Framom ei ny veke

 

Det brenn i omnen. Det var rim på bilruta i dag. Eg må få skifta dekk.

 

Den veka her har eit program eg kvi meg til. Mange møter som ikkje samarbeide med tida. No har eg vore hos psykomotorikeren, som skjentes på meg for eg gjer ein dårleg jobb med øvinga på heimebane. Eg har ikkje noko særleg tolmod med irettesetting om dagen.

Så skal eg attende til sentrum om nokre timar. Og i kveld har eg invitert folk til kveldsmat, men veit ikkje kor mange som kjem. Så blir ein sein kveld.

I dag måtte eg skrape ruta på bilen. No sat rimet heldigvis laust og vegane kjendes tørre. Men eg må få på vinterdekk, og det trur eg ikkje har. Og ikkje har eg felgar. Men eg trur ikkje eg kostar på eit sett felgar. Eg køyrer bilen til far. Den har automatgir og firehjulstrekk, slik eg kjem meg opp bakkane for å hente foreldra mine om det er holk. Men bilen lugger og på verkstaden har dei sagt at dei ikkje vil tilrå store reperasjonar.

I garasjen til far står min bil, kaputt.

Har vore det lenge. Desse bilane er like gamle, ca.15 år. No har eg kome framtil at eg kanskje berre skiltar av bilen min, også får eg ta reperasjonen når den eg køyrer no ikkje vil meir. For eg vart tilrådd heller å reparere Wolksvagen stasjonsvogna som står.

Gamle biler er ikkje lønsamt.

Ikkje gamle damer heller.

Eg er litt lei av å være godt vaksen med ein kropp som utfordrar. Ufordra meg. Ingen andre.

 

Men det er nok berre å brette opp ermer, armer og bein-.

Kome seg ut-.

Gripe det som gripast kan-.

Og begripe det ein evnar-.

 

Ha ein fin dag ein og kvar, denne dagen kjem aldri attende.

 

 

8 kommentarer
    1. det er nok ingen andre en du som kan sette ned foten når timeplanen blir for full,du har nok en jobb å gjøre der ja.
      Bilen er det verre med,det er så dyrt når ting må reparerast,håper du kommer deg gjennom vinteren alikavel med bilen du har

    2. Her har det snødd i dag, og jeg er glad jeg ikke må bruke bil hvertfall 🙂 Mye styr denne uken også, men det er elever og det er kos. Neste uke er mer sånne ting jeg IKKE liker 😀 Men må gjennom det også 😮

    3. Ikke stas å få “Skjenn” nei – og særlig hvis en vet at en har “sluntret unna”! Får tro det blir ei råd med bil. Jeg har tenkt å skifte ut min utpå nyåret. Så kanskje det blir både bil og hus på kjerringa til neste år?? DA må ho i alle fall finne seg en god jobb!! 😉

    4. Uff, det er alt for dyrt med bil…i tillegg til de vanlige utgiftene en har med bil. Men man er jo så avhengig….Håper det ordner seg, både med gamle biler og “gamle damer”….

    5. fruensvilje: For tiden tåler jeg nok lite før det blir mye….tror jeg :).
      I morgen får jeg i hvert fall piggdekk på bilen jeg har, så da satser jeg på at jeg har den gjennomvinteren :).

    6. frodith: Det er noe av det som er så herlig med Oslo, en trenger ikke bil. Håper du har kommet deg fint gjennom uken med massssse kos :). Og så at neste blir bedre enn du tror.

    7. karidansen: Irriterende med skjenn, spesielt når jeg hadde kommet fram til at det var best for meg slik denne gangen…og at behandleren ikke skjønte den tegninga ;).
      Helt nytt liv for deg :). Blir spennende å følge deg hvor veien går :).

    8. maiken: Det ordner seg alt etter hvert – heldigvis. I morgen blir det pigg under bilen og det er virkelig på tide (gruer meg til turen til verkstedet…15. min på vinterveier med sommer dekk :O). Men det må også gå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg