Eg låner

Det er så artig å sjå andre sine bilete. Så eg spurte like godt om å få låne.

For nokre dagar sidan tok yngsteberta og eg oss ut i sol og vakker haust. Vi skulle på fotojakt. Yngste syntest ikkje ho fann motiva. Men da eg såg i gjennom det ho hadde fotografert spurte eg om eg kunne plukka nokre for å leggje ut. Da eg merka bilete eg lånte her om dagen av stjernehimmelen, spurte ho eg kunne linke til instagram kontoen hennar. Så da gjer eg det ein gong til………sjølv om slikt for oss som lærte seg å ikkje ta fokus, kan verta i overkant med alle selfiane. Men jenta har beina godt plassert på bakken, måtte berre seia det, fordi om du går inn på kontoen kan den kanskje gje eit feil inntrykk……….

Her er eit lite knippe uredigerte bilete av det ho såg den dagen vi labba i rundt i nærmiljøet.


foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

foto:ingrun

16 kommentarer
    1. Flotte bilder. Det kan ofte bli bedre når man ikke ser etter noe bevisst 🙂
      Jeg var på en tur her om dagen, i en turgruppe. Og med på turen, var en jeg vet tar utrolig flotte bilder. Jeg hadde aldri møtt han før. Men er med i flere fotogrupper som han også er med i. Han tar fantastisk fine naturbilder blant annet.
      Han hadde kamera med, og jeg observerte når han knipset. Trodde jeg 😉 Etterpå la han bilder ut i arrangementet for turen på Facebook. Og der så jeg alle bildene jeg ikke hadde observert han hadde knipset. Bilder hvor jeg var med på nesten alle. Og de var så fine. Jeg skulle ønske det var mine bilder.
      Så ofte trenger man ikke å være så bevisst på det som knipses 🙂

    2. Flotte bilder med bra lys 🙂 Kuer er ålreite dyr….hehe…Skal sjekke instgramsiden…ikke alltid ting er slik det ser ut nei 🙂 Klem fra meg 😀

    3. Det er tydelig at hun kan en del om fotografering – og at hun har øynene med seg! Her var det mange flotte, stemningsfulle bilder av både kviger, duggdråper, mor og …klessnor!Så fint navn du har gitt dattera di! Har aldri hørt det navnet før! 🙂

    4. Eva: Det er så artig å se på bilder syns jeg. Om en ikke har tatt dem sjøl. kan de gi stor glede. Det beste er at en ikke veit at det blir tatt bilder, om en er med i bildet……for da vil en slappe av å vise den en er. Ellers er det mange som er veldig flinke fotografer…det ser en så mange eksempel på her inne i alle bloggene syns jeg :)).

    5. annebe: ….det er ikke bare sauene som er det :)))))……
      Instagram er det mediet de yngre bruker i mye større grad enn face, for der er de nesen ikke lengre.
      Klem :))

    6. hjertetid.Blogg.no: Tror hun syntes naturen ble litt kjedelig, men finner hun graffiti på en murvegg blir det nå annet :)). Jeg syns også hun lager mye bra, så takk….skal videreformidle det til henne :)).

    7. frodith: Tror at med fotografering er det hauger en kan lære, både teknisk og komposisjon. Men det viktigst er å kose seg med det :)).

    8. karidansen: Hun går 3. på linja sønnen din er i gang med 1. :))), og de lærer i hauger……er sjøl fasinert av den linja.
      Det er ikke mange som bærer navnet hennes, jeg fant det og likte det. Men hun har ikke en gang navnedag :))). Så koselig at du også likte det:)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg