Så greitt

 

Etter ein stund i motbakke, sit eg her i kveld og kjenner eit snev av og meistra.

Og slikt skal ein skikkeleg nyta. Eg nyt det framom flammane i omnen medan dei fortel om snø i vêrmeldinga.

I dag starta dagen heilt i otta. Og etter ein natt der eg vakna mange gong, tumla eg ut av senga. Eg hadde møte, eg skulle på tur og tenkte å avslutta med å vitja foreldra mine til slutt. I går kveld da eg høyrde kor det regna og blas ute, tenkte eg at denne dagen gjekk ikkje bra.

Men eg kom meg ut med baggar, sekker, korger og boff da morgonen kom.

Etter og har rulla pinne og strekk og hengt med kroppen i dei tidlege morgontimane.

Og alt gjekk slik det skulle. Til slutt, etter ein gåtur i bratta i ein og ein halv time, var turen kome til mor og far. Dei ville at eg skulle eta middag saman med dei. Og vi drakk kaffi og eg strikka.

Eg har fått tilbakemelding om at folk ser eg har forandra meg. At eg har fleire ord, er både skarpare  og tydlegare i uttrykket. Og for meg er det enklare, alt vert enklare. Eg skjøner fortare, tek val fortare. Så sjølv om eg synest eg har altfor lite energi enno, går de framover.

10 kommentarer
    1. Så bra det går framover. En utfordring å jobbe med seg selv, men med fremgang går det lettere! Jeg heier på deg 🙂 Vakre bilder med den fine utsikten!

    2. maiken: Bildet er tatt fra stuevinduet til foreldra mine ja.
      Og enig med deg, den “reisa” jeg er på nå med å få tilbake energi er spennende.

    3. natheless: Takk og takk….jobben med meg selv er både utfordrende og spennende. Men får litt lite krefter til å være her inne kjenner jeg….så for tiden er det lite kommentarer fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg