå en uke ferie. Har lyst til å være alle stedene :).