Ei heil veke til ende

Kva har eg gjort? Kva har eg gjort den veka her? Det veit eg ikkje, men det er haust.

Vips………slik går det. Plutselig er veka over. Og eg veit mest ikkje kva den har inneheldt. Men eg har følt på stress. Nokså mykje stress. Det har vore kurs, reise og besøk. Eg føler det fort vert for mykje.

Neste veke har eg meldt meg av noko eg meldt meg på. Akkurat det er eg godt fornøgd med. Eg skjønte det ville verta alt for mykje.

Eg har meir eller mindre gjort alt eg skulle i den veka som har gått. Gått tur og trilla føter.

Men så kom hausten. Den kom bombastisk som ein våt vegg. Det var tungt.

Det er tungt.

Og så treng eg så mykje tid for meg sjølv som eg ikkje kunne hatt no.

Men på tysdag………..på tysdag, da skal eg ha ein dag HEILT for meg sjølv.

 

Legger ut nokre bilete eg tok for ei veke sidan. Før hausten starta å vise muskalne sine.


Utsikt mot havet og Smøla.

Mjosundet, Rotøya og Aursundet.



Jente i tre.

Boffen må være med på tur.



Oppe og skriving i turbok. Boff følger med og yngsteberta har hatt blåbærkontakt.



På tur ned att.

12 kommentarer
    1. Håper du får en god dag for deg selv 🙂 Søt jente i tre 🙂 Jeg har bare jobbet og jobbet som en gal, men heldigvis en fin helg i Gøteborg 🙂

    2. Særs fine bilder, og ja vekene flyg avgårde med jetfart. No sit eg i stivpynta heim, for i morgon kl 1100 kjem fire veninner på frukost/lunch. Me har noko me kallar for broderistunden, sjøl om ingen broderar. Det er kjekt, i alle fall når husarbeidet er gjort og berre matlaginga står igjen.

    3. Ja, noen dager blir det rett og slett for mye for noen og en hver. I dag skal jeg ta fri! Jeg vet det er mandag, og man burde sette i gang med fart, men den siste uka har gått i ett, og helga med. Så i dag har jeg fri til å gjøre hva jeg vil. Her blir det tente lys, kaffe, strikketøy, litt lesing og en lang tur i skogen.Ha en fin ny uke og ta vare på deg selv! 🙂

    4. frodith: Det har vært for dårlig med fridager, men i dag har jeg en. Noen jenter passer godt i tre, he, he :))).
      Det er ikke god når det blir for mye jobb over en for lang tid. Godt med en fin helg inn imellom alt i alle fall :).

    5. Oldemorbloggen: Takk, artig å ta bilete :).
      Vil tru det vart ei fin broderistund utan broderi. Hyggeleg å kunne vera saman og ha det triveleg.

    6. natheless: Så god den fridagen hørtes ut. Håper den vart riktig fin. Uka her gikk også fort, i dag må jeg summere :))).
      Riktig fin fredag :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg