Universelt

Musikk er eit språk. Eit viktig språk som ligg tett opp til følelsane.

 


Mi mellomste har hjarta sitt i musikken. Det å synga, spele og få dele musikken ho lagar gje henne mykje. Energi seier ho, og latter, glede, men også speglar den sorg. Musikken har ein evne til å foreine folk på tvers av alder, nasjonalitet og språk seier ho vidare.

Ho har sendt inn ein av songane som ho skreiv da ho var på Jomfruland for nokre år sidan. Ved vasskanten dukka denne songen opp. Ho har sendt den inn til ein konkurranse som TV2 arrangerer, dei som får mest framsyningar går vidare i konkurransen.

 

Om du klikker deg på biletet under får ho ei framsyning  til (tek nokre sekund):

 

Her er same songen framført på ein konsert da ho budde og gjekk på folkehøgskole i Seljord. Det er eit mobilopptak frå opptreden. Eg er så glad i dette mobilopptaket. .

Opptak frå Seljord.

 

 

Håper du likte opptaka og at det gjekk greitt å få dei opp..

 

 

Ha ein riktig fin søndag, morsdag, valentinsdag og dag med musikk du er glad i.

 

 

12 kommentarer
    1. natheless: Takk, som mor liker jeg godt det hun lager :). Litt usikker med det klippet fra Seljord, det ligger på facebook….så er ikke sikker på om en får sett det….ja, ja.
      Musikk er viktig, riktig vakker dag til deg også 🙂 <3.

    2. Det var kjempefint nydelig stemme og nydelig jente :)) Liker å synge selv jeg, men blir ikke så mye av det nå om dagen…bortsett fra at jeg nesten alltid går å nynner på en melodi 🙂 Ha en koselig kveld videre <3<3

    3. Fikk ikke opp det fra Seljord, men hørte på det første! Inderlig….Ser og hører at det betyr mye for henne. Teksten og framføringa gjør inntrykk! Kraftig og moden stemme! Samtidig viser hun at hun også kan synge vart og forsiktig Skjønner at mor er stolt! <3

    4. annebe: Takk, så koselig sagt av deg :). Kan tenke meg du er flink til å synge, muligens merkelig å skrive – men det var liksom sjølsagt :)))). Håper du har det bra om dagene. Klem <3

    5. fruensvilje: Takk, så koselig :)….ja, det har vært fryktelig artig for henne, men uansett greit å prøve seg. Når drømmen er som den er må en nok øve seg på å stå på…litt :))).

    6. karidansen: Nei den videoen fra Seljord er linka til facebook, men ikke sikkert det går uansett om en ikke er “venn” i ett eller annet format. Jeg har nok ønska hun har hatt “normale” ønsker for veien å gå, det har vært aller enklest for henne. Men uansett støtter jeg henne i hennes drøm, men den type drømmer krever veldig mye mer enn det “normale”. Det veit jeg sjøl mye om, men det å ikke få til drømmen er også en kunnskap.
      Jeg liker godt å høre på henne, men dette opptaket har ingen god kvalitet. Jeg ønsker så klart å hjelpe, derfor jeg la ut her….alle monner drar :). Takk for at du ga henne ett “øre”. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg