Eit lite hei

 

Prøve og sende frå meg nokre ord i kveld. For eg tumlar i rundt.

 

I dag starta eg dagen med å velte ein kopp kaffi i golvteppet. Og så oppdaga eg at det var tomt for solsikkefrø som eg skulle ha i brød. Men eg fekk baka dei obligatoriske to brøda til frukostbordet første juledag likevel, og det er eg glad for.

Eg avspasere og skal eigentleg få gjort noko. Noko til jul. Men dagen i dag vart gjeve vekk. Til at opp til fleire trengte meg. Rett og slett. Det er ikkje alt som er like greitt for folk. Slikt kan ha ein pris, så eg forsvinn enno meir inn i mitt eige når eg kan det. Men eg er glad for å kunne vera til hjelp.

I det siste er eg berre sporadiske her inne. Og ofte er det nok å lese ein blogg, så må eg ta kommentaren seinare. Eg vil seia dette for at ingen skal tru det er arroganse, om noko legg merke til låg deltaking. Skal verta godt når eg kan få opp meir konsentrasjon. Eg er ikkje i tvil om at det vert betre.

Ynskjer alle enkelt god natt.

14 kommentarer
    1. Slik har eg det og, les kanskje ein blogg og tenkjer at eg skal kommera litt seinare, og så glir det ut. Det er ikkje alltid at ein har energi til å kommentere, en må vera litt opplagt, elles blir kommentarane utan mål og meining. Det er ikkje alltlid ein treng å kommentere på alt heller, tenkjer eg.

    2. Hvis man er litt sliten og utafor så hjelper ikke alltid fridager på å få gjort så MYE…man trenger bare å hvile, så får de andre tingene komme senere. Men du fikk jo bakt da 🙂 Koselig du er innom når du føler for det selv, sånn må det være 🙂

    3. No håper eg att du ikke glemmer helt deg selv oppi det hele,du er flink til å hjelpe andre og jeg hvet att du liker det,pass bare på att det må balanserast litt så du ikke går på en smell.Ta godt vare på deg selv

    4. Man rekker ikke alt og blogge skal man når man har tid etter min mening. I disse adventstider er det jo så mye man skal rekke ellers. Hyggelig med et hei fra deg og ha en fin dag videre! 🙂

    5. Sånn er det. Noen ganger er livet sånn og andre ganger er det slik.
      Jeg har heller ikke alltid “hodet med meg” til å legge igjen en kommentar. Det bør jo være noe med mening når man først skal si noe 🙂
      Håper du får en fin dag.

    6. Jeg har lagt merke til at det har vært lite å se til deg ei stund – både med innlegg og kommentarer, men slik er det bare ….av og til, når en har nok med det som er rundt seg! Å blogge er et overskuddsfenomen, og man må ha LYST til det….og også lyst til å lese andres. Det skal ikke være en plikt, men en glede! 🙂

    7. karidansen: Sliter med konsentrasjonen, og litt for mangt utenom uten at jeg får gjort mye…
      Jeg leser mange flere enn jeg kommenterer, tenker jeg skal gå til bake og mange ganger blir det bare med den tanken. Føler ingen plikt, men jeg syns jeg har så fine folk jeg følger og jeg er opptatt av dere alle :))). For dere er en berikelse :)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg