Framtid, framgong og god tru

 

Andre dag i eit heilt nytt år er snart historie. Det er laurdag og eg er sjefen i eigen heim.

 

Ikkje at det er største problemet mitt, stort sett kan eg bestemme mykje om eg vil. Mange gong vel eg å ikkje være så bestemt. Eg opplev at det krev for mykje krefter, og at det er ikkje verdt det. Noko som fort kan opplevast som ei svakheit. Av andre.

Eg har fått attende fleire krefter kan eg kjenne. Og eg reagerer meir spontant. Det er herleg, men eg har ikkje lyst til å verta ufin. Eg har inga behov for å gjera folk små med å vera det. Respekt er eit viktig. Om andre tar det valet er det deira val.

Det er godt og væra heime. Være heime for seg sjølv utan å tenkje på andre. Det er svært fint og ha ungane heime, og eg er svært glad når dei kjem. Likevel set eg pris på einsemda.

I dag gjekk eg meg tur. For andre gong i år. Måtte det berre fortsette. Kroppen min treng det mest hysterisk.


I går reiste mellomst. Vi hadde ein fin nyttårskveld. Først var vi hos foreldra mine på kalkun. Etterpå reiste vi heim, vi håpa det var mindre rakettoppskyting her. Men det var meir enn nok til øyra til boffen.

I dag har eg vore på to kaffibesøk. Og er eit bilete frå ei vitjing hos foreldra mine i romjula.


Men no er eg attende. Til livet mitt og kvardagen. Juletreet skal få stå ei veke til. Men snart er eg attende til vanleg gjenge. Og eg trur at sjølv om sist del av fjoråret mest fekk meg i kne, så startar eg likevel året med fleire krefter enn da eg gjekk inn i 2015. Og når det lir litt utpå skal eg auka slikt ein må med ti prosent er plana. Så dette vert bra, og betre skal det bli.

16 kommentarer
    1. Kjekt å lese optimistiske tankar hos ein nattbloggar. Likte godt naturbildet, og at du og dotter di slo dykk laus med ei flaske musserrande. I allefall såg det slik ut på bilde, ei flaske stod der, meinar eg.

    2. Jeg sier også ja takk til vanlige hverdager nå. Selv om det er veldig koselig med alt det sosiale har jeg behov for å være litt alene nå.
      og lykke til med turer, jeg har også begynt med det i det små…

    3. Jeg elsker å være sammen med mine nærmeste …men har også et stort behov for tid alene :))))
      Håper det blir noen gåturer på meg fremover også…litt bevegelse og frisk luft er viktig 🙂 Koselige bilder fra jula …tror jeg skal ta vekk juletreet i dag….. Klem og fint 2016 til deg <3

    4. Godt at du føler at du har mer overskudd. Ja, noen ganger koster det for mye å være bestemt….og andre ganger koster det for mye å la være! Balanse er et stikkord i alle sammenhenger i livet!! Jeg liker den følelsen av å rydde vekk jula….starte med blanke ark! Jula skal få være her i noen dager til, men ikke veldig mange! 😀

    5. Oldemorbloggen: Vi greidde ikkje heile flaska….men vi skåla på det nye året medan rakettane small. Så du såg heilt rett :)). Og lett å vera optimistisk når natta bankar på :).

    6. maiken: Litt av alt, helg-kvardag, sosialt-stillhet…tror jeg :).
      Skal prøve å komme meg ut en tur nå også før det mørkner :).
      Lykke til med dine turer.

    7. annebe: Det er godt å kunne ha det bra både med sine og aleine.
      Håper også sterkt du får et bedre år, det har du fortent <3 klem

    8. karidansen: Det er godt å kjenne det går riktig vei.
      Tror det er viktig en har med følelsene sine på det en legger opp til, om ikke må en spille. Bestemt, sint, blid, kjærlig…alt.
      Blanke ark……og ikke mint…lysere dager 😀 😀 :D.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg