Fem fingrar for farge

 

Eg har ein greie…. Tenkjer eg tilstår i dag. Like greitt… For dette er nok ei litt snodig greie.

Det er ikkje så alt for lenge sidan den oppsto. Eg kan stå fram som jålete, – tidligare. Før, før for foreldrerolla. Forresten ser eg restane etter det da eldstemann er født. På eit bilete frå eg stellar han står eg der med lange, lakka neglar.

Det var da.

Etter som åra gjekk vart neglene slipa ned og neglelakken tørka inn.

Men plutseleg har det skjedd noko. Eg har starta å kjøpe neglelakk. For det er så mange fine fargar.

Likevel står glasa i skapet på badet, og eg vimsar i rundt utan lakk på neglene slik vanlegvis. For lakkerte neglar er stygge med ein gong dei ikkje er fine. Og da må lakken fjernast. Så alt i alt er det for arbeidskrevjande å leggja inn innsatsen som må til.

Så eigentleg har eg nok vorte ein neglelakk samlar.

 

I dag fann eg nokre igjen. Og i kveld tok eg nokre strøk. Så tok eg fram fem fargar og fem fingrar.

Så da var leveringa på FEM levert.

Kva eg snakkar om???

Frodith sin utfordring vel…..og den er her.

 

Men dette er siste dagen. Så sier bare takk for meg i denne foto challanger’en.

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Neglelakk er moro..det har du kanskje lest om på bloggen min tidligere….. oppdrag utført, og dessverre er challengen til frodith over…. 🙂

    2. Flott……..at du bruker knæsje farger og leker litt i blant. Jeg har ikke neglelakk på fingrene. Jeg har så grove hender, fulle av svulmende blodårer, så jeg synes det blir malplassert med neglelakk. Dessuten gidder jeg ikke å ta jobben med det. På tærne har jeg imidlertid av og til skeiet ut med både rosa og turkis om sommeren. Synes lakkerte tånegler på brune sommerføtter er lækkert!! 😀

    3. karidansen: Det er noe med den jobben….det er den jeg syns tar for mye tid også. Mine hender er skrukka og krønsja etter mange eksemutbrudd oppover åra. Men likevel, av og til artig å sette farge på de.
      Sommerbrune føtter med lakka negler er absolutt lekkert :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg