Nokre dagar…..

 

……..er berre slik. Litt for langt ned på skalaen. Eg trur kanskje det kan koma av for lite søvn.

 

I kveld er eg berre ei slikt slakt som mest har slokna. Eg er lei og kjei og kva meir er eg……..?

Treng kanskje ikkje brodera ut i det ytste hjørnet, men eg trur eg skal legga meg rimeleg tidleg. For i dag var det mest mørkt før det vart det.

Eg trur eg har pakka litt fullt av hendelsar utan eg gjer mykje. Det at eg har avtale både laurdag og søndag er liksom for mykje. Tru eg må skru litt på ting i hovudet mitt, mistenker det er nokre av skruane som sit for fast…….kanskje?

Eg sjå posetivt på at eg skal gjera noko anna enn å væra i mitt eige selskap.

Og så er det er fredag og det er eigentleg ein dag er utruleg glad i -.

Så i kveld skal eg avslutta dagen med god margin før natta.

Og så må eg finne bilete som kan muntra meg opp.

8 kommentarer
    1. Kjenner meg litt igjen her….Jeg liker ikke å ha for mye fastlagt program. Jobb er en ting, men i fritida vil jeg gjerne ha mest mulig FRI. Det er jo en balanse i alt, men jeg er blitt mer og mer avhengig av alenetida……Skummelt hvis en ender opp med å bli helt einstøing også…….. Kanskje det er flere som bør løsne på noen skruer…..? 😉

    2. karidansen: Det og ha fri er veldig godt :))). Men som du sier er de viktig med balansen. Kanskje litt einstøing og litt skruing av skruer :))))…..det kan bli fin balanse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg